Huomenna kesän viimeinen edes vähän lämmin päivä: vironristeily varattu!
Mennään isommalla porukalla. Nyt katsotaan toimiiko vilkku.
Kommentit (17)
Viimeinen lämmin päivä ja te menette jonnekin kämäselle laivalle? Pettämätön logiikka taas.
Menossa myös ennen kuin sateet alkaa.
Ihmeellistä että Tallinna on niin eurooppalainen kaupunki, kun Helsinki on erittäin neukkuhenkinen ja ehdottomasti Itä-Eurooppaa.
Koronahysteerikoilta menee taas yöunet. 😂
Vierailija kirjoitti:
-10000/5
Kai sinä hysteriahuora_muistat vaihtaa maskia kotonakin 25 min välein sillä ilmastointi tuo pöpöjä sisään 😂🤣😂🤣👌🏼
Nyt on jo syksy ja Tallinna on tyhjä.
Eihän Viro taida enää edes olla vihreä maa.
Hyvä matkaa kaikki reissaajat. Antaa lampaiden vilkkutella äppiensä kanssa kotona. Mitään ei ole tapahtunu sitten kevään paitsi valtionvelka ja tulevat tuhannet itsemurhat konkurssiaallon jälkeen.
Mä lähden Skopjeen skopjuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-10000/5
Kai sinä hysteriahuora_muistat vaihtaa maskia kotonakin 25 min välein sillä ilmastointi tuo pöpöjä sisään 😂🤣😂🤣👌🏼
En ole hysteerinen, en käytä maskia. Nämä tällaiset aloitukset vaan on niin väsyneen läpinäkyviä.
Tänään Virossa 2 tartuntaa, Suomessa yli 50.
Minäkin tässä juuri mietin, lähteäkkö huomenna Eckeröllä. Vilkkukaa keskenänne, mun luuri on älytön:)
Vierailija kirjoitti:
Tänään Virossa 2 tartuntaa, Suomessa yli 50.
Yksittäiset päivät toki vaihtelee, mutta kahden viikon aikajanalla Viro johtaa reilusti tartuntaluvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Viro taida enää edes olla vihreä maa.
Ei se tämän aloituksen tehnyttä peikottajaa haittaa. Kunhan huutelee.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tässä juuri mietin, lähteäkkö huomenna Eckeröllä. Vilkkukaa keskenänne, mun luuri on älytön:)
No kuule mene toki, kun olet vielä älyttömämpi kuin luurisi. Jää myös sinne! Virossa on tosi kiva sairastaa!
Ollaan juuri tulossa Virosta Laivalla, vielä on kesäinen fiilis. Kannattaa mennä!