Ei varaa osallistua hyvän ystävän häihin. Neuvoja?
Rakas ystävä menee äveriäisiin naimisiin ja haluaisin tietysti olla paikalla. Pukukoodi on se hienoin mahdollinen, ja häävieraat todella varakasta väkeä. Mulla ei ole varaa ostaa pukukoodiin sopivaa vaatetta ja pukuvuokratkin näyttävät olevan huimia. Valitettavasti mulla ei ole myöskään oikein ketään samankokoista ystävää, jolta voisin lainata mekkoa. Sitten pitäisi tietysti hommata lahjat ja asusteet ja meikki ja kampauskin olisivat kyllä paikallaan tämän luokan tilaisuuteen, toki ilmankin varmaan jotenkin selviäisin... En pysty valehtelemaan ystävälleni miksi en tule, joten nyt pitäisi sitten vaan jotenkin selvitä tästä. Mitä ihmettä sanoisin tai tekisin? Tiedän, että ystäväni kyllä toivottaisi minut tervetulleeksi missä tahansa halpiskoltussa, mutta en todellakaan kehtaa mennä tämän porukan sekaan sellaisena, etten täytä pukukoodin vaatimuksia. Mulla olisi koko ajan tosi vaivaantunut olo. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (82)
Minä menisin häihin niin, että etsisin täältä saatujen vinkkien avulla puvun, hiukset laittaisin itse ja mitä vitun kynsienlaittamista, jos ei mun kynnet kelpaa, niin ei voi auttaa. Lahja voi olla mitä tahansa, eihän niitä kuitenkaan tilaisuudessa avata. Olen itsekin rikkaasta suvusta (vaikka itse köyhä) joten mua ei rikkaiden keskellä oleilu kiusaisi. Jos joku on rikas ja ystävällinen/fiksu, hän on jees, jos joku on rikas ja ylimielinen/tyhmä, se on hänen ongelmansa.
Onneksi mä en ole niitä laittautuvia naisia, jotka eivät voi mennä minnekään elleivät ole satsanneet itseensä tuhottomasti rahaa ja aikaa.
Minä olen itse piakkoin menossa naimisiin, ja olisin tosi pahoillani jos kuulisin, ettei ystäväni _kehtaa_ ilmestyä paikalle.
Sanoitkin, ettei ystäväsi piittaisi jos sinulla ei ole merkkiluokan kamoja päällä, joten minun kehotukseni on että menet sinne vain omana itsenäsi, juhlit ystäväsi naimiisinmenoa ja hitot piittaat muista vieraista ja heidän mahdollisista aatoksistaan!