Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli vuosia stalkkeri

Vierailija
22.06.2026 |

Joka koputteli ikkunoihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tämä aihe "vaihteeksi". Valiksen näppäimistö käy kuumempana, kuin päivän sää!

Vierailija
2/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoititko poliisille, miksi se vuosia kesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko oikean lääkityksen?

Vierailija
4/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoititko poliisille, miksi se vuosia kesti?

Ilmoitin. Se vaan kesti. Oli hän aina välillä hetken linnassa.

Vierailija
5/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sellainen on harvinaista Suomessa. Minäkin olen nähnyt, kun eräs henkilö on seisonut pimessä ulkona ja katsellut ikkunoihini puun takaa, mutta tiedän ko. tyypin, eikä hän ole vaaraksi. Ja se kerta taisi olla ainut kerta. Tai sitten ei ollut. Ei hän kumminkaa ole vaarallinen, vain hiukan erikoinen. Ja vaikka se ensin karmi, niin ei se enää haittaa mielenrauhaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän