Väsyttäää.. joku naapuri taas ravasi kantakävelyä 0.30 asti ja aamulla taas 7.30
Mitä ihmettä ravata eestaas keskellä yötä.
Ihan puolikuollut olo, väsyttää ja kiukuttaa :(
TAHTOONUKKUAÖISIN!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap. Seuraan yhtä luhtitalossa asuvaa tubepariskuntaa. Luoja sitä menoa. Ovat yli 50v mutta soittavat iskelmää kännipäissään täysillä iltamyöhään. Grillaavat parvekkeen sähkögrilillä keskellä yötä. Kyllä omakotitalossa on oma rauha.
Jep, olis huokin kamalaa.En ehkä uskaltaisi asua ok-talossa yksin.. eikä kyllä ole varaakaan täällä pks.
Tanssikursseille kaikki. Istuvat aamusta iltaan perseensä päällä, niin eivät osaa kävellä. Puujalat saa pois motoriikka harjoittelulla.
Siis mä nukuin hyvin. Lapsella serkut yökylässä,ei mitään hajua moneen valvoivat ja metelöivätkö kun käytin korvatulppia. Korvatulpat on hyvä keksintö.
Voisiko ne äänet tulla jostain muistakin asunnoista. Muistan kun asuin tuollaisessa luhtitalossa niin alakerran askeläänet kuuluivat yläkerran asuntoon tosi selkeästi. Hieman vitu tti koska olin ostanut ylimmän kerroksen asunnon kun en halunnut tuota kantapääjytinää kuunnella.
Tää kyllä ihmetyttää miksi siellä kotona pitää koko ajan ravata, siirrellä huonekaluja, tiputella jotain lattiaan ym. Joka päivä tuntikaupalla.
Valitettavasti emme voi auttaa, ap.
Kantakävely on varsin normaalia astumista ihmisellä. Mutta voi ottaa naapurit huomioon ettei liikaa tömistele. Itse asun rivitalossa niin ei muuta ongelmaa ole ollut kuin naapurin tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Tää kyllä ihmetyttää miksi siellä kotona pitää koko ajan ravata, siirrellä huonekaluja, tiputella jotain lattiaan ym. Joka päivä tuntikaupalla.
Mäkin ihmettelen mitä mun yläkerran naapurit kolistelee parhaimmillaan aamusta iltaan. Alkukesästä olivat viikon pois ja talo oli täysin hiljainen.
Jep, itse heräsin aamuseiskalta, kun yläkerran alle kolmekymppinen jätkä aloitti sen kantapään lattiaan iskemisen. Ravasi ympäri YKSIÖTÄÄN puolisen tuntia taukoamatta. Sitten laittoi kengät jalkaan ja iloitsin jo, että nyt lähtee niin ei kun jatkoi ne kengät jalassa laminaattilattialla kopottelua seuraavat 10 min ennen kuin lähto ulos.
En edes muista millon olisin saanut nukku kokonaiset yöunet tuon käsittämättömän kantapäätamppaajan takia. Ravaa ympäri asuntoa kuin ravihevonen.
Meidän talossa on paljon "puuseppiä". Vasara paukuttaa ja pora ulvoo joka päivä monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä nukuin hyvin. Lapsella serkut yökylässä,ei mitään hajua moneen valvoivat ja metelöivätkö kun käytin korvatulppia. Korvatulpat on hyvä keksintö.
Ei auta tulpat, kun töminä kaikuu rakenteita pitkin :(
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ne äänet tulla jostain muistakin asunnoista. Muistan kun asuin tuollaisessa luhtitalossa niin alakerran askeläänet kuuluivat yläkerran asuntoon tosi selkeästi. Hieman vitu tti koska olin ostanut ylimmän kerroksen asunnon kun en halunnut tuota kantapääjytinää kuunnella.
