Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruoasta et pidä?

Vierailija
31.08.2020 |

Vaikka sen väitetään olevan hyvää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamakkarasta en pidä, vaikka onkin monen lempiherkkua. Ei vaan uppoa minulle.

Jääpähän teille enemmän, kun en ostele sitä.

Vierailija
22/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut, mutta mustekalaa en haluaisi syödä, en etenkään elävänä niinkuin jotkut. Miksi edes? Tuskin on mikään makuelämys niellä kokonainen elävä mustekala. Ja eläinrääkkäystä. 

Simpukat ja muut limaiset vesieläimet, ei kiitos. Eikä liian kalanmakuinen kala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intialainen ruoka, johon laitetaan mausteita niin paljon että niissä maistuu vain mausteet, eikä lainkaan ruuan pääraaka-aine. Hiljattain söin intialaisessa buffetissa, jossa oli esim. tomaattikeittoa, joka maistui pelkästään sahramille. Kanaa siellä oli kaksi erilaista vaihtoehtoa, joista toinen maistui pelkästään currylle ja toinen pelkästään juustokuminalle, ei lainkaan kanalle. En tiedä onko kaikki intialainen ruoka samanlaista, mutta tuon jälkeen ei ole paljoa hinkua sitä syödä.

Intiassa pitää peittää mausteilla se tosiasia, että liha on pilaantunutta.

Intiassa syödään enemmän kasvis- kuin liharuokaa.

Vierailija
24/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliliha,minestrone-keitto,kesäkeitto,maksalaatikko,kaljavelli,valmis-pinaattiletut,mössöruoat kuten Italianpata.YÄKS.

Vierailija
25/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään ruuasta, missä on sipulia. Tympeä hajukin :(

Vierailija
26/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustamakkarasta en pidä, vaikka onkin monen lempiherkkua. Ei vaan uppoa minulle.

Jääpähän teille enemmän, kun en ostele sitä.

Sama täällä! Lapsuudesta oli jäänyt sellainen mielikuva että se olisi oikein todellista herkkua, mutta kun aikuisena kerran ostin, totesin että eipä sovikaan minulle. En tiedä sekoitinko ryynimakkaraan tai jotain.

Vierailija
27/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoat. Siis semmoset kokonaan vegaaniset, jotka on koostettu kaikenlaisista eläinperäistä jäljittelevistä korvikkeista.

Tykkään kyllä esim kasvispihveistä ja ratatouillesta, mutta niissä ei ole yritetty korvata mitään millään.

Vähän sama, vaikka olen ollut kasvissyöjä yli 10 vuotta, lakto-ovo tosin enkä vegaani. Mutta ne vegaaniset juustot, majoneesit, kermat, maidot jne pilaa ruoan kuin ruoan ihan kauhean makuiseksi. Samoin esim. ylistetyt nyhtökaurat, härkikset, go greenit yms on lähinnä kuin kuivaa pahvia söisi, eikä kastikekaan auta koska sitten pinnalla maistuu kastike ja alla kuitenkin se kuivan pahvin makuinen nökäre.

Vierailija
28/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana useimmissa ilmenemismuodoissaan, en todellakaan ymmärrä suosiota. Syön kyllä mutta en juuri itse laita.

Vierailija
29/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana useimmissa ilmenemismuodoissaan, en todellakaan ymmärrä suosiota. Syön kyllä mutta en juuri itse laita.

Tarkotat varmaan broileria.

Sehän onkin mauttoman ja epäeettisyyden riemuvoitto.

Vierailija
30/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebab.

Sitkeetä, mautonta, tarjoillaan epäilyttävissä puljuissa.

Vierailija
31/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset, pakastepitsat, Kotipitsan tuotteet, lihapiirakat jne. Ihmeellistä, että jotkut syövät noita jopa "herkkuina".

Vierailija
32/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeitto

Vierailija
33/33 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveyden huippu - tilliliha