Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käski muuttaa

Vierailija
31.08.2020 |

No mä muutan sitten
Helppoa mulle kun ei ole kuin yksi matkalaukku tavaraa ja sit ilmottaudun työkkäriin, kun mies ei jaksa elättää.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies nyt siis suuttui niin pahasti?

Vierailija
42/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies nyt siis suuttui niin pahasti?

Ei mistään. On vaan kyllästynyt. Ollaan puolin ja toisin kyllästytty toisiimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia? Is it juu?

Vierailija
44/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika ressukka tapaus. Omaisuus mahtuu yhteen matkalaukkuun ja aikuinen ihminen vielä joka ei osaa edes itseään elättää.

Onneks lapsi ei jää sun luokse kun et itekses edes pärjää.

Eikä ilmeisesti edes ajokorttia eikä autoa eikä oma aloitteisuutta edes kävelemiseen kun pitää mieheltä odottaa kyytiä.

Tuskin saat edes tukia haettua ja varmaan kuolet nälkään kun kukaan ei ole palvelemassa. En yhtään ihmettele miks se mies sut jätti.

Enään sillä miehellä ei ole ku yks ongelma.

Se että miten se saa sut toisesta asunnosta pihalle kun et sä varmasti saa mitään asuntoa haettua.

Kavereitakaan sulla ilmeisesti edes ole jos kaverin luokse et voinu mennä.

Jos mä olisin ollu kyseinen mies niin olisin nostanu sun laukun pihalle ja ottanu avaimen pois ja toivottanu hyviä jatkoja.

Etköhän sä jonku juopon tai narkkarin olis löytäny kenen kulmiin voi ilmaseks majottautua

Vierailija
45/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika ressukka tapaus. Omaisuus mahtuu yhteen matkalaukkuun ja aikuinen ihminen vielä joka ei osaa edes itseään elättää.

Onneks lapsi ei jää sun luokse kun et itekses edes pärjää.

Eikä ilmeisesti edes ajokorttia eikä autoa eikä oma aloitteisuutta edes kävelemiseen kun pitää mieheltä odottaa kyytiä.

Tuskin saat edes tukia haettua ja varmaan kuolet nälkään kun kukaan ei ole palvelemassa. En yhtään ihmettele miks se mies sut jätti.

Enään sillä miehellä ei ole ku yks ongelma.

Se että miten se saa sut toisesta asunnosta pihalle kun et sä varmasti saa mitään asuntoa haettua.

Kavereitakaan sulla ilmeisesti edes ole jos kaverin luokse et voinu mennä.

Jos mä olisin ollu kyseinen mies niin olisin nostanu sun laukun pihalle ja ottanu avaimen pois ja toivottanu hyviä jatkoja.

Etköhän sä jonku juopon tai narkkarin olis löytäny kenen kulmiin voi ilmaseks majottautua

En mä huoli mitään narkkaria tai juoppoa kun en itse käytä päihteitä. Ajokortti minulla on mutta autoa en voi menierin taudin takia ajaa. Ei ole minun vikani että minulla on sairauksia. Mitä iloa saat ilkeilystäsi?

Vierailija
46/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka pihalle ja uus nuori nainen tilalle vällyjen väliin lämmittämään talveksi. Mies selvästi tietää mitä haluaa. Rispektii!

Vierailija
47/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha akka pihalle ja uus nuori nainen tilalle vällyjen väliin lämmittämään talveksi. Mies selvästi tietää mitä haluaa. Rispektii!

Ihan varmasti

Vierailija
48/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, ilkeilijöitä on aina.

Vierailija
49/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olisit ajo oikeuden menettäny jos sulla olisi semmonen sairaus joka estää ajamasta autoa

Vierailija
50/67 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä olisit ajo oikeuden menettäny jos sulla olisi semmonen sairaus joka estää ajamasta autoa

Voisinhan mä varmaan jo ajaa kun on yli 3kk tumarkin kohtauksesta mutta eipä ole autoakaan.

Vierailija
51/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
52/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap?

Ihan hyvin. Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
53/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siellä toisella talolla nyt? Oletko ollut yhteydessä Kelaan?

Vierailija
54/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mä laitan illaksi ruokaa ja odotan lapsia koulusta. Olen mä noita kela, työkkäri yms asioita hoitanut. Menen sitten illalla taas toiselle talolle.

Vierailija
55/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenu töitä?

Vierailija
56/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mä laitan illaksi ruokaa ja odotan lapsia koulusta. Olen mä noita kela, työkkäri yms asioita hoitanut. Menen sitten illalla taas toiselle talolle.

Passaat siis vieläkin miestä ja poikaa, vaikka ei tarttis? Teillä on kyllä oudot kuviot.

Vierailija
57/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko mieheltä kyydin?

Vierailija
58/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihmisen todella itseään täynnä jos onnistuu suututtamaan toisen siipeillessään tämän kotona.

No, olet ainakin nyt vapaa tekemään mitä vain.

Vierailija
59/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla ihmisen todella itseään täynnä jos onnistuu suututtamaan toisen siipeillessään tämän kotona.

Ei ole kun ei pärjää itsekseen vaikka ei sitä myönnäkkään. Kavereitakaan kun ei ole

Vierailija
60/67 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun ei pärjää itsekseen vaikka ei sitä myönnäkkään. Kavereitakaan kun ei ole

Olen minä yksin asunut elämäni aikana. Ja saan mieheltä kyydin kun lähtevät harrastuksiinsa. Ja minusta ei ole outoa, että odotan lasta kun hän tulee koulusta. Tietysti olen hakenut töitä mutta tuskin mitään saan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän