Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellinen parisuhde ilman seksiä? No ei ole :(

01.09.2020 |

Hei.
Aihe varmasti kosketaa liiankin montaa ihmistä.

Oma parisuhde on täydellinen mutta seksi puuttuu. Tietenkin 10v suhde on yksi selitys mutta mikä avuksi kun puhuminen tai odottaminen ei auta, ei myöskään kotitöissä auttaminen, kaupassa käyminen, jalkahieronta yms... Tuntuu että puhuninen vain pahentaa eikä puolisolla ole halua seksuaaliterapeutille.
Ulkopuolista seksiä en saa käyttää joten mitäs tässä tekisi?
Kaikki chatit on riskiä kun jää tietenkin kiinni tai muut treffipalsat. Maksullinen ei ole mun juttu!
Baareissa en käy!
Haenko riskillä seuraa millä tyydytän läheisyyden/seksin kaipuun vai odotanko loppuikäni :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessani on kaikki hyvin ja on vähän vaikea asettua haluttoman naisen asemaan, mutta tässä kuitenkin jotain pohdintoja miksi itselläni halut voisivat hiipua.

1. Oma fyysinen kunto. Kuinka paljon hän huolehtii terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta. (Tupakointi, lääkkeet, alkoholi ?)

Sen olen huomannut omalla kohdallani, että paljon liikuntaa ja terveellistä ruokaa tarkoittaa myös yleensä sitä, että haluan enemmän seksiä ja olen herkempi kosketukselle.

2. Riidat parisuhteessa. Monilla naisilla on usein halut vahvasti yhteydessä tunne-elämään. Jos suhteessa on muuten ongelmia ja selvittämättömiä asioita, ne pitää selvittää. Oletko esimerkiksi loukannut toista huomaamatta. Vasta kun toisen lähellä on hyvä olla henkisesti, se fyysinen läheisyys on helpompaa.

3. Mielenkiinnon loppuminen kumppania kohtaan. Voisitteko jotenkin elvyttää suhdetta. Panostatko esimerkiksi omaan ulkonäköön, flirttailetko tai kehutko häntä. Saatko hänet tuntemaan itseään kauniiksi ja ihanaksi.

Tällaista tuli mieleen.. Vaikea kuvitella tilannetta, mutta uskon että on raskasta. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta ja tilanne alkaa selvitä.

Vierailija
22/23 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa suhteessani on kaikki hyvin ja on vähän vaikea asettua haluttoman naisen asemaan, mutta tässä kuitenkin jotain pohdintoja miksi itselläni halut voisivat hiipua.

1. Oma fyysinen kunto. Kuinka paljon hän huolehtii terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta. (Tupakointi, lääkkeet, alkoholi ?)

Sen olen huomannut omalla kohdallani, että paljon liikuntaa ja terveellistä ruokaa tarkoittaa myös yleensä sitä, että haluan enemmän seksiä ja olen herkempi kosketukselle.

2. Riidat parisuhteessa. Monilla naisilla on usein halut vahvasti yhteydessä tunne-elämään. Jos suhteessa on muuten ongelmia ja selvittämättömiä asioita, ne pitää selvittää. Oletko esimerkiksi loukannut toista huomaamatta. Vasta kun toisen lähellä on hyvä olla henkisesti, se fyysinen läheisyys on helpompaa.

3. Mielenkiinnon loppuminen kumppania kohtaan. Voisitteko jotenkin elvyttää suhdetta. Panostatko esimerkiksi omaan ulkonäköön, flirttailetko tai kehutko häntä. Saatko hänet tuntemaan itseään kauniiksi ja ihanaksi.

Tällaista tuli mieleen.. Vaikea kuvitella tilannetta, mutta uskon että on raskasta. Toivottavasti saatte puhuttua asiasta ja tilanne alkaa selvitä.

Itse lisäsin tähän vielä sen että pystyykö oikeasti puhumaan avoimesti seksistä, haluista ja toiveistaan sen suhteen. Jos ei suhteessa ole oikein koskaan puhuttu seksistä sen syvällisemmin niin voi olla todella vaikeaa sanoa sille kumppanille että tämä meidän seksi ei vaan toimi mulle. Ja jos se seksi ei ole toisen mielestä hyvää niin helposti sitä alkaa välttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten puoliso perustelee sitä, että ei ole suostuvainen pari/seksuaaliterapiaan? Voit mennä sinne muuten myös yksin.

Tässä oli kaikenlaista spekulaatiota alfa/betamiehestä, perinteiset kotityöt jne. Syitä voi olla lukemattomia, joko naiseen itseensä liittyviä, sinuun liittyviä tai teidän keskinäiseen dynamiikkaan liittyviä. Itse et voi vaikuttaa siihen, jos puolison haluttomuus johtuu hänestä itsestä.

Sinun pitää laittaa vaakakuppiin nykyinen parisuhteesi ja seksuaalisuutesi. Jommassa kummassa joudut tekemään uhrauksen. Se on sinun päätös.