Mies kertoi menneisyydestään
Ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi. Mies kertoi, että on aiemmin vedättänyt naisia ihan suoraan linssiin vain saadakseen seksiä. On seurustellut useampien naisten kanssa, joita kohtaan ei ole ollut tunteita. Sanonut näille rakastavansa ja esittänyt välittävänsä, vaikka mielessä ei ole ollut mitään muuta kuin seksi. Sanoi, että on särkenyt tämän vuoksi monen naisen sydämen ja olleensa ihan täysi sika. Kuulemma nykyään katuu aiempaan käytöstään kovasti.
En vaan pääse tästä jutusta yli enkä ympäri, ja multa on mennyt jotenkin täysin maku koko mieheen. Nyt tuntuu, etten tunne häntä kohtaan paljon mitään muuta kuin halveksuntaa ja vihaa ja kosketuskin tuntuu vastenmieliseltä. Onko tämä teidän mielestä nyt vain ylireagointia? Kuinka päästä näistä tunteista yli?
Kommentit (131)
Rouvani repisi peliverkkarinsa jos tietäisi kuinka paljon minulla on ollut seksipartnereita, joukossa myös ihan oikea maksullinen tapaus jolta sain "ilmaishoidon" (muuten vaan tuttu mimmi, kaveriseksin merkeissä).
Ja kyllä, valehtelin moneen otteeseen pelkästään päästäkseni pöksyihin. Osa ei välittänyt koska se kuului kuvioon, osa ulvoi perään "sä huijasit" tms...
Ja roolimalli pojalle kirjoitti:
Meillä mies kertoi samat. Lisäys siihen vain sen että tahalleen provosoi ravintolassa muita miehiä että voi vetää pataan ja yleensäkin meno on hyvin kukkomainen. Kova soittamaan suutaan ja haluaa näyttää muille kuka on lähitienoon kuningas.
Hyvin vaarallinen tapaus ja jostain syystä se vain kiihotti minua.
Se että mies on niin kova ja vaarallinen saa minut tuntemaan itseni enkeliksi ja olo on kaikinpuolin turvallinen sellaisen miehen kanssa, etenkin siinä suhteessa, kun pystyy muuttamaan miehen paremmaksi ihmiseksi.
Enää hän ei tahallaan hakeudu nahisteluun tai käytä naisia vain reikinä.
Nyt hän on kristitty tatuoitu lihaksikas mies, jolla on seksikäs moottoripyörä
Sarkasmia 😂
Melko naisellinen mies, jos märehtii tuolla tavalla menneitä, ja vuodattaa surullisia tunteitaan. Jos vielä toivoo lohduttelua ja vakuutteluja siitä, miten kaikki on hyvin, niin ihan täysi akka.
Minusta se, jos joku on elänyt kuvaamallasi elämäntyylillä ei ole varsinaisesti ongelma. Se, että jauhaa asiasta jälikäteen on häiritsevää, koska kuulostaa siltä kuin haluaisi ylpeillä/säikytellä asialla. Itsetunto taitaa olla aika huono.
Vierailija kirjoitti:
Rouvani repisi peliverkkarinsa jos tietäisi kuinka paljon minulla on ollut seksipartnereita, joukossa myös ihan oikea maksullinen tapaus jolta sain "ilmaishoidon" (muuten vaan tuttu mimmi, kaveriseksin merkeissä).
Ja kyllä, valehtelin moneen otteeseen pelkästään päästäkseni pöksyihin. Osa ei välittänyt koska se kuului kuvioon, osa ulvoi perään "sä huijasit" tms...
Mä en muista montako mulla on ollut, epäilen että n. 40 ja maksustakin olen antanut. Mutta mitä väliä, pääasia että nyxää en petä.
Kokemusta löytyy. Kaiken lisäksi hän vielä hieman kyynelehti, kuinka häntä on sattunut pelimieheksi nimittely. Minä olin virkistävä poikkeus ja hän tunsi ensimmäistä kertaa vakavaa sitoutumishalua. Sitouduttiinko? Ei. Jäikö kiinni pettämisestä? Kyllä, hänhän oli varoittanut minua siitä kuinka vaikea hänen on sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt, miksi et voinut sanoa, että haluat vain panna?
