Mies käski muuttaa
No mä muutan sitten
Helppoa mulle kun ei ole kuin yksi matkalaukku tavaraa ja sit ilmottaudun työkkäriin, kun mies ei jaksa elättää.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ai se on taas se aika vuodesta.
No ainakin mies näin käski. Saan asua vähän aikaa sen tyhjässä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Muutatko pois Porvoosta?
En. Ihan tosissaan se tuon aamulla sanoi. Ei mulla mitään omaa kotia ole.
Olisi ihanaa jos mies käskisi muuttaa! En halua ottaa sitä taakka harteilleni joka perheen rikkomisesta seuraisi. Olisi helppoa jos mies tekisi päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten enää tartte sitä ilmaista piikaa, millaisena olosta eilen viimeksi valitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten enää tartte sitä ilmaista piikaa, millaisena olosta eilen viimeksi valitit?
Se on kyllä hyvä juttu että pärjää itse.
Miten sä rahattomana selviät omakotitalon kuluista? Pelkästään sähköön ja lämmitykseen menee paljon rahaa.
En usko. Sä olet niin kova laskemaan lööperiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä rahattomana selviät omakotitalon kuluista? Pelkästään sähköön ja lämmitykseen menee paljon rahaa.
Enhän mä siellä kauaa asu. Vähän aikaa vaan että saan jonkun pikkuasunnon.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Sä olet niin kova laskemaan lööperiä.
Niin mies aamulla sanoi. Ei se mua haittaa. Eipä ole paljoa tavaroita ja eihän mulla ole omaa kotia ollutkaan.
No niin, pistetään sekkari päälle, että kauanko tämä tällä kertaa kestää. Veikkauksia? Monesko kerta tää muuten on, ap?
Varma kesän loppumisen merkki, ammattivalittaja muuttaa kotoa. Yhtä varma merkki syksystä on se, että ammattivalittaja on taas mennyt vähin äänin takaisin kotipiiaksi.
No, nyt pakkaamaan! Mitä sä vielä täällä teet?
On se surkeata, kun ihmisellä itsellään ei ole oma-aloitteellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt pakkaamaan! Mitä sä vielä täällä teet?
Odotan kyytiä että pääsen sitten illalla muuttamaan ja miehen idea tuo oli eikä se mua haittaa, koska eihän mulla kotia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
On se surkeata, kun ihmisellä itsellään ei ole oma-aloitteellisuutta.
Se on surullista ettei mulla ole omaa kotia. Nimenomaan omaa.
Vierailija kirjoitti:
Varma kesän loppumisen merkki, ammattivalittaja muuttaa kotoa. Yhtä varma merkki syksystä on se, että ammattivalittaja on taas mennyt vähin äänin takaisin kotipiiaksi.
Ja kun se ei edes oikeasti ole ikinä muuttanut mihinkään, kunhan valehtelee. Kuten syöpänsä ja oman kuolemansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun se ei edes oikeasti ole ikinä muuttanut mihinkään, kunhan valehtelee. Kuten syöpänsä ja oman kuolemansa.
Leikitään nyt vaan mukana, sitähän ap tahtoo. On meillä varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että pakkaa laukkusi niin mitä se susta tarkoittaa?