Pelottaa armeija astman kanssa
Ei ole vielä tullut kutsuntoja mutta pelottaa armeija koska minulla on rasitusastma ja alkaa henkeä ahdistamaan jos juoksee vähönkin enemmän.
Pelottaa että oikeesti saan kohtauksen ja tukehdun keskellä metsää. Onko mitään tietoa että onko mahdollista saada c paperit tässä tilanteessa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
B-paperit korkeintaan. Mutta ei hätää, kun olet makaillut muutaman viikon homeisessa parakissa, niin astma on puhjennut niin pahaksi, että sitten tulee vapautus.
Miksi ei voisi vaan saada suoraan vapautusta?
Ei ne sua sinne riesakseen ota. Ö:n paperit tulossa kutsunnoista.
Mene siviilipalvelukseen? Saat työkokemusta, joka auttaa kun haet opiskelemaan / töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-paperit korkeintaan. Mutta ei hätää, kun olet makaillut muutaman viikon homeisessa parakissa, niin astma on puhjennut niin pahaksi, että sitten tulee vapautus.
Eihän nyt tervettä ihmistä vapauteta. Tämä pitää ensin sairastuttaa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mene siviilipalvelukseen? Saat työkokemusta, joka auttaa kun haet opiskelemaan / töitä.
En ole narkki enkä hintti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt tervettä ihmistä vapauteta. Tämä pitää ensin sairastuttaa oikein kunnolla.
En minä kykene niihin pitkiin lenkkeihin reppuselässä. Ihan oikeasti!
Oletko valmis jättämään hyvästit työelämälle?
m39
Mulla ei astmaa, mutta uniapnea. Mietin vaan, että ensi vuonna kun pitäisi kutsuntoihin mennä niin miten tämän oikein esittäisi: "mulla pitää nukkuessa olla aina sähköä ja tuo kone". En tiedä mitä käy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei astmaa, mutta uniapnea. Mietin vaan, että ensi vuonna kun pitäisi kutsuntoihin mennä niin miten tämän oikein esittäisi: "mulla pitää nukkuessa olla aina sähköä ja tuo kone". En tiedä mitä käy.
Käyt ensin lääkärissä ja pyydät lääkärintodistuksen, sen kanssa sitten kutsuntoihin. Kotiin jäät laitteittesi kanssa kun muut menevät palvelukseen
Vierailija kirjoitti:
m39
Kai nyt töitä saa jos ei terveydellisistä syistä oo voinu käydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
Niinhän sitä helposti luulisi.
m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
m39
Oletko ihan varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39
m39
Oletko ihan varma?
Puhun kokemuksesta.
m39
Vierailija kirjoitti:
m39
Hah, ehkä jossain duunarialoilla. Koskaan ei ole tuon perään kyselty. Työssä kuin työssä hankitaan arvostus osaamisella, ei sotilaspassilla.. Tervetuloa 2000-luvulle.
kaverini, kovakuntoinen pitkän linjan kamppailija (judo, jujutsu, kickboxing), joutui homekassulle. Koskaan ei oltu todettu astmoja tms, mutta tuolla homeitiöt aiheutti pahan astman, 5 kk palveluksen jälkeen keskeytys ja vapautus palveluksesta. Korvaus tasan nolla euroa (tai markkaa tuohon aikaan).
Eikä muuten ollut tatamillekaan enää asiaa muuta kuin toimitsijana kilpailuissa, siitä heppu on vielä 25 vuoden jälkeen aivan helvetin katkera sotavaltion suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
m39
Bullsshit. Haastattelin viime perjantaina jepen joka ei ollut käynyt inttiä eikä sivariakaan. Sattuu vaan olemaan sen verran kovan luokan osaaja että tarjoamme piakkoin sopparia jossa oravannahkoja on reilusti keskimääräistä enemmän.
Itse et vaan ole tarpeeksi hyvä, jolloin sitten tartutaan lillukanvarsiin nimeltä intti/sivari.
Tuolla perusteella sinulle tulee koko B- tai C-paperit. Sivari myös vaihtoehto
Movettaenkin voi suututtaa intin.
Meidän tuvan astmamiehen astma parani tai tuli oireettomaksi raittiilla ilmalla ja kuntoilulla.