Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkakiusaaminen

Vierailija
30.09.2013 |

Olen hyvin pettynyt työnantajaani. Kollegani kohtelee minua täysin epäasiallisesti. Ensin annoin mennä toisesta korvasta ulos, mutten enää jaksanut ja otin asian puheeksi asiallisesti hänen kanssaan. Hän suhtautui asiaan hyvin kylmäkiskoisesti eikä selvittänyt asiaa loppuun vaan häipyi tilanteesta.

Kerroin esimiehelle ja hän meni heti kättelyssä tämän kollegani puolelle, vaikka kerroin selkeitä esimerkkejä tilanteista, joissa hän on kohdellut minua epäasiallaisesti. Kaikki on esimiehen mukaan vain huumoria!

Mielestäni se on huumoria niin kauan kun se on minustakin hauskaa kun nämä "huumorin" aiheet kuitenkin kohdistuvat minuun.

Olen aivan järkyttynyt. Työntekijänä olen tunnollinen ja kohtelen kanssaihmisiä asiallisesti niin työpaikalla kuin arkielämässäkin. Aikaisemmissa työpaikoissa ei mitään tällaista ole sattunut. Olen saanut hyvää palautetta erityisesti ahkeruuteni vuoksi ja tullut toimeen ihmisten kanssa. Miten tällainen voi edes olla mahdollista?!

Totaalisesti hämillään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse pienestä yrityksestä.. onko pomollasi esimiestä tai yrityksessä henkilöstöpäällikköä ? Myös työterveyslääkärille voisit jutella asista.. Tsemppiä. Älä luovuta.

Vierailija
2/3 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko esimiehellesi, että mielestäsi se ei ole huumoria vaan kiusaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo heti alkuun.