IL: Lähihoitaja Tarja, 50, myy itseään 100€ / laaki, puolisolla vaikeuksia ymmärtää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0873cca3-ac8a-4301-a3e6-c8bc0e84b9bd
Onkohan keksitty juttu?
Myykö suomalainen nainen tosiaan satasella? Jos tarina on ylipäätään totta, niin onkohan summat laitettu alakanttiin, koska verottaja?
Kuka mies suostuisi että nainen pylsii muita kaiket päivät, vieläpä pilkkahintaan?
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt täsmää. Sanoo tekevänsä 4-5 päivänä viikossa töitä ja 6-8h päiviä. Veloittaa tunnista 200e.
Ja kuitenkin sanoo tienaavansa 3000e-4000e/kk.
Siitä miinustat verot, tellit ja lellit ja vakuutukset ja mitä näitä yrittäjien kuluja nyt on, niin aika lähellä tuota luokkaa kuukausiansiot täydellä varauskalenterilla.
Ihan sama mitä te siveydensipulit sanotte. Olen 28 vuotias viehättävä nainen joka pitää itsestään huolta. Olen taiteellinen ja yrittäjä...kuitenkin voitte arvata etten kauheasti tienaa...noh rahallisia aukkoja täyttää ulkomaalainen rakastajani jonka kanssa olemme sopineet että hän saa minulta kuvia ja seksikkäitä videoita tekemässä mitä hän sitten pyytää (tiettyyn rajaan asti) ja saan häneltä nyhtää rahaa niin paljon kuin haluan sillä mies haluaa että olen pomo ja se minulle sopii (miehellä on fetissi). Tonneja olen saanut jo mieheltä. Naisena on tämän takia ihan hyvä olla koska aina on jotain mitä myydä....eli itseään. Fyysistä seksiä en harrasta tosin, kaikki tapahtuu netin kautta. Olen tosissani ruvennut epäilemään normaalia elämäntyyliä mitä suurimmalla osalla ihmisillä on, käy töissä ja nuku ja sama rumba. Ajattelin että ehkäpä hankin enemmän sugardaddyjä. :D Miksi ei kun kerran tämäkin elämä on todellista! Toki vaatii tietynlaisen persoonan että tähän pystyy, minulla on ainakin hauskaa ja minulle on tärkeää että pidän miehestä jolta saan rahaa, muuten en kykene olemaan oma itseni. Aion sijoittaa ja elää mukavaa elämää, ei kiinnosta enään kiduttaa itseäni kun on muitaki vaihtoehtoja. Mitä tahansa missä minua arvostetaan kuin epäkunnioitetaan...voitte kuvitella miten huonolla tolalla Suomen työyhteisöt ovat kun niissä ei kukaan nauti olostaan ei ainakaan me herkät ihmiset. Minulle ihan sairasta, elän sitten omassa iloisessa kuplassani kun ei tätä todellisuutta vaan enään jaksa teidän myrtsien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*lvetti nyt on kun varsinkin Iltalehti tekee jatkuvalla syötöllä juttuja itsensä myymisestä. Miksi sitä normalisoidaan ja markkinoidaan. Tiedossa on että useimmiten myyjillä on traumatausta ja vaikka suomalaiselta ostaisit niin ET voi tietää mikä on saanut itseään myymään. Se että joku juuri nyt lehdessä kertoo että vapaasta tahdosta tätä teen ei tarkoita etteikö olisi mielen kanssa ongelmia tai tulevia ongelmia.
Jos tilaat vaikka putkimiehen kotiin, niin silläkin voi olla traumatausta.
Ja tekee henkensä pitimiksi vain rahan takia sitä työtä.
Ajattelepa!Nyt oli kyllä sellainen vertaus, että voi juku. :D
Tyhmän logiikkaa?Ehkä parempi vertaus olisi ihminen, joka olisi ollut muutamassa traumatisoivassa auto-onnettomuudessa ja tekee nyt taksikuskin töitä.
