On aivan järkyttävä krapula!
Olin eilen ystävättären syntymäpäiväjuhlissa. Päässä heittää, oksettaa, itkettää, ahdistaa. En edes juonut paljoa. Lasin viiniä ja kolme lonkeroa. Miten voi tulla näin karmea olo. En kyllä toivu tästä ikinä!
Kommentit (39)
Työkaverin sanoin, krapula saa tulla mutta hän määrää päivän, suosittelen sinullekin.
Ei ole normaalia. Jos määrä olisi pullollinen viiniä ja 13 lonkeroa, niin sitten kuuluukin tulla.
En kyllä ymmärrä miten näin kauhea olo. Tekisi mieli ottaa rauhoittava, mutta en uskalla ettei tule hengityslamaa tai vielä pahempi olo. Kaikista pahin on tuo huimaus ja sellainen paineen tunne päässä. En kyllä juo tippaakaan alkoholia enää pitkään aikaan. Muutenkin käytän alkoholia todella harvoin. -ap
En kyllä syönyt eilen juurikaan mitään, yhden sämpylän aamukahvin kanssa. Ehkä olisi kannattanut syödä ennen juhlia. Kyllä ihminen voi olla tyhmä! -ap
AP Kiitos.
Nyt taas muistan ne 3v sitten taakse jääneet kesäaamun krapulat. Sänky on hikisen nihkeä. Päätä särkee. Kurkussa maistuu edellisen illan terävät viinat ja viinit. Muistuu illan tapahtumat, riidat eri ihmisten kanssa. Hillitön rahan meno, muille tarjoillut juomat. Taksimatkasta ei tarkkaa muistikuvaa. Aamuyöllä piti juosta oksentamaan parikin kertaa. Tuli röökattua varmaan aski, nyt seki yököttää.
Tiedän, että koko päivä menee pilalle jos ei ala uudelleen juopottelemaan .
Mutta ei ei se enää mene näin. Enää en juo viinaa, ei oo krapulaa. Helppoa eiks je?
Inhoan itseäni todella paljon, suorastaan vihaan. Olen heikko paska ihminen. Eilen juhlissakin tuntui että kaikki nauroivat minulle. Olin yksin koko illan, nurkassa istuin ja join. Päivänsankari oli niin humalassa, että tuskin minua huomasi. Olen muutenkin todella arka ja ujo ihmisten seurassa. Ehkä siksi sitten join niin nopeaan tahtiin tyhjään vatsaan, että jännitys helpottaisi. No eipä se auttanut. -ap
no sillä se lähtee millä se on tullut eli nyt vain handeliin kipasemaan ja hakemaan pullo yhden tähden jallua siitä sittenm otat oiman kulauksen ja vedät päri smörgaria nassuun niin eiköhän se päivä ala siitä piristymään ja taas kun huomaat että alkaa heikottaa niin kunnon kulaus pullosta ja avot on paha olo poissa.
Menitkö nukkumaan selvästi humalassa? Joitko vettä ennenkuin menit nukkumaan? Joitko nopeasti?
Pystyn juomaan 20 lonkeroa ilman kummempaa krapulaa. Olen kyllä harjoitellut 10 vuotta joten kannattaa alkaa harjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Jos määrä olisi pullollinen viiniä ja 13 lonkeroa, niin sitten kuuluukin tulla.
Jos juo harvemmin niin krapulakin on pahempi.
Taidat muistaa nuo kuomamäärät väärin. :D
Mutta alkoholi on myrkkyä, niin siitä tulee paha olo.
Voiko pahempaa viinaa olla kuin jallu, itse työttömänä suosin shampanjaa, viskiä ja konjakkia.
Alkoholimäärä oli kyllä aika pieni, toivut siitä kyllä nopeastikin, kunhan juot nestettä, syöt jotain suolaista ja jotain hiilaria sisältävää josta saat energiaa. Voi olla myös että on tullut migreenikohtaus alkoholista - mulla tulee joskus, vaikka muuten ei ole migreeniä ollenkaan. Mutta silloin kun alko laukaisee sen, on juuri semmoinen heitättävä ja päässä sekava olo ja särkee järjettömästi, joskus on näköhäiriöitäkin, vaikka alkoholimäärä olisi ollut tyyliin 2 annosta. Ja silloin kun migreeniä ei tule, voin juoda 6-8 annosta ilman merkittävää krapulaa.
Voi olla, että on ihan henkistäkin pahoinvointia. Olen ollut erään asian takia hyvin surullinen ja masentunut jonkin aikaa. Ajattelin eilen, että juominen auttaisi saamaan edes hetkeksi hyvää ja iloista oloa. -ap
Kyllä se siitä ap. Ota burana, juo jotain ja syö jotain pientä. Koita mennä takaisin lepäämään, jos vaikka uni tulisi ja saisit nukuttua pahimman yli.
Hei älä itseäsi säti kyllä me kaikki olemme välillä juoneet liikaa ja siitä sitten kärsineet.
Tässä luettelen mikä voisi olla avuksi
-särkylääke
- raikasta kylmää jaffaa (usein pysyy vatsassa eikä nouse ylös)
- suolaista ja rasvaista ruokaa kuten juustohampurilainen
-kuuma ja kylmä suihku
- rauhoittavaa meditaatio musiikkia.
voimia :)
Vierailija kirjoitti:
Menitkö nukkumaan selvästi humalassa? Joitko vettä ennenkuin menit nukkumaan? Joitko nopeasti?
Menin nukkumaan humalassa, en juonut vettä ja join kyllä nopeaan tahtiin. Ihan oma vika tämä olo. -ap
Mies- kirjoitti:
Pystyn juomaan 20 lonkeroa ilman kummempaa krapulaa. Olen kyllä harjoitellut 10 vuotta joten kannattaa alkaa harjoitella.
pystyn juomaa pullon viinaa ilman krapulaa.
- Eilen join Pienen pullon pullon viinaa ja puolikkaan pullon valkoviiniä ja töissä sitä tässä ollaan.
Kesälomalla olen, vielä ensi viikko. -ap