IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, jonku asiakkaan hengitys voi vaikka haista kuolemalta, voi olla ällöttävän rasvaiset hiukset, voi haista tupakalta tai vanhalta viinalta, hieltä...puhumattakaan asiakkaan sukuelimistä, jaiks!! Ei tuo kyllä ihan täysipäisen ihmisen hommaa ole.
Tuo on ihan arkea hoitoalalla.
Esim. likaisia, huonosti käyttäytyviä vanhuksia pestään ja kumihanskalla kaivetaan sonnat persiestä.
Kympin tuntipalkalla. Eikä sitä työtä arvosta kukaan.
100-200€ tunnilta niin kummasti alkaa työ maistua. Eikä siinä kohtaa enää kiinnosta muiden arvostukset kun joka päivä voi lähteä ison rahatukon kanssa pankkiin.
Paskahattu puhuu vaan omasta puolestaan, moraalistaan ja kokemuksestaan.
Suomessa suomalaiset alan naiset, jotka ovat peruskauniita, ottavat keskimäärin 2-3 asiakasta vastaan päivässä. Keskiarvo summa jonka he saavat, on 200 euroa per asiakas. Näitä töitä he tekevät 3-4 päivänä viikossa.
Jos ottaa vastaan kaksi asiakasta neljänä päivänä viikossa, saa viikossa 1600 euroa verotonta. Käteisenä. Kuussa samalla kaavalla tulee käteen yli 6000 euroa. Pankkien automaateilla voit tallentaa tilillesi maksimissaan 5000 euroa kuussa, joten käteisvaroja heillä on yleensä ihan hyvin. Alan naiset ovat tuttu näky myös Forexin luukuilla vaihtamassa eri valuuttoja.
Mitään fyysisestikään helppoa hommaa tämä työ ei ole. Joidenkin asiakkaiden kohdalla yksi suihinotto saattaa kestää yli 20 min, ennen kuin asiakas laukeaa. Siinä on polvet ja leukalihakset kovilla. Tämä siis vain esimerkkinä. Harva jaksaa ottaa useita asiakkaita päivässä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, jonku asiakkaan hengitys voi vaikka haista kuolemalta, voi olla ällöttävän rasvaiset hiukset, voi haista tupakalta tai vanhalta viinalta, hieltä...puhumattakaan asiakkaan sukuelimistä, jaiks!! Ei tuo kyllä ihan täysipäisen ihmisen hommaa ole.
Tuo on ihan arkea hoitoalalla.
Esim. likaisia, huonosti käyttäytyviä vanhuksia pestään ja kumihanskalla kaivetaan sonnat persiestä.
Kympin tuntipalkalla. Eikä sitä työtä arvosta kukaan.
100-200€ tunnilta niin kummasti alkaa työ maistua. Eikä siinä kohtaa enää kiinnosta muiden arvostukset kun joka päivä voi lähteä ison rahatukon kanssa pankkiin.
Annatko niille siis kolmireikähoitoa? Ehkä vähän eri asiasta kyse, jos et ole asiakkaiden penetroitavana.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisen naisen pitäisi maksaa minulle, että häntä panisin.
Koska äitisi antaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini menehtyi, kun olin 37 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini menehtyi, kun olin 37 vuotias.
Ja sinä jäit orpopojaksi peräkammariin. Sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Liian kauniit naiset pelottavat miehiä.
Itseäni hävettäisi olla alasti jonkun fitnesmimmin edessä sillä en ole todellakaan mikään adonis.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni satanen on hyvä ansio hänelle. Aika moni tuossa iässä joutuisi itse maksamaan satasen saadakseen miehen sänkyynsä.
COPE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Itseäni hävettäisi olla alasti jonkun fitnesmimmin edessä sillä en ole todellakaan mikään adonis.
Kyllähän se vähintäänkin mikroilmeistä ja metakommunikoinnista huomaisi, kuinka oma ruho kuvottaa ja inhottaa kaunotarta. Mene sitten perseelle haisten siihen seksiä harrastamaan. Eipä ota enää eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vähintäänkin mikroilmeistä ja metakommunikoinnista huomaisi, kuinka oma ruho kuvottaa ja inhottaa kaunotarta. Mene sitten perseelle haisten siihen seksiä harrastamaan. Eipä ota enää eteen.
Varmaan kannattais käydä pesulla ennen hommia, vaikka se oiski maksettu palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä sellainen vertaus, että voi juku. :D
Tyhmän logiikkaa?Ehkä parempi vertaus olisi ihminen, joka olisi ollut muutamassa traumatisoivassa auto-onnettomuudessa ja tekee nyt taksikuskin töitä.
