Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkirjoitus: Konsultit vihreiden puoluejohdossa on asia, jonka pitäisi herättää keskustelua korruptiosta

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea keskustella aiheesta, jota ei ymmärrä. Minä en ainakaan ymmärrä tuon linkin takana olevaa juttua tai että mitä minä sille voisin tehdä.

Mitä sanoo ns. vastapuoli?

Vierailija
2/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et ymmärrä, ihan selväähän tuo on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki kaalimaan vartijana

Vierailija
4/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea keskustella aiheesta, jota ei ymmärrä. Minä en ainakaan ymmärrä tuon linkin takana olevaa juttua tai että mitä minä sille voisin tehdä.

Mikä ihmeen vastapuoli?

Vierailija
5/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku tekee työtä ei ole mikään ongelma.

Minä olen enemmän huolissani siitä, että persuissa on enemmän rikosrekisterin omaavia rikollisia kuin muissa puolueissa yhteensä.

Vierailija
6/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on sama asia kun olisi joku rikollinen tuomarina

Vierailija
7/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku tekee työtä ei ole mikään ongelma.

Minä olen enemmän huolissani siitä, että persuissa on enemmän rikosrekisterin omaavia rikollisia kuin muissa puolueissa yhteensä.

Ei voi istua kahdella tuolilla samaan aikaan

Vierailija
8/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vastapuoli?

Kaikki kansalaiset on vastapuoli kun korruptoituneet politiikot rellestää

Vierailija
9/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä on kolme varapuheenjohtajaa, jotka kaikki ovat vaikuttajaviestinnän ammattilaisia. Riikka Karppinen on töissä Milttonilla, Jaakko Mustakallio Ellun Kanoissa ja Fatim Diarra Pohjoisranta BCW:ssä.

Ongelma on siis se, että kun muiden puolueiden varapuheenjohtajat ovat esimerkiksi kansanedustajia tms. niin Vihreillä puoluejohtoon on nostettu ihmisiä, joiden leipätyö on lobata päättäjät ja kansa milloin minkäkin asian taakse, josta joku on valmis maksamaan. Heidän on varmasti ajateltu tietävän, mitä ja miten Vihreiden pitäisi sanoa ja tehdä, jotta se "näyttää hyvältä" ja pääsee medioissa esille oikeassa valossa.

Se on jo itsessään aika inhorealistinen tapa tehdä politiikkaa, että mietitään aina ekaksi miltä tää nyt näyttäis jos otettais kantaa tähän, vai kantsisko pitää mieluummin isoa meteliä tuosta toisesta lillukanvarresta, koska omat äänestäjät tykkäävät siitä vaikka se ihan joutava asia onkin eikä vaikuta mitään mihinkään. Politiikasta tulee teatteria, jossa puhutaan isoon ääneen jotain ja tehdään kulisseissa jotain ihan muuta.

Lisäksi tuosta seuraa eturistiriitoja. Varapuheenjohtajat saavat osallistua kokouksiin ja tietävät aina, mitä hallitus suunnittelee ja aikoo, siis myös muut puolueet kuin Vihreät. He voivat sitten mennä työpaikalleen ja käyttää saamiaan tietoja esimerkiksi demareiden tai RKP:n viestintästrategian torpedoimiseen tai vaikka jonkin metsäjätin tai sähköpyöräfirman asian ajamiseen. Sen joka nyt kulloinkin on valmis heille maksamaan. Tai siis toki heidän pitäisi pitää suunsa supussa ja jäävätä itsensä, mutta sitä ei valvo kukaan. 

Vierailija
10/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se Fatima kehtaa naamaansa näyttää missään?

Vierailija
11/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, osti juuri itselleen pyörän

Vierailija
12/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian nosti ensimmäisenä esiin Hesari, eli fake news.

Vierailija
13/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko varmaan ennen kun muut ehtivät

Vierailija
14/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niitä nolostuttaisi

Vierailija
15/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on se, että usea yhden hallituspuolueen johtava poliitikko saa yhtiöiltä palkkaa edistääkseen niiden asioita ja hankkiakseen tietoja lainsäädäntöhankkeista.

Valtava eturistiriita. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Vierailija
16/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi kirjoitti:

Nyt tilanne on se, että usea yhden hallituspuolueen johtava poliitikko saa yhtiöiltä palkkaa edistääkseen niiden asioita ja hankkiakseen tietoja lainsäädäntöhankkeista.

Helkaman pyörällä ajellaan

t Fatima

Vierailija
17/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistokokoomuksen varapuheenjohtajat työskentelee kokoomuslaisissa lobbarifirmoissa. Tämäpä yllättävää.

Vierailija
18/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi kirjoitti:

Näin sekä tietenkin jakaakseen etukäteen näille yrityksille tietoa esimerkiksi tulevista päätöksistä joka mahdollisesti vaikuttaa firmojen toimintaan ja tekemisiin. Rahanarvoista etua ja selvää korruptiota. 

Vierailija
19/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi kirjoitti:

Helkaman pyörällä ajellaan

t Fatima

On kato influensseri

Vierailija
20/21 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, osti juuri itselleen pyörän

Oli pakko kun jäi kiinni korruptiosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi