Hei sinä, jolla vaaleat pitkät hiukset: ammattisi?
Ja ikäsi!
Itse olen pankissa myyntitöissä ja ikää 38 vuotta.
Kommentit (90)
DI metalliteollisuudesta, ikää 46 v
Tiimipäällikkö ICT alalla ja ikää 37v. Loppujen lopuksi ihan perusduunari likaisissa haalareissa, vaikka DI koulutus onkin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:33"]
Kaupan kassa. 23
[/quote]
Tadaa! Toistaiseksi ainoa rehellinen vastaus ketjussa.
Kaikenmualiman huippujuristit ja metallialan DI:t täällä keskustelee vauva-palstalla klo kymmenen aamupäivällä..... joopa joo :D
Amk-opettaja 36v. ja ihan oikeesti täällä olen, etäpäivällä valmistelen projektiesitystä ja välillä vauvakuumeessa surffaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:40"]
Amk-opettaja 36v. ja ihan oikeesti täällä olen, etäpäivällä valmistelen projektiesitystä ja välillä vauvakuumeessa surffaan.
[/quote]
Sano nyt vielä, että opetat matematiikkaa :D
33v palkanlaskija/kirjanpitäjä (ja sivutoiminen psykan opiskelija :D )
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:37"]
Kaupan kassa. 23
[/quote]
Kaikenmualiman huippujuristit ja metallialan DI:t täällä keskustelee vauva-palstalla klo kymmenen aamupäivällä..... joopa joo :D
[/quote]
Miksi voi olla niin vaikeaa uskoa, että moni juristinainen pitää pitkää vaaleaa tukkaa? Ainakin meidän toimistossa (en nyt viitsi nimeltä mainita) on useampia tällaisia. Kertookohan tämä stereotypioista väkisin kiinni pitäminen nyt jotakin aloittajan omista komplekseista tms. epävarmuuksista?
Äitiyslomalla on aikaa surffata täälläkin. Vai onko aloittaja myös sitä mieltä, etteivät juristinaiset hanki lapsia...
Amk-ope vastaa, en opeta matematiikkaa, ei liippaa edes vähänkään lähelle. Miksi? Eikö matikanope voi olla av:lla vai oliko viestissäni joku matemaattinen ongelma? :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:37"]
Kaupan kassa. 23
[/quote]
Voi keskustella kun on äitiyslomalla. luisi sinulle, vai mitä? En ole sanonut olevani huippujuristi vaan asianajaja. Surku kun se sinua ahdistaa, :-D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:57"]
Amk-ope vastaa, en opeta matematiikkaa, ei liippaa edes vähänkään lähelle. Miksi? Eikö matikanope voi olla av:lla vai oliko viestissäni joku matemaattinen ongelma? :)
[/quote]
Ei ei, kunhan tuli vaan sellainen vaikutelma, että opettaisit mahdollisesti matematiikkaa :)
Opettaja 31v