Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö mieluummin tiimi päivään vai tekisitkö jotain haluamaasi juttua itseksesi?

Vierailija
31.08.2020 |

Tai tekisitkö jopa mieluummin töitä kuin osallistuisit tiimipäivään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä kirjoittaa tiimipäivä. Puhelin väänsi yhdyssanan erilleen otsikosta, enkä huomannut korjata. :D

Ap

Vierailija
2/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieluummin teen töitä yksikseni kun osallistun vielä kerrankin yhteenkään ponileikkisessioon ja hengitysharjoitteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mieluummin menisin tiimipäivään. Yleisesti ottaen ne on ihan mukavia. Hyvää ruokaa, kivoja ihmisiä ja ajatukset pois siitä arkityöstä. 

Vierailija
4/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseni. Yleensä tuollaiset jutut ovat niin vaivaannuttavia. 😅

Vierailija
5/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti itsekseni. Tiimipäivät ovat ajanhukkaa ja vievät usein vielä illankin, vaikka lähes jokainen on mieluummin omissa harrastuksissaan.

Vierailija
6/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä ja missä se tiimipäivä on. Jos se on jossain juupajoella ja jotain ärsyttävää naurujoogaa niin mielummin tekisin jotain omaa juttua. Toivottavasti vapaa valinta.

Vierailija
7/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tiimipäivään, koronan takia se tänä kesänä peruttiin. Ohjelmassa olisi ollut kävely, lounas ja frisbeegolf työnantajan tarjoamana. Edellisessä työpaikassa olisin valinnut ne työt. Ohjelmassa oli yleensä työnantajan puhe, saunaa+ryyppäystä.

Vierailija
8/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkupalkalla varaa. Saan kirota joka kerta sen joka keksi pitää tiimipäivät kaupungin kalleimmassa ravintolassa koska se on muka niin trendikästä ja uutta. Kai tiimipäivissä on eroja, mitta näin ne on pidetty meidän työpaikalla.

Vierailija
9/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi kerran ollut koko organisaation kehittämispäivä, pitopaikkana kaupunki jossa organisaatiolla on pienempi yksikkö. Päätoimipaikalta missä itse työskentelen oli järjestetty sinne bussikuljetus, matkan kesto noin kolme tuntia...

Edeltävänä iltana minuun iski norovirus ja kerrankin olin tyytyväinen maatessani vessan lattialla, että tarjoutui erinomainen syy jäädä pois kehittämispäivästä!

Vierailija
10/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein mieluiten yksin. Seuraavaksi töitä, tiimipäivä on se viimeinen vaihtoehto, ennemmin vaikka "sairastun" kuin osallistun sellaisiin.

Vierailija
11/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pikkupalkalla varaa. Saan kirota joka kerta sen joka keksi pitää tiimipäivät kaupungin kalleimmassa ravintolassa koska se on muka niin trendikästä ja uutta. Kai tiimipäivissä on eroja, mitta näin ne on pidetty meidän työpaikalla.

Siis mitäh?! Maksatte itse ruokanne tiimipäinä?! Kuka sellaiseen oikeasti suostuu?!

Vierailija
12/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimipäivä. Hyvä aamupala, lounas, välipala ja päivällinen. Päivärahat ja kilometrit.

Loppu ajan nyökyttelet ja katsot yhtä pistettä muka kiinnostuneena.

Vierailija
13/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh?! Maksatte itse ruokanne tiimipäinä?! Kuka sellaiseen oikeasti suostuu?!

Parempi palkkaiset (idiootit) joilla on siihen varaa. 8

Vierailija
14/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi kerran ollut koko organisaation kehittämispäivä, pitopaikkana kaupunki jossa organisaatiolla on pienempi yksikkö. Päätoimipaikalta missä itse työskentelen oli järjestetty sinne bussikuljetus, matkan kesto noin kolme tuntia...

Edeltävänä iltana minuun iski norovirus ja kerrankin olin tyytyväinen maatessani vessan lattialla, että tarjoutui erinomainen syy jäädä pois kehittämispäivästä!

Ollaankohan oltu samassa työpaikassa. Meillä tosin tuo meni siihen, että ensimmäisen parin tunnin jälkeen noin 90% bussissa olleista oli enemmän tai vielä enemmän humalassa ja loppupäivä sit jatkettiin samaa rataa. Tosin takaisin lähtiessä bussissa oli kuulemma ollut 14 ihmistä, me loput kulkeuduttiin sit takaisin kuka milläkin kyydillä. 

Vierailija
15/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vaikka opiskelisin mieluummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan