Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on kulutusvalintoja: Lidl nostaa suomalaisten työntekijöiden palkkoja vs. K-Keskon toimari Helander väittää että työntekijöiden puolustaminen on sosialismikokeilu ja ollaan Pohjois-Korean tiellä

Vierailija
01.09.2020 |

Silleesti. Kannattaa miettiä mihin rahansa kantaa.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ukko aivan kipeä? Palkannousua vertaa Pohjois-Koreaan? Ei hyvää päivää...

Vuoden Setämies-Boomer valittu!

Vierailija
22/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tajua tätä kauheaa parkua pm:n sanomisista! Mitä sen sitten olisi pitänyt sanoa? "Juu, hyvä homma kum suljetaan voittoa tuottava tehdas"? Eihän tuo sanonut mitään muuta kuin mitä jokainen mielessään ajatteli. Ei pm ollut mitenkään epäkohtelias, asiaton tai edes piiloilkeä. Niin hirveä haloo luokkataistelusta syyttämisineen ja p-koreaan vertaamisineen (!!!??). Ei tiedä nauraako vai itkeä kun näitä kommentteja lukee. Ilmeisesti nämä pitävät ihmisiä niin tyhminä, että luulevat etteivät ihmiset näe, mikä se todellinen agenda epäasiallisten heittojen takana on. Kesko vetänyt huipputulosta koronan takia, kun ihmiset ovat hamstranneet. Olisi tj ihan hiljaa.

No kerro minulle mikä se todellinen agenda on? Minä en tiedä.

Eli olet juuri sellainen, miksi suomalaisen elinkeinoelämän huipulla olevat uskovat suurimman osan olevan. ;DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ukko aivan kipeä? Palkannousua vertaa Pohjois-Koreaan? Ei hyvää päivää...

Vuoden Setämies-Boomer valittu!

Pohjois-Koreassahan on tunnetusti korkeat palkat ja hyvinvoivat työntekijät!

Vierailija
24/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä boikotoin näitä kotimaisia ketjuja, varsinkin k kaupat.

Nää miljona taalan setämiehet nyt vinkuvat liikaa kaikesta! Voi kun heistä pääais eroon.

Sama täällä. Aina kun tällainen miljoonan setämies valittaa, laitan muistiin ja vältän tällaisen yrityksen palveluja. Jotain rajaa ahneudellakin pitää olla.

Vierailija
25/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikomus käydä tänään tuossa lähi k-supermarketissa, mutta kyllä tämä pisti suunnitelmat uusiksi. Taidan käydä toisen ryhmän kaupassa. Ja tosiaan, jos ei olisi tieto keskon tj:n viestistä vain twitteravaruudessa tai täällä palstalla, niin veikkaanpa että menisi hyvin monen muunkin suunnitelmat uusiksi.

Vierailija
26/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tajua tätä kauheaa parkua pm:n sanomisista! Mitä sen sitten olisi pitänyt sanoa? "Juu, hyvä homma kum suljetaan voittoa tuottava tehdas"? Eihän tuo sanonut mitään muuta kuin mitä jokainen mielessään ajatteli. Ei pm ollut mitenkään epäkohtelias, asiaton tai edes piiloilkeä. Niin hirveä haloo luokkataistelusta syyttämisineen ja p-koreaan vertaamisineen (!!!??). Ei tiedä nauraako vai itkeä kun näitä kommentteja lukee. Ilmeisesti nämä pitävät ihmisiä niin tyhminä, että luulevat etteivät ihmiset näe, mikä se todellinen agenda epäasiallisten heittojen takana on. Kesko vetänyt huipputulosta koronan takia, kun ihmiset ovat hamstranneet. Olisi tj ihan hiljaa.

Mistä PM tiesi UPM Kaipolan tuottavan voittoa? Yksikkökohtaiset tulokset ovat UPM konsernin sisäisiä asioita ja luottamuksellista tietoa. Marin joutuu pyörtämään puheensa jollei ole näyttöä ettei hän saanut tietoa esim. luottamusmieheltä. Luottamusmiestä taas sitoo vaitiolovelvollisuus.  Joten hän voi joutua oikeudelliseen vastuuseen pörssiyhtiön sisäpiiritiedon levittämisestä.

