Hei sinä, jolla vaaleat pitkät hiukset: ammattisi?
Ja ikäsi!
Itse olen pankissa myyntitöissä ja ikää 38 vuotta.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:06"]
Eivätköhän ne ole näiden ah-niin-ihanien vaaleaveriköiden lapsoset niitä pahimpia koulukiusaajia. Turhamaisuus ja muiden ylenkatsominen opittu jo kotona.
[/quote] Tarkoitin heitä, jotka viestistä toiseen irvivät väärin lainannutta henkilöä.
Piensähkö tuli joskus aikoinaan peruskoulun jälkeen käytyä niin että paperitkin sai. Sen jälkeen sairaus on keskeyttänyt opintoja ja se ammatti johon olen työkykyinen on vielä opiskelematta. Ikä 31v.
Tämän paikkakunnan paras lääkäri on muuten pitkähiuksinen blondi, pitkä ja hoikkakin vielä, tulee vähän Barbie mieleen hänestä =)
Ps. tässä ketjussa me blondit olemme olleet näköjään fiksumpia, "väärin" lainaus osottautui eräässä ketjussa laitteesta ei lainaajasta tulevaksi eli vaikka kuinka tekisi samalla tavalla tulee ihan erinäköisesti lainaus. Täytyy sanoa että viimeinenkin blondivitsi menetti todenperäisyyttään tämän ketjun myötä, pitäisikö ne kaikki vaihtaa brunettivitseiksi?
24v finance coordinator, ja kohta vois lähteä töistä kotiin päin;) eihän sitä pysy maailman menossa mukana, jollei työpäivän aikana pääse av-palstalle pyörähtämään!
Eivätköhän ne ole näiden ah-niin-ihanien vaaleaveriköiden lapsoset niitä pahimpia koulukiusaajia. Turhamaisuus ja muiden ylenkatsominen opittu jo kotona.
[/quote]
Eli vaalea tukka korreloi turhamaisuuden ja ylenkatsomisen kanssa?
[/quote]
Mitä ihmettä? Kirjoittaako tämä ihminen ihan tosissaan?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:07"]
Voi ne toimia, mutta ei ne täällä meuhkaa maanantai aamupäivisin.
[/quote]
Niin kun ihmisellähän ei voi olla äitiyslomaa tai vaikka vapaapäiviä? Huoh...
Juristi yli 50 v, blondatut pitkähköt hiukset.... juu, en ole uskottavan näköinen.
Kirjastosihteeri, 32 v.