yhden illan juttu ei pyytänyt numeroa, huono fiilis
tuli aika huono fiils, kun eilen baarissa tapaamani mies ei pyytänyt numeroa, sanoi vaan että ehkä nähdään vielä. nyt ärsyttää. yleensä on mun mielestä kohteliasta pyytää numero ja lähettää esim. viesti kiitos seurasta tai jotain. en odotakaan mitään vakavaa seurausta yhdestä yöstä, mutta nyt tuli olo, että mies vaan halusi eroon. seksi ja seura muuten oli kivaa, joten miksi tuollainen poistuminen?
Kommentit (89)
On vähän ihme vastauksia ap saanut... Tottakai on mahdollista että parisuhde alkaa yhden yön jutusta!! Kaikki on mahdollista ;)
Luulen että naiset menee usein metsään siinä, että laittavat liikaa miehen vastuulle jatkoja jne. Monet miehen on loppujen lopuksi oikeasti ujoja. Itse en nuorempana tajunnut tätä. Niinpä seurustelukumppanit (ja aviomieskin) olivatkin sellasia päälle päsmäreitä, ja myös vähän naistemiehiä, koska heille ei tuottanut ongelmaa kysyä numeroa...
Ap, jos sä harrastat yhdenillan juttuja niin onhan se nyt väistämätöntä että tällainen kokemus tulee vastaan, ja ihan varmasti jatkossakin, sinusta riippuvista tai riippumattomista syistä. Eihän se nyt niin tule menemään että kaikki tietää aina just miten toimia "oikein" tai että joka ikinen jannu tulee pitämään sinua jumalattarena. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Voi kuule, jotkut häviävät ihan suhteestakin vaan hiljentymällä. Itse en yhden illan jutusta edes haluaisi, että numeroani kysyttäisiin...en tietäisi mitä vastaisin, koska miksi jakaisin numeroani sellaiselle jonka kanssa en halua muuta kuin yhden yön.
En nyt ihan ymmärrä. Sinua ei kiinnosta se mies ollenkaan etkä haluaisi kuitenkaan että se ottaa yhteyttä. Loukkaannuist silti kun se ei pyytänyt numeroasi? ..
Enemmänkin taitaa olla nyt kyse siitä että ylpeytesi koko kolauksen kun mies ei ollut kiinnostunut sinusta. Sen olis pitänyt rakastua sinuun ja sitten sinä olisit voinut kivittää sen yhteydenottoyritykset alas sanomalla sille ettei kiinnosta ja se oli vain yhdenillan juttu?..
Ehkei kannata harrastaa yhdenillanjuttuja jos suhtaudut niihin noin?
Ei mullekaan kertonut yhdenillanjuttu nimeään, mutta sitten yks ilta näin sen tv-uutisissa ja tunnistin sen heti. Se on joku entinen ulkoministeri.
mä törmäsin baarissa vanhaan yhden yön panooni ja se oli pahottanu mielensä, kun en pyytäny numeroa! Mä olin kans samasta syystä loukkaantunu. Miehen mielestä olin aamulla ollut vaivaantunut ja välttelevä ja mun mielestä mies oli.
Onneks törmäsin.. 20 v oltu yhdessä.
No mun mielestä numeron kysyminen on ihan ok ja hyväkin asia - tai ainakin nimi on hyvä tietää. Jos nyt vaikka käy niin että tulee joku vahinkoraskauskuvio tai saa tietää sukupuolitaudista tai jos jotain on unohtunut yöpaikkaan, on homman hoitaminen helppoa, kun voi laittaa tekstarin. Ei se numeron antaminen sitä tarkoita että hommasta seuraisi yhtään mitään.
Se ei tykännyt susta niin paljon. Ei kannattaisi olla niin helppo. Ei sellaisia kovin moni mies arvosta.
siksi kun se oli YHDEN yön juttu :)
Ootko ihan eilisen teeren naisia....mies oli varattu ja omatuntoa alkoi kolkuttaa. Daaaaa!
ei se ollut varattu vaan mun mielestä just eronnut. saattoiko olla, että olin aamulla sen mielestä noin huono idea? voiko mieli muuttua noin paljon? todella tyhmä olo nyt. meillä oli kivaa yhdessä eilen, joten en tajua. mies ei vaikuttanut miltään naisten kaatajalta, ujolta ennemminkin. oikeasti alan kohta itkeä.