Kirjoitinkin et joku naapuri, vaikea paikallistaa tuleeko seinän takaa tai alhaalta. Itse asun ylimmässä
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse heräsin aamuseiskalta, kun yläkerran alle kolmekymppinen jätkä aloitti sen kantapään lattiaan iskemisen. Ravasi ympäri YKSIÖTÄÄN puolisen tuntia taukoamatta. Sitten laittoi kengät jalkaan ja iloitsin jo, että nyt lähtee niin ei kun jatkoi ne kengät jalassa laminaattilattialla kopottelua seuraavat 10 min ennen kuin lähto ulos.
En edes muista millon olisin saanut nukku kokonaiset yöunet tuon käsittämättömän kantapäätamppaajan takia. Ravaa ympäri asuntoa kuin ravihevonen.
Joo! En tiedä et onko heidän läävissään tavarat hukassa ja niitä sit sinkoillaan hakemaan eestaas...tumtumtum! Just kun oot saamassa unen päästä kiinni, niin taas tumtumtum!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta tulpat, kun töminä kaikuu rakenteita pitkin :(
Korvatulpat jopa pahentaa sitä töminää, etenkin kun on pää tyynyssä. Koko talo vavahtelee kantapäähakkaajan askeleiden tahdissa.
Enkä ymmärrä näiden puolustelijoita. Kuinka moni muka jaksaisi kuunnella päivittäin tuntikausia, kun naapuri hakkaisi kumivasaralla lattiaan? Se on nimittäin täsmälleen sama asia.
I feel u bro. Mulla asuu narkkeja alapuolella jotka riehuu 24/7. Sain nukutuksi jopa huikeat 4h viimeyönä. Korvatulpat ei peitä sitä jäätävää ryminää ja huutoa mitä aiheuttavat. Kytät käy siellä melkein joka päivä, mutta ei niitä vaan saa sieltä pois muuttamaan. Ihanaa tämä Suomen laki. Minulla tulee rytmihäiriöitä kun ei saa tarpeeksi nukuttua. Miten kauan pitää vielä jaksaa? Viikko nukuttu 4-5h, ja nekin pätkissä.
Ihminen on kanta-astuja. Ei kukaan päkiöillä kävele.
Monet raskaasti astuvat ovat iäkkäimpiä ihmisiä, joilla on jäykät jalat.
Ylös noustessa ne jalat tömähtävät, ilman että pitää ketään haukkua.
Vierailija kirjoitti:
I feel u bro. Mulla asuu narkkeja alapuolella jotka riehuu 24/7. Sain nukutuksi jopa huikeat 4h viimeyönä. Korvatulpat ei peitä sitä jäätävää ryminää ja huutoa mitä aiheuttavat. Kytät käy siellä melkein joka päivä, mutta ei niitä vaan saa sieltä pois muuttamaan. Ihanaa tämä Suomen laki. Minulla tulee rytmihäiriöitä kun ei saa tarpeeksi nukuttua. Miten kauan pitää vielä jaksaa? Viikko nukuttu 4-5h, ja nekin pätkissä.
Mulla oli sama tilanne. Niiden häätäminen kesti yli vuoden. Jos tuli hiljaista piti heti mennä petiin että saisi edes hetken unet.
Huvittaa kun sykemittarikin huutaa aamuisin "unesi on ollut heikkoa viime aikoina, yritä panostaa nukkumiseen, onko jokin häirinnyt untasi viime aikoina"
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap. Seuraan yhtä luhtitalossa asuvaa tubepariskuntaa. Luoja sitä menoa. Ovat yli 50v mutta soittavat iskelmää kännipäissään täysillä iltamyöhään. Grillaavat parvekkeen sähkögrilillä keskellä yötä. Kyllä omakotitalossa on oma rauha.
Ei se omakotitalo aina takaa rauhaa, päivisin sirkkeli tai vastaava soi ja kakarat juoksevat huutaen potkin pihoja, iltaisin pidetään kavereille juhlia ja möykätään terassilla. Ei ole aina onnea saada säädylliset naapurit.