Tai putkimies, jonka putkimiesisä hakkasi häntä lapsena putkella päähän. :D
Tää täti väitti joskus olevansa opettaja. Just...
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä te siveydensipulit sanotte. Olen 28 vuotias viehättävä nainen joka pitää itsestään huolta. Olen taiteellinen ja yrittäjä...kuitenkin voitte arvata etten kauheasti tienaa...noh rahallisia aukkoja täyttää ulkomaalainen rakastajani jonka kanssa olemme sopineet että hän saa minulta kuvia ja seksikkäitä videoita tekemässä mitä hän sitten pyytää (tiettyyn rajaan asti) ja saan häneltä nyhtää rahaa niin paljon kuin haluan sillä mies haluaa että olen pomo ja se minulle sopii (miehellä on fetissi). Tonneja olen saanut jo mieheltä. Naisena on tämän takia ihan hyvä olla koska aina on jotain mitä myydä....eli itseään. Fyysistä seksiä en harrasta tosin, kaikki tapahtuu netin kautta. Olen tosissani ruvennut epäilemään normaalia elämäntyyliä mitä suurimmalla osalla ihmisillä on, käy töissä ja nuku ja sama rumba. Ajattelin että ehkäpä hankin enemmän sugardaddyjä. :D Miksi ei kun kerran tämäkin elämä on todellista! Toki vaatii tietynlaisen persoonan että tähän pystyy, minulla on ainakin hauskaa ja minulle on tärkeää että pidän miehestä jolta saan rahaa, muuten en kykene olemaan oma itseni. Aion sijoittaa ja elää mukavaa elämää, ei kiinnosta enään kiduttaa itseäni kun on muitaki vaihtoehtoja. Mitä tahansa missä minua arvostetaan kuin epäkunnioitetaan...voitte kuvitella miten huonolla tolalla Suomen työyhteisöt ovat kun niissä ei kukaan nauti olostaan ei ainakaan me herkät ihmiset. Minulle ihan sairasta, elän sitten omassa iloisessa kuplassani kun ei tätä todellisuutta vaan enään jaksa teidän myrtsien ihmisten kanssa.
Transnainen? Kuulostat mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
"puhtaana käteen"
Pitäähän siitä asiaankuuluvat verot maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen sitä miksi kukaan ostaisi kulahtaneen 50-vuotiaan toosaa ja vielä maksaisi siitä?
Älyttömän korkea hinta noin vanhalle.
Kerrankin Iltalehdeltä rehellinen juttu itsensä myymisestä. Toisin kuin ne säänölliset toimittajatyttöjen sokerideittailu-fantasiajutut joissa normalisoidaan huoraamista ja annetaan ymmärtää, että sokerideittailu on ihan ok ja normaalia.
Olen nyt parissakin vastaavassa artikkelissa nähnyt irrallisen kommentin "aktin aikana saatan ajatella vaikka kauppalistaa"
Ei jatkoon.
Myyköön seksipalveluja kuka haluaa, mutta miksi pitää tehdä jatkuvasti juttuja aiheesta? Kyllä ne ostajat ja myyjät kohtaavat toisensa ilmankin. Varsinkin näin nettiaikana.
Keksitty juttu.
Iltalehden mädätyspropagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin samaa, että onkohan keksitty juttu. Näitä tällaisia myyntijuttuja muutenkin tuntuu tulevan jatkuvasti luettavaksi. Oli sitten sugardaddy-juttuja tai sitten näitä perinteisempiä .. Mitä tällä halutaan ajaa takaa?
Saman huomannut..miksi pro-prostituutio juttuja on jatkuvalla syötöllä yllättäen? Iät vaan nousee, seuraavaksi varmaan juttua kuinka irmeli 70 wee jakaa p*rsettä ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan aikoinaan Vantaalla kun kaikista jotka osasivat nimensä kirjoittaa koulutettiin lähihoitajia.