Vierailija kirjoitti:
Niin entä sitten? Kautta aikojen miehet ovat joutuneet etenemään epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä, mutta se mikä tästä teki erikoisen tapauksen oli se, että mies oli REHELLINEN. Tälläiset miehet on harvassa.
Mutta onnea ja menestystä sellaisen miehen etsintään, jolla ei ole ollut muita naisia joka ei ole koskaan loukannut ketään, eikä ole valehdellut, eikä valehtele sinulle.
No eikä ole. Epärehellinen on vain epärehellinen.
Miehet voi harrastaa seksiä vaikka toistensa kanssa niin ei tarvi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Melko naisellinen mies, jos märehtii tuolla tavalla menneitä, ja vuodattaa surullisia tunteitaan. Jos vielä toivoo lohduttelua ja vakuutteluja siitä, miten kaikki on hyvin, niin ihan täysi akka.
Mies ei voi koskaan olla nainen tai akka. Miehessä ei ole niihin vaadittavaa munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen pitää noin suorasta kuviosta, näin ollen olisi todnäk jäänyt saamatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin entä sitten? Kautta aikojen miehet ovat joutuneet etenemään epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä, mutta se mikä tästä teki erikoisen tapauksen oli se, että mies oli REHELLINEN. Tälläiset miehet on harvassa.
Mutta onnea ja menestystä sellaisen miehen etsintään, jolla ei ole ollut muita naisia joka ei ole koskaan loukannut ketään, eikä ole valehdellut, eikä valehtele sinulle.
Paljon arvostettavampi on sellainen mies, joka sanoo suoraan, että hakee vain seksiä, ja nainen saa päättää, käykö se hänelle vai ei. Molemmat tietävät missä mennään.
Täysin rehellinen? Täysin rehellinen usemmiten tarkoittasi "en tuollaista lumppua huoli suhteeseen, mutta irtoseksiin kelpaat".
Voi olla muitakin syitä olla haluamatta suhteeseen kuin se, että pitää naista lumppuna. Esim. se, ettei juuri sillä hetkellä halua suhteeseen yhtään kenenkään kanssa.
Se nyt tarkoittaa vain, että kaikki naiset ovat suhteeseen kelpaamattomia (lumppuja)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen pitää noin suorasta kuviosta, näin ollen olisi todnäk jäänyt saamatta...
Aika moni nainen arvostaa suoruutta. Ei kannata ajatella naisten puolesta.
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Minusta se, jos joku on elänyt kuvaamallasi elämäntyylillä ei ole varsinaisesti ongelma. Se, että jauhaa asiasta jälikäteen on häiritsevää, koska kuulostaa siltä kuin haluaisi ylpeillä/säikytellä asialla. Itsetunto taitaa olla aika huono.
Voiko olla kokematon mies ja esittää olevansa aivan jotain muuta? Muistan nuorena kun eka poikakaveri 18-v. kertoili miten oli pannut sataa naista ammattikoulussa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap- mies on kertonut tuon saman tarinan kaikille naisille. Olet vain yksi niistä joita pannaan. Miksi kuvittelet, että olet tuolle miehelle jokin uniikki lumihiutale? Et ole. Juokse, ja Juokse lujaa karkuun, kun vielä pääset. Jättämällä itse tuon ksipään säästät edes itsetuntosi ja omanarvontuntosi......vielä
Jos seksi miehen kanssa on hyvää, ikimuistoista ja AP:ole sopivaa, niin ei tartte juosta. Lapsia en ehkä tuon miehen kanssa tekisi, mutta aina voi panna, jos nauttii hommasta. Voi katsella rauhassa uutta tilalle.
Joo, olet oikeassa!Jos on hyvää seksiä ja ok seuraa, niin viihdykkeenä voi käyttää kun etsii hyvää miestä samalla.
Naisten vedättäminen on aina palkitsemisen arvoinen suoritus. Tällä palstalla jos ei katkeroidu ja ala halveksumaan naisia, niin ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap- mies on kertonut tuon saman tarinan kaikille naisille. Olet vain yksi niistä joita pannaan. Miksi kuvittelet, että olet tuolle miehelle jokin uniikki lumihiutale? Et ole. Juokse, ja Juokse lujaa karkuun, kun vielä pääset. Jättämällä itse tuon ksipään säästät edes itsetuntosi ja omanarvontuntosi......vielä
Jos seksi miehen kanssa on hyvää, ikimuistoista ja AP:ole sopivaa, niin ei tartte juosta. Lapsia en ehkä tuon miehen kanssa tekisi, mutta aina voi panna, jos nauttii hommasta. Voi katsella rauhassa uutta tilalle.
Joo, olet oikeassa!Jos on hyvää seksiä ja ok seuraa, niin viihdykkeenä voi käyttää kun etsii hyvää miestä samalla.
Naisten vedättäminen on aina palkitsemisen arvoinen suoritus. Tällä palstalla jos ei katkeroidu ja ala halveksumaan naisia, niin ei missään.
Miksi palkitsemisen arvoinen? Eihän se ole edes vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
Voiko olla kokematon mies ja esittää olevansa aivan jotain muuta? Muistan nuorena kun eka poikakaveri 18-v. kertoili miten oli pannut sataa naista ammattikoulussa :-D
Onkohan sama jannu. Lippis kaarelle väännettynä ja totesi että sata spermaa vuotavaa persereikää on työstetty datsunin takapenkillä.
Niin ei tule raskaaksi.
Älä luota! Täysi sika koko tyyppi ja vielä ylpeilee sillä. 🤢🤮
No en kyllä ymmärrä mikä motiivi kenelläkään miehellä voi olla että kertoo naiselle tuollaista. Mitään hyvää siitä ei seuraa. Jos mies on todella muuttanut tapansa niin sitten pitää vaan mölyt mahassaan ja käyttäytyy kunnolla nykyistä tyttistä kohtaan. Ei ole mitään hyvää syytä mainostaa nykyiselleen olleensa ennen epärehellinen miesh***a, mutta sittemmin tehneensä parannuksen. Se saa aikaan ainoastaan sen että nykyistä naisystävää alkaa ellottaa ja epäilyttää koko tyyppi. Lähinnä miettii että mikäs vedätys tämä nyt sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tekee saman sinunkin kanssa. Tuon on sellainen narsistin vastuunvapautuslauseke. Et ikinä pääse sanomaan, etteikö hän olisi sanonut asiasta. Hän on tuon tarinan kertonut kaikille naisilleen ja jokainen on tuntenut itsensä erityiseksi ja kyvykkääksi muuttaa miehen perusluonteen. Sinulla on siinä pesunkestävä narsisti. Tiedät kyllä mitä tehdä sen jälkeen kun ensiksi hakkaat päätäsi seinään hänen kanssaan. Pilaat elämäsi ja nöyryytät itsesi ensiksi täysin.
En pidä tästä nykytrendistä, että vähintään joka toinen leimataan narsistiksi milloin mistäkin syystä tai syyttä. Ei hän sitä ole. Itsekäs ja välinpitämätön mielestäni. Ap
Hän ei ole itsekäs kun valehtelee ja käyttäytyy sikamaisesti? Hän on hyvä tyyppi kun on hirveä vain muille? Miksi kuvittelet että sinua ei viilata linssiin koko ajan? Miksi muut ihmiset on sinusta vähempiarvoisia kuin sinä? Ehkä todellakin olet ansainnut pienen karmatuokion kohtalon kanssa.
Näköjään huonosti kirjoitin viestini.
Siis hän ei ole mielestäni narsisti, kuten tuossa joku hänet leimasi. Vaan ajattelen, että hän on minun mielestäni vaan itsekäs ja välinpitämätön.
Kysypäs häneltä, onko kukaan sanonut hänelle, että hän on narsisti. Vastaus kertoo paljon. Kuten joku muukin sanoi, tuo oli ensimmäinen varoitus ja ihminen harvoin muuttuu. Tarkkaile havaitsetko valehtelua pienissä asioissa. Kysy, miten ja miksi edellinen suhde päättyi.