IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva käydä panemassa jotain "Tarjaa". Ei tarvisi välittää mistään toisen tunteista tai saamisista. Saisi vaan panna oma nautinto mielessä ja toteuttaa omia mielihaluja. Vielä kun olisi ns. "all inclusive", niin voisi häpeilemättä käyttää kaikkia kolmea reikää.
Mutta onhan se tasa-arvon kautta ajateltuna väärin, että periaatteessa kuka vaan nainen pystyy halutessaan tekemään isoa tiliä ihan vaan paneskelmalla päivät pitkät. Eipä onnistu miehiltä. Asiakkaita voi löytyä yksittäisiä sieltä täältä, mutta ei lähimainkaan samassa mittaluokassa kuin mitä seksistä maksavaia miehiä.
Eli sinun haaveesi on panna jotain tuntematonta välittämättä mitään toisen tunteista, ja oma nautintosi on jotain sellaista jossa ei tarvitse tippaakaan välittää nauttiiko toinen tai miltä toisesta ihmisestä tuntuu? Hyi helv*tti.
Öö.. eikös juuri siitä noille naisille makseta? Että saa yksinkertaisesti käydä vaan panemassa, ilman mitään tunteita tai vastapalveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Joskus olisi kiva käydä panemassa jotain "Tarjaa". Ei tarvisi välittää mistään toisen tunteista tai saamisista. Saisi vaan panna oma nautinto mielessä ja toteuttaa omia mielihaluja. Vielä kun olisi ns. "all inclusive", niin voisi häpeilemättä käyttää kaikkia kolmea reikää.
Mutta onhan se tasa-arvon kautta ajateltuna väärin, että periaatteessa kuka vaan nainen pystyy halutessaan tekemään isoa tiliä ihan vaan paneskelmalla päivät pitkät. Eipä onnistu miehiltä. Asiakkaita voi löytyä yksittäisiä sieltä täältä, mutta ei lähimainkaan samassa mittaluokassa kuin mitä seksistä maksavaia miehiä.
Siis sinä haluaisit päästä käyttämään toista ihmistä (naista) välittämättä hänestä yhtään mitään, mutta koet että skenaariossa tasa-arvon kannalta on väärin, että se käytettävä voisi tienata sillä?
Vierailija kirjoitti:
Keksitty juttu. Media yrittää myydä tätä Marxilaista ideologiaa massoille.
Mitäköhän mieltä Marx oli prostituutiosta? Taitaa olla ihan toisen laidan ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun haaveesi on panna jotain tuntematonta välittämättä mitään toisen tunteista, ja oma nautintosi on jotain sellaista jossa ei tarvitse tippaakaan välittää nauttiiko toinen tai miltä toisesta ihmisestä tuntuu? Hyi helv*tti.
Minä en kanssa tajua yhtään 😳 En edes _omaa_ ainoatakaan mielihalua seksissä, jossa ei myös toisen nautinto olisi keskeisenä osatekijänä. Ilmeisesti Suomessa kuitenkin on iso määrä persoonallisuushäiriöisiä miehiä.
Ei kukaan normaali tajua.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt täsmää. Sanoo tekevänsä 4-5 päivänä viikossa töitä ja 6-8h päiviä. Veloittaa tunnista 200e.
Ja kuitenkin sanoo tienaavansa 3000e-4000e/kk.
On valmis ottamaan asiakkaan vastaan 11:00 - 19:00 = 8h päivä
On valmis ottamaan asiakkaan vastaan maanantaista torstaihin = 4 päivä viikossa
Tällaiset prostituutiota glorifioivat "journalistit" pitäisi laittaa itse tekemään kyseistä työtä.
Aivan sairasta, että tällaisia juttuja kirjoittaa valtamedia. Prostituutio ei ole naisia voimauttavaa toimintaa, ei sitten niin millään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen niin ottaisin viitenä päivänä viikossa joka päivä 12 asiakasta vastaan 200e per tunti. Saisin 22 kuukauden aikana tienattua yli miljoona euroa rahaa. Jos nyt laskin oikein.
Jossain tuo voi toimia, jos siellä on jonossa asiakkaita 12 päivässä, 60 viikossa, 240 kuukaudessa ja 5280 tuon 22 kuukauden aikana.
Tosin jos olisit niin pommi että tuo olisi tilanne, kannattaisi harkita nostavansa hintaa ja tekevänsä vähemmän hommia?
Arvaas kuinka nuo instatähdet elättää itsensä niillä Dubain reissuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kanssa tajua yhtään 😳 En edes _omaa_ ainoatakaan mielihalua seksissä, jossa ei myös toisen nautinto olisi keskeisenä osatekijänä. Ilmeisesti Suomessa kuitenkin on iso määrä persoonallisuushäiriöisiä miehiä.
Ei kukaan normaali tajua.
Jep, maailman vanhin ammatti ja vika on suomalaisissa miehissä.
Nyt valoja päälle siellä!
Nämä käsitykset on niin hassuja.
Paheksutaan helppoa rahaa, jota ilotyttö saa ”vain reidet levittämällä” mitta jotenkin ollaan kuitenkin ihan varmoja siitä, että ala on hirveän rankka.
Että onko se nyt sitten helppoa vai rankkaa, päättäkää jo.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
On se aika rankkaa. Panna 3 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Osuit naulankantaan 👍
"Ei tarvitse välittää mistään toisen tunteista tai saamisista. Saisi vaan panna oma nautinto mielessä ja toteuttaa omia mielihaluja. Vielä kun olisi ns. "all inclusive", niin voisi häpeilemättä käyttää kaikkia kolmea reikää."
Tämäon syy miksi minulla pitää hyvinvointini vuoksi olla puolison lisäksi n. 150 seksikumppania.
