Hei sinä, jolla vaaleat pitkät hiukset: ammattisi?
Ja ikäsi!
Itse olen pankissa myyntitöissä ja ikää 38 vuotta.
Kommentit (90)
Heh, minä olen nimenomaan lääkäri ja vielä aika pitkälle erikoistunut. Nyt olen osittaisella hoitovapaalla, teen iltakeikkaa. Ja hiukset on pitkät ja vaaleat, tosin luonnostaan, hieman olen raidoilla raikastanut vaikutelmaa. Ikä 37.
Voi ne toimia, mutta ei ne täällä meuhkaa maanantai aamupäivisin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:01"]
Presidentti, 31
[/quote]
Köyhä!
Suurin osa täällä ma-aamupäivisin kirjoittelevista taitaa olla äitiyslomalaisia tai hoitovapaalla olevia.
t. Juristi, kahden lapsen äiti ja hoitovapaalla
Miten on AP, lähtikö miehesi pitkätukkaisen blondin matkaan?
Olen arkkitehti, kahden lapsen äiti, 32 v. ja vaaleat kutrit hulmuaa. :)
Ja mikäköhän pointti tässä kyselyssä oli?
Mä luulen, että mä tunnen sut arkkitehti! ;) Hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:13"]
Miten on AP, lähtikö miehesi pitkätukkaisen blondin matkaan?
[/quote]
Taidat olla maailman tyhmin juristilääkäri-DI ???
Ap kertoi aloitusviestissään olevansa itse pankissa työssä, joten oletan hänen itsensäkin olevan pitkähiuksinen vaaleaverikkö.
HAHAHA, Ei kukaan noin pälli voi oikeasti olla missään kovin kummoisessa duunissa. Tai sitten ole entistä enemmän huolissani Suomen koululaitoksesta.
Controller pankissa, 38 v. Ja olen täällä vauva-palstalla siksi, koska kyllästyin tuijottelemaan yhtä ja samaa Exceltaulukkoa koko ajan ja sitä päitsi työnantajaani ei minun surffailuni kiinnosta pätkääkään, kunhan hoidan työni.
Projektipäällikkö It-alalla, ikää 37v
No itse olet tyhmä kuin saapas. Toden totta ap:n mies on lähtenyt pitkätukkaisen blondin matkaan, jonkun joka on pankissa töissä, eli ap:n... pälli!
Ap kertoi aloitusviestissään olevansa itse pankissa työssä, joten oletan hänen itsensäkin olevan pitkähiuksinen vaaleaverikkö.
HAHAHA, Ei kukaan noin pälli voi oikeasti olla missään kovin kummoisessa duunissa. Tai sitten ole entistä enemmän huolissani Suomen koululaitoksesta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:56"]
Farmaseutti, 23v.
[/quote]
Täällä toinen farmaseutti 27v :)
34, noilla viestin lainaus-taidoilla en paljon huutelis :D
Miten voikin joku sotkea noin lahjakkaasti yhden napin painalluksen LOL
l akin hitsais, jos olisin kaltaisesi lyhyt ja lyhythiuksinen. Tainnut osua eteen kateutta aiheuttavia pitkiä ja pitkähiuksisia blondeja. Jotka lempeällä luonteellaan ja sivistyksellään ovat kuin punainen vaate sulle, eiks nii? :)
varohan ap, ettei typerät ennakkoluulosi tule tulevaisuudessa kohdistumaan omiin vaaleisiin jälkeläisiisi....
-pidätkö omaa vaaleinta lastasi "tyhmimpänä" ?
Mieti hetki., mitkä keksinnöt on valkoisten keksimiä maailmassa..! Aika moni, eikö vain ;)
Miten hiukset voi korreloida ammatin kanssa? Perustelkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:33"]
Kaupan kassa. 23
[/quote]
Tadaa! Toistaiseksi ainoa rehellinen vastaus ketjussa.
Kaikenmualiman huippujuristit ja metallialan DI:t täällä keskustelee vauva-palstalla klo kymmenen aamupäivällä..... joopa joo :D
[/quote]
Miksi voi olla niin vaikeaa uskoa, että moni juristinainen pitää pitkää vaaleaa tukkaa? Ainakin meidän toimistossa (en nyt viitsi nimeltä mainita) on useampia tällaisia. Kertookohan tämä stereotypioista väkisin kiinni pitäminen nyt jotakin aloittajan omista komplekseista tms. epävarmuuksista?
Äitiyslomalla on aikaa surffata täälläkin. Vai onko aloittaja myös sitä mieltä, etteivät juristinaiset hanki lapsia...
[/quote]
Samaa mietin. Kuka oikeesti nykyään enää ajattelee hiusten värin ja pituuden kertovan jotakin ihmisen ammatista tai älykkyydestä? Aika kulunut ja aikansa elänyt stereotypia, ettei pitkätukkaiset blondit voisi toimia esim. juristeina tai lääkäreinä. Ap taitaa olla jostakin todella perähikiältä ja iältään vähintään 50v...