IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.
Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Ihan fiksu nainen ja varmasti tuossa hommassa tienaa paremmin ja helpommalla kuin lähihoitajan työssä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Joku ei nyt täsmää. Sanoo tekevänsä 4-5 päivänä viikossa töitä ja 6-8h päiviä. Veloittaa tunnista 200e.
Ja kuitenkin sanoo tienaavansa 3000e-4000e/kk.
Ihmettelen miksi ukko pitää sotkea tähän. Ukko menköön töihin sahalle nainen tehköön omia hommiaan. Iltalehden vanha juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas kävi enemmän mietityttämään, että oikeastikko myy seksiä 4-5pv viikossa 8h päiviä? Eihän se 8h tietty pelkkää jyystämistä ole, mutta silti. Itse en kyllä millään jaksaisi panna jokapäivä, montakertaa päivässä ja ihan random tyyppien kanssa. Voisin veikata, että suurinosa näistä ei kauhean viehättäviä ole. Ja vielä omassa kodissaan. Mistä tietää, ettei joukossa ole jotain sekopäätä, joka tulee sitten myöhemmin hakemaan pillua ilmaiseksi.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
Suomessa näköjään riittää. Aina olen ihmetellyt näitä seksityöläisiä joita lehdissä esitellään. Miltei poikkeuksetta ihan susirumia ja taksat ihan pilvissä. Tiedän kyllä ettei suomi ole mikään loistopaikka mitä naiskauneuteen tulee mutta huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.Ajatteletko oikeasti, että niitä asiakkaita riittää jonoksi asti viisikymppiselle sellupepulle?
No jutussahan hän sanoo tekevänsä ihan täyttä työviikkoa, että kai niitä sitten riittää🤷♀️
Siinäpä hyvä bisnesidea, kaikki mukaan!!
Mikä h*lvetti nyt on kun varsinkin Iltalehti tekee jatkuvalla syötöllä juttuja itsensä myymisestä. Miksi sitä normalisoidaan ja markkinoidaan. Tiedossa on että useimmiten myyjillä on traumatausta ja vaikka suomalaiselta ostaisit niin ET voi tietää mikä on saanut itseään myymään. Se että joku juuri nyt lehdessä kertoo että vapaasta tahdosta tätä teen ei tarkoita etteikö olisi mielen kanssa ongelmia tai tulevia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt täsmää. Sanoo tekevänsä 4-5 päivänä viikossa töitä ja 6-8h päiviä. Veloittaa tunnista 200e.
Ja kuitenkin sanoo tienaavansa 3000e-4000e/kk.
Huijaa verotussyistä, mutta laskee varmaan asiakkaiden välillä tapahtuvan valmistautumisen myös työajaksi. Peseytyminen lienee ainakin enemmän kuin tarpeen...
Tarja tienaa viikossa melkoisen summa rahaa jos työskentelee 8 h päivä ja tuntiliksa on 200 €. Outoa että kertoo saavansa silti käteen vain 3000-4000/kk.
Mielestäni satanen on hyvä ansio hänelle. Aika moni tuossa iässä joutuisi itse maksamaan satasen saadakseen miehen sänkyynsä.
Iltalehdet ovat jo pitkään myyneet sugardaddyilyä ja perinteistä prostituutiota mukavana tapana ansaita rahaa ja kokea "Fifty Shades of Grey" tyyppisiä seikkailuita. Alan todellisuus on kuitenkin valitettavasti jotain aivan muuta.
Väkivalta, alistaminen, sukupuolitaudit ja huumeet ovat huorabisneksen normaalia arkea. Lisksi toiminta vaurioittaa psyykeä pysyvästi. Olisi ihan kiva saada tietää miksi erityisesti IS ja IL julkaisevat jatkuvasti artikkeleita, joissa prostituutio näyttäytyy positiivisessa valossa.
Nainenhan sanoi itsekin että se on sellainen itsetuntojuttu, kelpaako asiakkaille.
Surullista.
Voi puolisoa.
No eihän se monissa haastatteluissa ollut seksipalveluita tarjoava pariskuntakaan mitään hottistasoa ole. Tavallisia keski-ikäisiä, mieskin jo ohimoilta kaljuuntunut harmaapää. Silti asiakkaita riittää.
Onhan tuo nyt hyvä hinta ikään nähden.
Taidan alkaa tekemään samaa, helppoa rahaa, olen myös 50-vuotias ja ihan kivan näköinen vielä. Olen pitänyt myös fysiikan kunnossa. Pidän seksistä, joten miksi antaisin sitä ilmaiseksi, eihän Belorfkaan anna ilmaiseksi. Hitto, tossahan tekee hyvät rahat eikä tarvitse veroja maksaa. Uusi ura urkenee..................
Vierailija kirjoitti:
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
Mutta hankasetpa kuluu.
Ja varmaan jokainen teini haluaa kuulla äitinsä olevan seksityöläinen, miksi ihmeessä lapselle pitäisi tuollaista kertoa.
Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista työtä vapaaehtoisesti? Vielä sellaiset "luksushuora" jutut jotenkin ymmärtää, kun on rikkaita miehiä ja ylellisiä juttuja. Ja on samalla vähän kuin seuralainen
Mutta että tavalliset penat ja manut kävisi hikisine käsineen panemassa päivittäin niin hyi hitto.