1.9. alkaa tipaton - kuka lähtee mukaan?
Olen päättänyt ottaa alkoholia jatkossa vain tyyliin juhlissa kodin ulkopuolella eli todella harvoin - jos silloinkaan.
Kuka tunnistaa tarpeen tehdä sama päätös?
Kommentit (28)
Surkea syyskuu. Pimeneviin iltoihinhan sitä virkistystä juuri tarvitaan.
Hienoa. Olen ollut tipattomalla jo Vappupäivän kalsarikännien jälkeen. Varaslähtö! Kelpaanko mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ei virkistä vaan väsyttää, koska unenlaatu kärsii huomattavasti. Ap
Nääh.. en lähe mukaan.. elämä on liian lyhyt kituutettavaksi..
Minä olen mukana! Vain kodin ulkopuolella ja extra tilaisuuksissa - jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ei virkistä vaan väsyttää, koska unenlaatu kärsii huomattavasti. Ap
Nousuhumala virkistää ja avaa silmät ja saa kanssaihmiset vaikuttamaan mukavammilta ja velat pienemmiltä.
Tunnistan tarpeen , mutta ajattelin aloittaa vasta 1.1.2021.
Nostan hattua !! Tsemppiä ja hieno teko. Pitäisi minunkin mutta odotan 1.1.2021 asti ja sitten vuoden tipaton, poikkeus vain jos pääsen matkalle missä on mahdollisuus muistella oluita.
Vierailija kirjoitti:
Nääh.. en lähe mukaan.. elämä on liian lyhyt kituutettavaksi..
Tämä. En lähde mukaan minäkään.
Pitäähän sitä saada elääkin.
Mulla on ollut nytkin about kuukausi tipatonta, ihan huomaamatta, enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana.
Ps: Se ei ole tipatonta, jos juot juhlissa ja kodin ulkopuolella.
Kolme vuotta sitten aloitin, eikä vielä ole tullut sopivaa spessumpaa hetkeä :O
Mutta onhan virkeä olo ja hyvä mieli senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nytkin about kuukausi tipatonta, ihan huomaamatta, enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana.
Ps: Se ei ole tipatonta, jos juot juhlissa ja kodin ulkopuolella.
No tässä (korona)tilanteessa se käytännössä on koska en ole menossa toistaiseksi mihinkään juhliin enkä juomaan kodin ulkopuolelle.
Ap
Mä aloitin tipattoman elämän juhannuksen jälkeen. Vaatekoko pienentynyt kahdessa kuukaudessa yhdellä numerolla, ei paha. Mukana ollaan edelleen!
Lisää porukkaa mukaan? Ketjussa voi sitten päivitellä miten sujuu, mitä vaikutuksia on ollut jne..?
Ap
Mukana! Eipä tässä Corona-maailmanajassa tule edes ulkona syömis- / juomismahdollisuuksia.
No niin, onko tipaton pysynyt??
Ap
Olin jo viikon juomatta alkoholia, kunnes tänään avasin valkoviinipullon. Onneton luuseri täällä.
Hyvä päätös, tsemppiä :)