Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olimme viikonloppuna häissä, jossa ruoka loppui kesken

Vierailija
31.08.2020 |

Pääruoka loppui kesken niin, että kaksi pöytää jäi ilman lohta, salaattia ja perunaa. Miten voi catering mokata näin pahasti? Alkuruokaa en paljon ottanut että jaksaa sitten syödä pääruuan, joka kuulosti hyvältä.
Morsiamelle ei tästä mainittu, olisi varmaan mennyt ilta pilalle.
Päätin, että minun juhlissa varmistan ettei kukaan varmasti jää ilman ruokaa!

Muita hää yms mokia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! 😱

Vierailija
2/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin häissä jossa kokki teki isolla paella pannulla wokkia, nuudelit oli raakoja. Lisäksi kukaan ei ollut muistanut, että kakkukin olisi pitänyt olla, joten kaljupääkahvit jälkiruoaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille morsiammelle pitäisi kertoa, varsinkin jos ruoat tuli pitopalvelulta ja maksu on per henkilö. Parihan maksaa tyhjästä, jos kaikille ei riittänyt ruokaa.

Vierailija
4/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä missä ruoka oli kylmää. Siis ei kuulunut olla, catering ja kokko amatöörejä. Vain ykköspöytä sai lämmintä ruokaa ja me muut odotettiin tuntitolkulla saadaksemme mm. kylmää puoliraakaa lihaa. 

Vierailija
5/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän omissa häissä oli pari mokaa:

-liian pieni osallistumismaksu. meille jäi yli 1000 euroa itse maksettavaksi!

-makaronilaatikko oli vähän liian pitkään uunissa ja rapea pinta oli tosi rapea :D

-Mustaherukkamehua (korvattiin tällä viini) jäi tosi paljon yli. Jouduttiin ihan viemäriin kaatamaan :(

Vierailija
6/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pystyt päättämään sen ettei kukaan ota ylisuuria annoksia?!

Vierailija
7/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruualla niin väliä, kunhan ei viinat lopu

Vierailija
8/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas säästetty, ja ajateltu että kyllä sata ihmistä syö siitä kuudellekymmenelle hengelle tarkoitetusta ruuasta.

Vierailija
9/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-makaronilaatikko oli vähän liian pitkään uunissa ja rapea pinta oli tosi rapea :D

-Mustaherukkamehua (korvattiin tällä viini) jäi tosi paljon yli. Jouduttiin ihan viemäriin kaatamaan :(

Ei olleet sitten kaanain häät.

Vieraat varmaan vihaisia, kun ei ollut alkoa.

Vierailija
10/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuko viinat kesken?..jos ei

Niin juhlathan oli menestys:)

Vierailija
11/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin häissä, joissa kakku suli. Ihan tavallinen kermakakku, mutta kerma alkoi valua helteisessä säässä ja kakku menetti muotonsa. 

Vierailija
12/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli ammattilaiset tekemässä ruokaa, joku muu taisi mokata. Oliko vierasmäärä ilmoitettu oikein?

Vierailija
13/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut taannoin hienossa ravintolassa synttärijuhlilla ja kakku loppui kesken. Oli sattunut joku mitoitusvirhe ja jopa 1/3 vieraista jäi ilman varattua kakkua. Pöytään tuotiin sitten kyllä jotain korvaavaa jälkiruokaa.  

Vierailija
14/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit syönyt vähemmän. Ei buffetti tarkoita, että syöt kuin sika.

Vierailija
15/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D:D:D makaronilaatikkoa ja mustaherukkamehua :D Paras hääruoka on tietty sellanen johon laitetaan paljon ketsuppia

Vierailija
16/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se työkaveri joka syö kaikki keksit? Vai oletko sinä se puoliso joka syö lapsen vanukkaat?

Vierailija
17/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen, että vieraat on ilmoitettu pitopalvelulle sen mukaan, mitä on ollut vahvistettuja osallistumisia, mutta paikan päälle tullut runsaasti näitä, jotka eivät vaivaudu ilmoittamaan osallistuvatko vaiko ei.

Vierailija
18/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten morsian ei itse huomannut asiaa, että se oli jonkun ilmoittamattajättämisen varassa? Ihan hirveää, senhän (tai jos juhlilla oli joku muu emäntänä) olisi pitänyt julkisesti edes pahoitella tilannetta, nyt se antoi itsestään välinpitämättömän kuvan, kun luuli että kaikki on tyytyväisiä. Kyllä olisin itse omissa häissäni nähnyt, jos ruoka loppuu kesken.

Vierailija
19/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahden serkun häissä (sisarukset) toisissa loppui ruoka kesken ja toisessa ei riittänyt istumapaikkoja kaikille, muutama istui eteisessä jollain penkeillä :P (en itse ollut häissä, äitini kertoi ja näistä on jo vuosia aikaa). 

Sitten on näitä unohduksia, et kimppu unohtuu sakastiin (mun siskolla), kaaso sitten kävi hakee sen ja toi alttarille. Meidän vihkipappi kertoi, et eräs morsian oli pyörtynyt ja hän oli saanut kaapattua kiinni, ennen kuin kaatui. Ei sinänsä mokia nämä kaksi, kaikenlaista sattuu. 

Ainiin, omissa häissä oli juontaja, mut ajateltiin ettei joka välissä tarvi juontaa, kun on pöydissä ohjelmat. No, meni vähän plörinäksi, kun hän ei juontanut käytännössä ollenkaan ohjelmien välillä ja porukka oli jossai muualla kuin juhlasalissa, kun ohjelma jatkui. Sulhanenkin (mun mies siis)kävi välillä juontaa.. heh :D 

Vierailija
20/39 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka loppui ja kaikki saivat koronatartunnan... ihanaa kun ihmiset järjestävät häitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi