Työkaveri syö kaikki työpaikan keksit ym.
Joo, tosiaan alkaa mennä hermo työkaveriin (mies) joka syö kaikki työpaikkamme / meidän muiden kustantamat herkut jos niitä on kaapeissa ym. Ei kuulu kahvirinkiin (eli hän ei maksa noista kekseistä, kahveista ym) kun työpaikallamme ei ole ilmaista kahvia. Tuo kahvirinki on sellainen että jokainen tuo vuorollaan kahvipaketin ja keksiä (tai pullaa ym/herkkuja). Tämä kyseinen mies ei halunnut siihen liittyä kun ei kuulemma varaa. Tosiaan ollaan monesti yllätetty mies syömästä näitä salaa kaapista. On monesti toisten eväätkin kelvannut, esim perjantaina oli syönyt toisen työkaverin evääksi itselleen tuoman kolmioleivän. Ollaan yritetty jankuttaa (pomo myös) mutta ei! Herra vaan pistelee poskiinsa ja tänään oli sitten sellainen juttu että tein suolaisen piirakan työpaikalle kahvirinkiin ja tämä mies oli ison palan käynyt piirakkavuoasta ottamassa salaa. En tiedä etteikö hänellä vaan toimi pää ettei muista, vai onko valikoiva muisti, tai sitten on vaan niin perso kaikelle ruoalle. Hänellä on kyllä sairaalloisen paljon ylipainoa ja on monesti vetänyt tuon bodyshaming kortin kun ollaan puhuttu kaikki että hän saa keksejä ym jos liittyy siihen kahvirinkiin. Tulee vaan kommenttia että "Te sorratte mua mun koon takia. Että kehtaatte" ym
Pitäisikö oikeasti nyt sitten ostaa munalukot kaappeihin sinne ja antaa vain kahvirinkiläisille avain? Kaikki muut työpaikalla ovat kahviringissä mukana paitsi tämä mies (on pieni työpaikka)
Kokemuksia?
Kommentit (10)
Itse sanoisin suoraan, että muut maksavat näistä herkuista ja että jos ei ole varaa liittyä rinkiin, niin ei ole oikeutta myöskään niitä ottaa.
Itseäni harmittaa meidän työpaikalla lähinnä se, että kun työyhteisössä on 80 henkeä, niin sitä pullaa, keksiä, piirakkaa, suklaata ja donitsia on joka helkutin päivä tarjolla hirveät kasat. Mun on vaikea hillitä itseäni ja siksi syön joka ikinen päivä vähintään 4-5 kappaletta jotain herkkua. Ja vielä neljältä lähtiessä on herkkuja jäljellä, siivooja vetää loput roskiin. Silloinkin käyn vielä nappaamassa jotain kotimatkalle mutustettavaksi.
Tottakai se on mies joka syö kaikki ruoat kaapeista. Hohhoijaa.
Hankkikaa omat termospullot kahvia ja pitäkää taukoo kahviringistä. keksit voi säilyttää muuaallakin kuin kaapissa. jekuttakaa. keinoja löytyy.
Mitä, jos siirtyisitte tervellisiin tarjottaviin? Nuo pullat, keksit, jne ei oikein ole enää tätä päivää.
Joo, laittakaa lukot. Helpoin ratkaisu, jos ei muka edes pomon puuttuminen vaikuta asiaan.
Ja milläköhän logiikalla tämä asia kuuluu pomolle?
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin suoraan, että muut maksavat näistä herkuista ja että jos ei ole varaa liittyä rinkiin, niin ei ole oikeutta myöskään niitä ottaa.
Itseäni harmittaa meidän työpaikalla lähinnä se, että kun työyhteisössä on 80 henkeä, niin sitä pullaa, keksiä, piirakkaa, suklaata ja donitsia on joka helkutin päivä tarjolla hirveät kasat. Mun on vaikea hillitä itseäni ja siksi syön joka ikinen päivä vähintään 4-5 kappaletta jotain herkkua. Ja vielä neljältä lähtiessä on herkkuja jäljellä, siivooja vetää loput roskiin. Silloinkin käyn vielä nappaamassa jotain kotimatkalle mutustettavaksi.
Joo, kylläpä harmittaa. Työkavereiden vika, että sinulla ei ole itsekuria ja olet l*ski.
Jokaisessa työpaikassa on rohmuja ym, mutta jos nyt puhun totta niin toi jos ei pomoa kuuntele ollenkaan vaikuttaa että kyseessä ei ole normaali ihminen, tai tosi nuuka. Meillä samankaltainen tapaus, nainen tosin oli kyseessä ja söi työpaikalta kaiken mahdollisen kun meillä oli joka aamu aamupala systeemi että saatiin "ilmainen" aamupala (jokaisen piti kuussa maksaa tietty summa että sit sai niinä aamupäivinä kun oli töissä aamupalan ilmaiseksi( niin tämä nainen ei siihen suostunut ja ei syönyt aamulla, mutta päivällä veteli surutta jogurttia, leikkeleitä, juustoa (söi paljon muutakin) ja ei ottanut eitä kuuleviin korviinsakaan, KUNNES pomo otti häneltä palkasta sen aamupalan kuukausi hinnan. Narina alkoi, mutta lopetti syömisen sitten kun ei halunnut maksaa eikä uskaltanut enää syödä. Puhu pomollesi, tehkää tuollainen ukaasi ym. Voi toimia, tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa työpaikassa on rohmuja ym, mutta jos nyt puhun totta niin toi jos ei pomoa kuuntele ollenkaan vaikuttaa että kyseessä ei ole normaali ihminen, tai tosi nuuka. Meillä samankaltainen tapaus, nainen tosin oli kyseessä ja söi työpaikalta kaiken mahdollisen kun meillä oli joka aamu aamupala systeemi että saatiin "ilmainen" aamupala (jokaisen piti kuussa maksaa tietty summa että sit sai niinä aamupäivinä kun oli töissä aamupalan ilmaiseksi( niin tämä nainen ei siihen suostunut ja ei syönyt aamulla, mutta päivällä veteli surutta jogurttia, leikkeleitä, juustoa (söi paljon muutakin) ja ei ottanut eitä kuuleviin korviinsakaan, KUNNES pomo otti häneltä palkasta sen aamupalan kuukausi hinnan. Narina alkoi, mutta lopetti syömisen sitten kun ei halunnut maksaa eikä uskaltanut enää syödä. Puhu pomollesi, tehkää tuollainen ukaasi ym. Voi toimia, tai sitten ei.
nonni. ei ne pelkät miehet syö, kyl naisetkin on porsaita
No mä sanoisin suoraan, siis todella suoraan hänelle. Meillä joskus työpaikalla sai syödä ilmaiseksi hävikkissä olevaa ruokaa/eineksiä ym ja niitä jääkaappiin ym kaappeihin jos kuivatavaraa (kielletty ainoastaan ehdottomasti oli se et kotiin ei näitä ruokia saanu viedä) . Itse en pahemmin niitä syöny ku tottunu omiin eväisiin, niin monesti tämän läytännön takia et sai jääkaapista ottaa mitä halus niin mun eväät oli hävinny sen siliän tien, vaikka oli nimi niissä eväissä. Selsivi sit et yks nainen vei näitä ruokia kans salaa kotiinsa. Jäi kiinni lopulta kun vartija tsekkas poislähtiessä laukut ja oli täynnä näitä ruokia hänen laukkunsa