Tai putkimies, jonka putkimiesisä hakkasi häntä lapsena putkella päähän. :D
Eli sun mielestä auto-onnettomuudessa ollut ihminen ei voi ryhtyä taksikuskiksi? Okei.
Tai isänsä aikanaan putkella pahoinpitelemä ihminen ei voi ryhtyä putkimieheksi? Okei.
Eikös Suomessa ole ihan ammatin harjoittamisen vapaus kuitenkin? Mun tietääkseni on vielä toistaiseksi.
Kenenkään ei ole pakko myydä, eikä ostaa. Mutta ne ketkä haluaa, saa tehdä niin.
Voisin itsekin ostaa seksiä, jos saisin hyvää kielihoitoa tosi komealta nuoremmalta mieheltä. Ei ois mikään ongelma mulle.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Jos tarja olisi nyt 20 vuotias
Ensin temppareihin..sitten FANS ONLY sivustoille
Kuvat YLÄOSATTOMISSA 120 egee/kk
Lisäksi voisi myydä perteille yksityisiä nettisessioita hintaan 10 eur/minuutti.
Vielä upeat sivut instaan, tinderiin.
Yeah..tarja tarja..oot h.uor a koska synnyit liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän logiikkaa?Ehkä parempi vertaus olisi ihminen, joka olisi ollut muutamassa traumatisoivassa auto-onnettomuudessa ja tekee nyt taksikuskin töitä.
Tai putkimies, jonka putkimiesisä hakkasi häntä lapsena putkella päähän. :DEli sun mielestä auto-onnettomuudessa ollut ihminen ei voi ryhtyä taksikuskiksi? Okei.
Tai isänsä aikanaan putkella pahoinpitelemä ihminen ei voi ryhtyä putkimieheksi? Okei.
Eikös Suomessa ole ihan ammatin harjoittamisen vapaus kuitenkin? Mun tietääkseni on vielä toistaiseksi.
Kenenkään ei ole pakko myydä, eikä ostaa. Mutta ne ketkä haluaa, saa tehdä niin.
Voisin itsekin ostaa seksiä, jos saisin hyvää kielihoitoa tosi komealta nuoremmalta mieheltä. Ei ois mikään ongelma mulle.
Eliö.
Vierailija kirjoitti:
Tai putkimies, jonka putkimiesisä hakkasi häntä lapsena putkella päähän. :DEli sun mielestä auto-onnettomuudessa ollut ihminen ei voi ryhtyä taksikuskiksi? Okei.
Sinulla on selvästi trauma tausta.
Mee johonkin baariin klo 2.00 aamuyöstä ja pukeudu sexysti
Ei tarvi maxaa siitä sexystä mitään.
Miksi AP luulee, että tuosta tulosta maksettaisiin verot?
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa että se illuusio tälläiseistä
seksiä myymästä suomi-mammasta meni uusiksi kun erehdyin tuon seksi-palstan kautta johonkin sihteeriopiston sivuille ja vilkaisin meidän kaupungin tarjontaa.
Mä olen aina ajatellut että nämä Tarjat on just jotain 160cm/45kg ja kiinteät c-kupin rinnat.
Juu, ei.
Se ylsi oli varmaan 160cm ja 140kg, tissit oli joo, mutta samoin sellainen raskausarpinen maha mikä tursusi jostain seksialusvaatteista.
Mä olin ihan että 😳😨
Käykö näillä oikeasti kauppa niin että pysyvät itsensä elättämään?
Joilla on fetissi todella lihavia naisia kohtaan eikä niitä ole paljoa joten voivat veloittaakin sitten mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Saisit jonkun taudin
Miehen pitäisi nuolla sua muovikelmun läpi???
Mun täytyy sanoa että se illuusio tälläiseistä
seksiä myymästä suomi-mammasta meni uusiksi kun erehdyin tuon seksi-palstan kautta johonkin sihteeriopiston sivuille ja vilkaisin meidän kaupungin tarjontaa.
Mä olen aina ajatellut että nämä Tarjat on just jotain 160cm/45kg ja kiinteät c-kupin rinnat.
Juu, ei.
Se ylsi oli varmaan 160cm ja 140kg, tissit oli joo, mutta samoin sellainen raskausarpinen maha mikä tursusi jostain seksialusvaatteista.
Mä olin ihan että 😳😨
Käykö näillä oikeasti kauppa niin että pysyvät itsensä elättämään?