M. 55
” Tarjan mukaan paluu seksibisnekseen oli useamman tekijän summa, johon liittyivät taloudelliset paineet ja omantunnonarvo.”
Kyllä huolettaa suomalaisen journalismin taso. ”Omantunnonarvo”? Mitä ihmettä se tarkoittaa? Yrittääkö toimittaja sanoa ”omanarvontunto”? Jestas.
Mun mielestä seksityöstä pitäisi tulla vähitellen ihan oikea ammatti. Miten eroaa muka hieroja hommasta? Fyysistä työtä, toteutetaan vain vähän eri tavalla kuin esim. hieroja duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
On se aika rankkaa. Panna 3 tuntia päivässä.
Tuskin ne asiakkaat täyttä aikaa jaksaa. Muutama minuutti per asiakas. Loppuaika vähän kädestä pitämistä ja pään silitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa että se illuusio tälläiseistä
seksiä myymästä suomi-mammasta meni uusiksi kun erehdyin tuon seksi-palstan kautta johonkin sihteeriopiston sivuille ja vilkaisin meidän kaupungin tarjontaa.
Mä olen aina ajatellut että nämä Tarjat on just jotain 160cm/45kg ja kiinteät c-kupin rinnat.
Juu, ei.
Se ylsi oli varmaan 160cm ja 140kg, tissit oli joo, mutta samoin sellainen raskausarpinen maha mikä tursusi jostain seksialusvaatteista.
Mä olin ihan että 😳😨
Käykö näillä oikeasti kauppa niin että pysyvät itsensä elättämään?
Onhan köyhissä maissa myös ihan kauhean ja sairaan näköisiä tautisia pirihuoria ja niilläkin kauppa käy. Vanhoilla spurgun näköisilläkin naisilla. Se on kyllä täysin käsittämätöntä koska jos ihminen ei edes näytä terveeltä, en itse haluaisi sen kanssa olla intiimissä tekemisissä, johan sen sanoo järkikin? Miehet on kyllä ihan sairaita päästään, siis ne miehet jotka huorissa käy. Miksei voi vaan ostaa seksinukke tai seksilelu? Miksi sen on oltava elävä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa yksi asia. Olin 2005-2010 töissä missä tuli sellaista vähän laitapuolen kulkijaa vastaan. Suomalaisia, tämä Tarjakin olisi ollut siihen aikaan alan ammattilainen.
Siis epäilen että juttu on tekaistu. Nimittäin ei tullu yhtään vastaan sellaista joka olisi selittänyt, että on prostituutiolla hankkinut lisätienestiä. Vaikka sitten pulloja keräämällä ja varastamalla.
Ja sen voin kertoa myös, että Helsingissä jo 90--luvulla suurin osa prostutioiduista tuli mm ukrainasta ja virosta. Eivät olleet lapsia. Silloin ainakaan. Tiesin jopa kaksi nyt jo edesmennyttä suomalaista veljestä (jotka osasivat venäjän kieltä) ja olivat sutenöörejä. Molemmilla perhe, halusivat vain helppoa rahaa/lisää rahaa jos lama jotenkin painoi päälle piti ylläpitää perheen elintasoa.
Ei nää prostutioidut missään lehdissä oikeasti hehkuta kuinka kivaa on. Sairasta.
Mistä sä nyt puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seksiä myymästä suomi-mammasta meni uusiksi kun erehdyin tuon seksi-palstan kautta johonkin sihteeriopiston sivuille ja vilkaisin meidän kaupungin tarjontaa.
Mä olen aina ajatellut että nämä Tarjat on just jotain 160cm/45kg ja kiinteät c-kupin rinnat.
Juu, ei.
Se ylsi oli varmaan 160cm ja 140kg, tissit oli joo, mutta samoin sellainen raskausarpinen maha mikä tursusi jostain seksialusvaatteista.
Mä olin ihan että 😳😨
Käykö näillä oikeasti kauppa niin että pysyvät itsensä elättämään?Onhan köyhissä maissa myös ihan kauhean ja sairaan näköisiä tautisia pirihuoria ja niilläkin kauppa käy. Vanhoilla spurgun näköisilläkin naisilla. Se on kyllä täysin käsittämätöntä koska jos ihminen ei edes näytä terveeltä, en itse haluaisi sen kanssa olla intiimissä tekemisissä, johan sen sanoo järkikin? Miehet on kyllä ihan sairaita päästään, siis ne miehet jotka huorissa käy. Miksei voi vaan ostaa seksinukke tai seksilelu? Miksi sen on oltava elävä ihminen?
Kassientyhjentäjät eivät ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei.
Mä olin ihan että 😳😨
Käykö näillä oikeasti kauppa niin että pysyvät itsensä elättämään?Onhan köyhissä maissa myös ihan kauhean ja sairaan näköisiä tautisia pirihuoria ja niilläkin kauppa käy. Vanhoilla spurgun näköisilläkin naisilla. Se on kyllä täysin käsittämätöntä koska jos ihminen ei edes näytä terveeltä, en itse haluaisi sen kanssa olla intiimissä tekemisissä, johan sen sanoo järkikin? Miehet on kyllä ihan sairaita päästään, siis ne miehet jotka huorissa käy. Miksei voi vaan ostaa seksinukke tai seksilelu? Miksi sen on oltava elävä ihminen?
Kassientyhjentäjät eivät ole ihmisiä.
Kyllä hekin ovat ihmisiä. Mutta todistit pointtini, että kyllä on oltava päässä vikaa jos menee sellaisia panemaan.
Sulla on kyllä todella ruusuinen kuva prostituutiosta Suomessa. Ja mikä etuoikeus se on, että elääkseen joutuu levittämään jalkansa jollekin hikiselle Penalle monta kertaa päivässä?