Ehkä miestä ujostutti, ei uskaltanut pyytää kun pelkäsi että olisit kieltäytynyt.
No saahan se halutessaan jostain selville sun yhteystiedot myöhemminkin. Ehkä ottaa yhteyttä esim.facebookin kautta tai onkii numerosi selville, kun tietää sukunimenkin.
tilitän nyt vähän lisää: ei ole mikään ensimmäinen yhden illan juttu mulle, mutta miehet kysyy numeroa aina ja saattaa laittaa pari viestiä, vaikka olis molemmille selvää, että ei ole jatkia tulossa. sitten on kivempi jos vaikka törmää jossain, ei tarvi juosta pakoon. mun mielestä huonoa ja lapsellista käytöstä. lähteekö yhden illan jutut teidän luota noin? onko tuo merkki siitä, että olin jotenkin huono seuralainen? olisin jättänyt väliin, jos olisin tiennyt, mikä tunne tästä tuli.
Mies oli ujo. Mikset pyytänyt hänen numeroaan?
Mikset pyytänyt hänen numeroaan jos tahdoit?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 12:28"]
ei se ollut varattu vaan mun mielestä just eronnut. saattoiko olla, että olin aamulla sen mielestä noin huono idea? voiko mieli muuttua noin paljon? todella tyhmä olo nyt. meillä oli kivaa yhdessä eilen, joten en tajua. mies ei vaikuttanut miltään naisten kaatajalta, ujolta ennemminkin. oikeasti alan kohta itkeä.
[/quote]
Jos mies oli just eronnut, niin ymmärrän. Silloin voi olla mieliala todella sekaisin, hakee uusia suhteita ja lohtua. Mutta ei ole mitenkään vielä käsitellyt entistä suhdetta ja sitä eroa loppuun. Tiedän tuon, kun aikanaan yritin hakea seuraa mieheni jätettyä minut. En kyennyt kiintymään keneenkään, ei he koskettaneet minua. Näin 7 vuotta myöhemmin asiaa ajatellessani, heistä yksi olisi ollut ihan lupaava. Mutta mä en suostunut sänkyyn, joten suhde kuivahti siihen. Eli uskoisin, että jos olet sen miehen mielestä kiinnostava ja hän jaksaakin panostaa uuteen suhteeseen, hän etsii sinut kyllä käsiinsä ;)
no koska tulkitsin, että se halusi lähteä ja en halunnut riipustautua ja alkaa pyydellä numeroa. odotin että tekee niin itse. sanoi herättyään englanniksi että akward silence. (oli ihan suomalainen kyllä) olin ihan ihmeissäni jo siitä kommentista. itse koin, että meidän välillä oli kemiaa aika paljon ja mietin jo illalla, että sen kanssa voisi puuhastella säännöllisemminkin, siksikin ihmettelen, että yksinkö sitä kemiaa koin. mies asuu eri paikkakunnalla, ei kovin kaukana kuitenkaan.
Seksiä harrastetaan silloin, kun tekee mieli ja sattuu kemiat natsaamaan.
Välillä ne natsaa siten, että siitä seuraa jopa parisuhde ja välillä ne natsaa siten, että tosissaan vaan pannaan ja kaikkea siltä väliltä.
Enemmän mua on ahdistanut, jos yhden illan juttu on pyytänyt numeroa kuin se, että ei olisi pyytänyt. Yleensä ne on yhden illan juttuja ihan syystä kuitenkin. Moikataan kun tavataan, mutta siinä se.
Eikä se kerro, että seura olisi ollut huono saati seksi, mutta siinä ihmisessä vaan ei ole potentiaalia mihinkään enempään jostain syystä, kenties huomaa jo illan aikana, että sen ihmisen perusluonteessa on jokin itselle ylitsepääsemätön asia.
Ja toi, kun joku täällä taas intti, että ekana iltana ei saa harrastaa seksiä, jos haluaa parisuhteen, on ihan kuutamolla. Ei se siihen vaikuta, ei normaalien naisten eikä miesten kesken. Jollain luonnevikaisella voi olla jotain tuollaisia päähänpinttymiä, mutta se on sitten ihan hyväkin, että karsiutuu samantien. Kyllä kaksi aikuista ihmistä voi myös panna ilman, että se jotenkin muuttaa sitä toista epämiellyttäväksi.