Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei auta vauvan yöheräilyjen kanssa

Vierailija
11.01.2024 |

Olen ihan rikki tähän koko tilanteeseen, kun saan unta vain pari tuntia kerrallaan. Mies nukkuu kellarissa ja töiden jälkeen menee salille tai lenkille. Ennen lapsen hankkimista sanoi, että auttaa, mutta nyt vaan sanoo, että minun pitäisi nukkua päivällä ja lähtee töihin. 

Kommentit (420)

Vierailija
1/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikset nuku päivällä?

vauvavuosi kestää 12kk. Mies hoitaa sitten harrastuksiin kuljetukset, jotka voivat kestää 15 -vuotta. 

Vierailija
2/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se yöllä voisi tehdä.

Toki meidänkin vauvat herätti öisin, mutta otin lapsen tissille ja jatkoin nukkumista. Kun heräsi uudelleen, käänsin kylkeä ja pistin toisen tissin sille suuhun.

Aamulla siitä päättelin, monta kertaa on syönyt, kummalla kyljellä heräsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sillä joku paniikki päällä? Toivottavasti tajuaa pian, että vauva on nyt ihan oikeasti tullut taloon. 

Tää ei nyt varmaan lohduta, mutta kyllä me itsellisetkin selvitään yöheräilyistä yksinämme, eli kyllä säkin selviät! 

Vierailija
4/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö oli yritelmäsi tällä kertaa? Oikeasti? 0/5, mene roskiin.

Vierailija
5/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies voi auttaa? Imetä vauvaa, jos se herää ja jatka unia.

6/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein AUTTAA oman lapsensa hoitamisessa, voi miten hienoa. Hänen pitäisi vapaa-ajalla hoitaa lapsi 50%:STI.

Vierailija
7/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs porsit, kukaan ei pakottanu ja ny sitte ruikutetaan?

Vierailija
8/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vai että oikein AUTTAA oman lapsensa hoitamisessa, voi miten hienoa. Hänen pitäisi vapaa-ajalla hoitaa lapsi 50%:STI.

Miehellä voi olla haasteita yöimetyksessä.

Vierailija
9/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viesti on niin hyvä esimerkki miesvihasta ja sen näkyväksi tekemisestä. Anna miehen nukkua, hän käy nyt työssä ja tuo elannon perheeseen. 

Vierailija
10/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä minä tein sijassasi? Minä otin vauvan mukaani ja muutin pois. Takaisin en ottanut ja sain järjestettyä tapaamiskiellon lapsen kanssa. On väkivaltaa lasta kohtaan se, että hoito jää toisen vanhemman vastuulle. Sitä niittää mitä kylvää. Ei enää väkivaltaa. 

Vierailija
11/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Mä vaihdan joka yö vaipan mun vauvalle, röyhkytän olalla, silitän häntä, kerron kuinka paljon häntä rakastan.  Nukkuu mun vieressä 5 kk kaunis tyttöni, haluaa pitää äidin kädestä kiinni nukahtaessaan. 

Vierailija
12/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin mene, että toinen vanhemmista saa nukkua kaikki yöt rauhassa ja toinen herätetään tiheään joka ikinen yö (tunnettu ja suosittu kidutusmetodi) kunnes romahtaa.

Vierailija
13/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehen saada nukkua yöt  kun töissä käy. Ota vauva viereen nukkumaan.

Vierailija
14/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tärkeämpi; Lapsen hyvinvointi vai työsi?

Vierailija
15/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miehellä voi olla haasteita yöimetyksessä.

Ja seuraavana aamuna töihin heräämisessä.

Vierailija
16/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämisestå vouhottajat eivät tunnu tajuavan, että mies voi kyllä antaa vauvalle pullosta korviketta. Paljon parempi vaihtoehto vauvallekin kuin univelan vuoksi romahtanut äiti.

Vierailija
17/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin mene, että toinen vanhemmista saa nukkua kaikki yöt rauhassa ja toinen herätetään tiheään joka ikinen yö (tunnettu ja suosittu kidutusmetodi) kunnes romahtaa.

On seki melkosta kidutusta valvoa yöt ja mennä aamulla töihin. Ei tullu mieleenkään, että miehen pitäisi yöllä valvoa.

Vierailija
18/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku päivällä ja jätä kaikki kotityöt, kaupassa käynnit jne miehelle. Sitähän hän tarkoitti. 

Ja kaikille teille, jotka imetyksestä puhutte: kaikki naiset eivät pysty imettämään joten vauva juo korviketta. Sitä pystyy myös mies vauvalle lämmittämään ja juottamaan. 

Vierailija
19/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Vaikka mitä täällä sanotaan, niin onhan tuo kohtuutonta. Mies voisi antaa sinun edes viikonloppuisin nukkua ja auttaa vauvan kanssa.  Ja tuo on myös outoa, että hän on muuttanut kellariin. Nyt pitää miehen ryhdistäytyä ja tutustua vauvaan.

Vierailija
20/420 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on lapsen kanssa kotona ja kumpi herää aamulla töihin? Se kumpi käy töissä, saa yöllä nukkua että pystyy aamulla heräämään ja on työkykyinen ja tienaa perheelle rahaa. Se kumpi on kotona lapsen kanssa voi herätä yöllä ja tarvittaessa ottaa päivällä myös päiväunet samaan aikaan lapsen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi