Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olisin varmaan itsekin tulkinnut niin, että et halua suhdetta vaan kaveruutta, jos olitte jo tuttuja ja toisellakaan yökyläilyllä ei seksi kiinnosta.
N44
Meneekö nainen yökylään sellaisen miehen luokse josta on kiinnostunut vain kaverillisesti? Ei mulla ainakaan ole tapana mennä, toki voi olla että jollain muulla se on ihan normaali käytäntö.
Onko sulla tapana mennä yökylään sellaisen miehen luokse josta olet kiinnostunut myös seksuaalisesti, mutta kieltäydyt kuitenkin seksistä sen miehen kanssa?
Mixed signals.
t. ohis
Yleensä ei, mutta jos syystä tai toisesta seksi ei siinä tilanteessa tunnu hyvältä, kieltäydyn. Keiltäytyminenhän ei aina tarkoita sitä että miehessä olisi jotain vikaa tai ettei hän kiinnostaisi seksuaalisesti. Varmasti suurin osa miehistä ymmärtää tämän.
Miksi sitten jäät sellaiseen yöpaikkaan? Ajattelitko, että josko aamulla tuntuisikin toiselta?
Ai kiinnostavan ihmisen luokse ei voisi jäädä, jos ei halua hänen kanssaan seksiä? Että sängyssä ei voisi olla yhdessä ilman seksiä?
Saathan sinä(kin) tehdä juuri niinkuin haluat, mutta älä ihmettele jos ei toista ei sitten kiinnostakaan jatkaa. Varsinkin jos kommunikaatio aiheesta on jäänyt vajaaksi, kuten ap:n tapauksessa on ilmeisesti käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä.
Mutta sehän on vain voi voi, on antamatta sitten jos ei kiinnosta. Sitten ei kannata valittaa jos mies lähtee eikä enää kuulu. Olisin minäkin lähtenyt jos ilman olisin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olisin varmaan itsekin tulkinnut niin, että et halua suhdetta vaan kaveruutta, jos olitte jo tuttuja ja toisellakaan yökyläilyllä ei seksi kiinnosta.
N44
Meneekö nainen yökylään sellaisen miehen luokse josta on kiinnostunut vain kaverillisesti? Ei mulla ainakaan ole tapana mennä, toki voi olla että jollain muulla se on ihan normaali käytäntö.
Onko sulla tapana mennä yökylään sellaisen miehen luokse josta olet kiinnostunut myös seksuaalisesti, mutta kieltäydyt kuitenkin seksistä sen miehen kanssa?
Mixed signals.
t. ohis
Yleensä ei, mutta jos syystä tai toisesta seksi ei siinä tilanteessa tunnu hyvältä, kieltäydyn. Keiltäytyminenhän ei aina tarkoita sitä että miehessä olisi jotain vikaa tai ettei hän kiinnostaisi seksuaalisesti. Varmasti suurin osa miehistä ymmärtää tämän.
Miksi sitten jäät sellaiseen yöpaikkaan? Ajattelitko, että josko aamulla tuntuisikin toiselta?
Ai kiinnostavan ihmisen luokse ei voisi jäädä, jos ei halua hänen kanssaan seksiä? Että sängyssä ei voisi olla yhdessä ilman seksiä?
Saathan sinä(kin) tehdä juuri niinkuin haluat, mutta älä ihmettele jos ei toista ei sitten kiinnostakaan jatkaa. Varsinkin jos kommunikaatio aiheesta on jäänyt vajaaksi, kuten ap:n tapauksessa on ilmeisesti käynyt.
Joo no ei ole suuri menetys jos sellainen ihminen, jolle yhdessäolo = seksi ja vain seksi, ei ole kiinnostunut kanssani jatkosta. Tunne olisi kyllä ihan molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin vaimoni reilut 20vuotta sitten, aukesi haarat ekana iltana. Oli varmaan auennut tietysti muillekin. Mutta minä hänet sain, ja jalat aukeaa vieläkin päivittäin. Ja aina kun haluan. Toki hänkin haluaa. Lapsiakin on, mutta aina on paikka löytynyt, eikä pää ole koskaan kipeä.
Siis jos ei halua pihtaavaa eukkoa, niin ei semmoista kannata ottaa. Kyllä tuo eka yö jo kertoo jotain tulevaisuudesta.M41
Tuo on hyvä kuulla. Ilmeisesti teillä sujuu myös muutenkin parisuhde hyvin??
Itse huomasin nimittäin sen että jos parisuhteessa ei ole intohimoa niin ei siinä ole mitään muutakaan. Seksin puute hiertää molempia. Erosin 30v kestäneestä liitosta ja olen nyt sellaisen miehen kanssa jonka kanssa seksi on taivaallista, ja sitä on paljon.
Onnea vaan teille. T. Nainen 50+
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Itse annoin eka treffeillä kun teki mieli, ei harmittanut silloin eikä harmita nyttenkään. Ollaan oltu yhdessä melkein kaksi vuotta, ja seksi on yhtä hyvää ja kiihkeää kuin eka kerralla.
Itse olisin huolissani, jos kahden vuoden suhteen jälkeen seksi on vain yhtä hyvää kuin ekalla kerralla, kun kumpikaan ei tiennyt toistensa mieltymyksiä eikä ollut sitä toistensa tuntemisen rentoutta ja vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Joo no ei ole suuri menetys jos sellainen ihminen, jolle yhdessäolo = seksi ja vain seksi, ei ole kiinnostunut kanssani jatkosta. Tunne olisi kyllä ihan molemminpuolinen.
Ja vika ja virhe on vain siinä toisessa osapuolessa? Et saanut suutasi auki ja kerrottua mielipidettä asiasta, joten vika on vastapuolessa? Aika harva meistä on ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Ja vika ja virhe on vain siinä toisessa osapuolessa? Et saanut suutasi auki ja kerrottua mielipidettä asiasta, joten vika on vastapuolessa? Aika harva meistä on ajatustenlukija.
Ei siinä toisessa ole mitään vikaa, en sanonut niin. Se ihminen ei vaan ole sitä mitä etsin enkä minä sitä mitä hän etsii. Mitä ihmeempää kommunikointia tuossa tilanteessa enää tarvittaisiin, molemmat voivat lähteä etsimään itselleen sopivampaa ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa miehistä ja naisista oleta ensimmäisen yökyläilyn sisältävän seksiä? Tietysti eriävästä näkökannasta kannattaa kertoa, niin vältytään puolin ja toisin mahdollisesti noloista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
En itse jatkaisi naisen kanssa, en halua suhteeseen jossa seksistä on pulaa M44
Miksi luulet että seksistä olis pulaa? Se ettei heti mene sänkyyn, ei kerro asiasta mitään.
Miksi ihmeessä mennä toisen kotiin ja jää vielä yöksi, jos ei halua suhdetta viedä vielä pidemmälle. Olisit lähtenyt kotiin ja sanonut, että ehkä ens kerralla jäät yöksi. Ja miksi sitä seksiä ei voisi harrastaa jo toisilla treffeilla, kun olette tunteneet jo jonkin aikaa? Ei seksi enää tänä päivänä pilaa naisen mainetta, vaan kertoo siitä, että hän on aistillinen ihminen joka tykkä läheisyydestä.
Jos olet nainen, joka ei ylipäätänsä niin välitä petipuuhista ja mies on sillä saralla aktiivinen, niin hyvä ettette tuhlanneet toisiinne enemmän aikaa.
Se oli siis seksin perässä. Hyvä, että selvisi nopeasti?
Ensivaikutelma kertoo paljon. Jos ensimmäisellä yökyläilyllä tulee pakit tyyliin "ei nyt, päätä särkee. Voidaanko vaan nukkua?" niin merkit ovat jo ilmassa, että tulevaisuudessa se tulee olemaan samanlaista pihtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Itse annoin eka treffeillä kun teki mieli, ei harmittanut silloin eikä harmita nyttenkään. Ollaan oltu yhdessä melkein kaksi vuotta, ja seksi on yhtä hyvää ja kiihkeää kuin eka kerralla.
Itse olisin huolissani, jos kahden vuoden suhteen jälkeen seksi on vain yhtä hyvää kuin ekalla kerralla, kun kumpikaan ei tiennyt toistensa mieltymyksiä eikä ollut sitä toistensa tuntemisen rentoutta ja vapautta.
Älä ole huolissasi. Oltiin kuin luodut toisillemme jo eka kerralla😊 Ja kyllähän se seksi toki parani kerta kerralta, ja nyt tunnetaan toisemme jo niin hyvin että seksi on vaan yhtä hyvää.
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinua olisi huvittanut viidennellä tai kuudennella kerrallakaan joten mies väisti luodin ajoissa
Tämä. Jos suhteen alkuvaiheessa on jo tuollaista kiinnostuksen puutetta toiseen fyysisesti niin mietipä mitä se on 10 vuoden päästä kun on lapsia ja hektinen elämä. Jos seksi on jo nyt työn takana niin tulevaisuudessa sitä on sitten vain hääpäivänä, jos se on lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Ei siinä toisessa ole mitään vikaa, en sanonut niin. Se ihminen ei vaan ole sitä mitä etsin enkä minä sitä mitä hän etsii. Mitä ihmeempää kommunikointia tuossa tilanteessa enää tarvittaisiin, molemmat voivat lähteä etsimään itselleen sopivampaa ja sillä hyvä.
Tarkoitin kommunikoinnilla sitä, että jo kylään menoa suunnitellessa voisi tuoda esille ajatuksen, ettei seksiä ole erittäin suurella todennäköisyydellä ohjelmassa? Jos sovitaan vain yökyläily aikuisten ihmisten kesken treffeiksi, niin ilmeisesti suurin osa ihmisistä olettaa seksin todennäköisyyden olevan aika suuri? Voihan joku olettaa seksiä olevan tarjolla heti ensimmäisten kahvienkin jälkeen, mutta tämä ei taida olla erityisen suuri prosentti (länsimaisista) ihmisistä?
Kuten joku tuossa jo kirjoittikin, AP:lla ja miehellä oli vain eri odotukset illasta. Jos sitä seksiä olisi ollutkin, mutta toisen mielestä se ei ollut 'tajunnan räjäyttävää', niin sekin saattaa jo riittää kiinnostuksen lopahtamiseen. turha silloinkaan on ketään alkaa syyttelemään.
Et vain ollut tarpeeksi kiinnostava. Jos olisit, mies kyllä haluaisi nähdä edelleen sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin vaimoni reilut 20vuotta sitten, aukesi haarat ekana iltana. Oli varmaan auennut tietysti muillekin. Mutta minä hänet sain, ja jalat aukeaa vieläkin päivittäin. Ja aina kun haluan. Toki hänkin haluaa. Lapsiakin on, mutta aina on paikka löytynyt, eikä pää ole koskaan kipeä.
Siis jos ei halua pihtaavaa eukkoa, niin ei semmoista kannata ottaa. Kyllä tuo eka yö jo kertoo jotain tulevaisuudesta.M41
Tuo on hyvä kuulla. Ilmeisesti teillä sujuu myös muutenkin parisuhde hyvin??
Itse huomasin nimittäin sen että jos parisuhteessa ei ole intohimoa niin ei siinä ole mitään muutakaan. Seksin puute hiertää molempia. Erosin 30v kestäneestä liitosta ja olen nyt sellaisen miehen kanssa jonka kanssa seksi on taivaallista, ja sitä on paljon.
Onnea vaan teille. T. Nainen 50+
Juu sujuu muutenkin. Ei pelkkä seksi kanna kuitenkaan yli 20 vuotta. Täytyy olla muutakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Mikäs ihme se olisi? Kyllä mulle on käynyt niin, että illalla ei ole huvittanut, kun ajatukset on muuten ollut siinä tutustumisessa ja juttelussa enemmänkin. Aamulla tilanne on ollut eri, kun on yö nukuttu lähekkäin.
Mitään peliä en viitsi pelata, että joillain tietyillä treffeillä voisi vasta harrastaa seksiä. Jos miestä ei kiinnosta niin ei se siitä muutu onko ollut seksiä vai ei. Tai ainakaan sellaisen miehen kiinnostus jota haluan itse tapailla.