Näin moni päihdeongelmainen toimeentulotukiasiakas sai uuden ammatin vaihtoehtona maailman vanhimmalle.Moniko vaihtoi toimenkuvaa kokonaan on tutkimaton juttu.
No näkeehän sen... Vanhukset kuolevat yksin märissä vaipoissaan
Jos hyvä tuuri käy, saat hoitajaksi Aino Nykopp-Kosken jolloin homma on edes vähän aikaisemmin ohi.
Harmi että se on tuolla alalla normi, ja sitten siitä pitäisi maksaa enemmän kuin paperimiehille koska "koulutus"
Korjauksena edelliseen:
Vanhukset ovat märissä vaipoissa, koska vanhukset säännönmukaisesti (tai omaiset) maksavat ne vaipat. Aikuisten vaipat eivät ole halpoja. Yksittäinen hoitaja ei määrittele sitä, kuinka monta vaippaa päivässä menee, vaan todellisuudessa sen ovat määritelleet ko hoitopaikan johto. Työntekijä ei saa haaskata hoidettavan omaisuutta.
Toisekseen jos 16 dementia-asukkaan hoitoon on hoitolaitoksen johdon taholta iltavuorossa katsottu tulevan hoidetuksi kahden hoitajan toimesta, voitte ymmärtää, ettei hoito ole kovin laadukasta.
Näistä asioista eivät siis vastaa työntekijät vaan joku muu taho.
halvemmalla saa hoikkaa thaikkua niin miks ton luo menis kukaan ?
Vierailija kirjoitti:
Siis satanen puolesta tunnista ja 200e koko tunnista. Jos hoitelee päivässä vaikka 3 tunnin asiakasta, niin se on 600e puhtaana käteen, 12.000 euroa kuukaudessa kun tekee viisipäiväistä työviikkoa.
Helppoa ja halpaa rahantekoa viisikymppiselle puumalle ja Tarja vielä ilmoitti pitävänsä työstään. Eikä järvi soutamalla kulu.
"Käteen jää kuukaudessa noin 3000– 4000 euroa" .
Vierailija kirjoitti:
Onko maailmankuvasi tosiaan noin suppea??
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin thaikut eivät vetoa seksuaalisesti. Ymmärrän hyvin, yhtä vähän sykkii thaikulle kuin 50v perusnaiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ja tuo on joku kirjoitustaidoton debiili. Minä tiedän johtoryhmiin luistelleita vienti-insinöörejä aivan samanlaisella maailmankatsomuksella. Suomessa on sairasta kasvustoa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarisieluinen suomipoika.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, jonku asiakkaan hengitys voi vaikka haista kuolemalta, voi olla ällöttävän rasvaiset hiukset, voi haista tupakalta tai vanhalta viinalta, hieltä...puhumattakaan asiakkaan sukuelimistä, jaiks!! Ei tuo kyllä ihan täysipäisen ihmisen hommaa ole.
Tuo on ihan arkea hoitoalalla.
Esim. likaisia, huonosti käyttäytyviä vanhuksia pestään ja kumihanskalla kaivetaan sonnat persiestä.
Kympin tuntipalkalla. Eikä sitä työtä arvosta kukaan.
100-200€ tunnilta niin kummasti alkaa työ maistua. Eikä siinä kohtaa enää kiinnosta muiden arvostukset kun joka päivä voi lähteä ison rahatukon kanssa pankkiin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Viisikymppinen mies voi ihan yhtä hyvin tienata samoin ja varmasti muutama niin tekeekin.
Miehet vaan häpeäisivät itsensä myymistä ja moni ei lähde siihen homoksi luulemisen pelossa. Siksi eivät myöskään kehtaisi huudella siitä naisten tavoin. Mikään ei estä ja takaan, että lähes yhtä paljon olisi vientiä mieshuo ralle, jos ei liian ronkeliksi heittäydy asiakkaiden valinnan suhteen!