Mies käski muuttaa
No mä muutan sitten
Helppoa mulle kun ei ole kuin yksi matkalaukku tavaraa ja sit ilmottaudun työkkäriin, kun mies ei jaksa elättää.
Kommentit (67)
Eikö se mies halua viettää iltoja ja öitä sun kanssa? Päivisin kyllä kelpaat kotiorjaksi. Miehellä on toinen nainen katsottuna. Ihan selkeet merkit havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat niin mieskö sut heittää töihin?
Ei vaan mun pitää hommata auto kun ei kohtauksiakaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mies halua viettää iltoja ja öitä sun kanssa? Päivisin kyllä kelpaat kotiorjaksi. Miehellä on toinen nainen katsottuna. Ihan selkeet merkit havaittavissa.
Varmaan voisi viettää mutta minä en halua. Täällä ei koskaan saa nukuttua, kun se yskii, kuorsaa ja pitää yöt tv. tä päällä. Mä haluan joskus olla rauhassa ja nukkua. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ostaa sulle auton kun et töissäkään ole?
Luottotiedotki varmaan menny etä työttömänä muutenkaan osamaksulla autoa saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan voisi viettää mutta minä en halua. Täällä ei koskaan saa nukuttua, kun se yskii, kuorsaa ja pitää yöt tv. tä päällä. Mä haluan joskus olla rauhassa ja nukkua. ap
Ai, sä et halua. Eilen kerroit, että mies käski sun pakkaamaan laukkusi. Arubalta haiskahtaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ostaa sulle auton kun et töissäkään ole?
Luottotiedotki varmaan menny etä työttömänä muutenkaan osamaksulla autoa saa
Luottotiedot on mulla aina olleet kunnossa eikä mulla ole koskaan ollut velkaa. Eihän se sun murhe ole mun autoni hommaaminen. ap