Jamit tekemistä UPMn Kaipolan tehtaan tuloksella on KESKOn arvostelukyvyttömien mölinöiden kanssa?

Vierailija
27/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. KESKO on puolensa valinnut.

Vierailija
28/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä poiketa tänään LIDLissä.

Vierailija
29/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on saman hiekkalaatikon pojat suuttuneet (Pesone, Häkämies, tämä Keskon tyyppi ja ml. Yrittäjien tj, tunnetta L+). Hävettää näiden käbbäucceleiden puolesta ihan huolella. Pitääkö tässä tosiaan siirtyä Lidlin asiakkaaksi, vaikka oon Cittarissa asioinut kohta 40 vuotta...

Meillä sama. Ei tee mieli astua k-kauppaan tuon lausunnon jälkeen. Surku vaan niitä yksittäisiä kauppiaita. Mutta toisaalta, ainoa millä voi vaikuttaa on omat jalat. Ja ne ei nyt kulje keskon puljuihin. Sori siitä.

Sama. Meidän tili siirtyi ässään nyt.

Yksittäisten kauppiaiden puolesta todellakin harmittaa. Keskon alaisiin eri liikkeisiin on tullut kannettua pitkälle toista tonnia joka kuukausi, mut saa ne muualtakin.

Vierailija
30/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa.

Vierailija
31/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä uutiseen?

Vierailija
32/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse tuon ketjun palveluja käyttää. Samat tuotteet löytyvät vähemmän asennevammaisesta ympäristöstä.

Vierailija
33/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä uutiseen?

Tämähän se on myös yksi puoli asiasta. Ei ole "uutista". Twitterissä on laukonut mielipiteitään, mutta edes Yle ei ole nähnyt asiakseen raportoida uutisena. IS ja IL eivät mainostulojen menettämisen pelosta uutisoi. Googlaa kesko, mulle taisi tulla jo kolmantena linkkinä twitterissä oleva keskustelu tj:n sanomisista. Toisaalta hyvä että on edes twitter, niin pässit ihan itse tuovat esiin oman ajattelumaailmansa :DDD

Vierailija
34/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäävät varmasti hyvin ilman meidän viiden hengen perheen ostoksia.

Vierailija
35/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tartte Kookauppaan mennä enää ollenkaan.

Vierailija
36/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä uutiseen?

Tämähän se on myös yksi puoli asiasta. Ei ole "uutista". Twitterissä on laukonut mielipiteitään, mutta edes Yle ei ole nähnyt asiakseen raportoida uutisena. IS ja IL eivät mainostulojen menettämisen pelosta uutisoi. Googlaa kesko, mulle taisi tulla jo kolmantena linkkinä twitterissä oleva keskustelu tj:n sanomisista. Toisaalta hyvä että on edes twitter, niin pässit ihan itse tuovat esiin oman ajattelumaailmansa :DDD

Kyllä tuo kohu lähti liikkelle sanomalehti Karjalaisen artikkelista jossa nuo mielipiteet oli uutisoitu.

Vierailija
37/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä uutiseen?

Kyllä tuo kohu lähti liikkelle sanomalehti Karjalaisen artikkelista jossa nuo mielipiteet oli uutisoitu.

No hieno homma kun sulla on tarkempaa tietoa asiasta. Olisit siis voinut laittaa sen linkin. Kaikki ei lue sanomalehti Karjalaista...

Vierailija
38/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan kävisi K-kaupois S-ryhmän sijaan. S-kaupoissa kaikki samat tuotteet ovat halvempia kun K-kaupoissa. Miksi joku haluaa maksaa samoista tavaroista enemmän?

Vierailija
40/138 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos asiasta tietävät voisivat jotain linkkejä laittaa, mieluusti alkuperäisiin lausuntoihin/twiitteihin. Ei tarvis ihan sokkona alkaa googlettamaan, että mitä ihmettä nyt oikein on tapahtunut. No pienen googlettelun tuloksena tässä nyt tuo Karjalaisen juttu

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/258885