Mies lopetti yhteydenpidon kun en halunnut seksiä ensimmäisellä yökyläilyllä
Oltiin tuttuja entuudestaan ja ekat treffit olivat olleet miehen kotona illalla, silloin en jäänyt yöksi. Toisella kerralla olin yötä, en ollut valmis seksiin. Mies oli kyllästyneen oloinen eikä enää tuon jälkeen pitänyt yhteyttä eikä kunnolla vastannut viesteihin, jotain lyhyttä vastausta vaan.
Tätäkö tämä nykyaikana on? Toivottavasti ei. Toivon että kaikki miehet eivät ole tuollaisia, vaan että tämä nyt sattui olemaan tapaus joka ei ollut vakavissaan kiinnostunut.
N25
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla vaan seksin perässä. Tökeröä käytöstä mieheltä kyllä.
Tökeröä? Tapailua jatketaan niin pitkään, kun molempia kiinnostaa. Jos toiselta loppuu kiinnostus, niin loppuu tapaileminenkin.
Kyllä se jotain miehestä kertoo jos kiinnostus tuppaa loppumaan jos ei saa seksiä kun haluaisi (vaikka ei vielä kunnolla edes tunnettaisi ja tapailu olisi vasta aluillaan) tai heti seksin jälkeen. Mitä muuta voi olettaa kuin että vain seksiä oli vailla?
Voi olettaa että mies haluaa parisuhdetta jossa on myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ihmisiä olemme myös me naiset, mutta arvaapa, kumpia enemmän raiskataan ja kummalle seksi on suurempi riski?
Niin no. No niin. Miten raiskaus liittyy siihen, että miehen on vaikea tehdä aloitetta ja ainakin osittain sen takia nainen päättää, että suhteesta ei voi tulla mitään? Vai voiko tästä päätellä, että nainen olisi lopulta halunnut vain seksiä ja muulla ei ollut väliä?
En lukenut koko ketjua, joten ehkä sulle on jo vastattu, mutta siitä voi tulla naiselle hyvin helposti olo, ettet pidä häntä haluttavana. Se nosta häpeän tunteen, tuntuu loukatulta, ja siksi haluaa vetäytyä. Tulkitset siis väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olisin varmaan itsekin tulkinnut niin, että et halua suhdetta vaan kaveruutta, jos olitte jo tuttuja ja toisellakaan yökyläilyllä ei seksi kiinnosta.
N44
Meneekö nainen yökylään sellaisen miehen luokse josta on kiinnostunut vain kaverillisesti? Ei mulla ainakaan ole tapana mennä, toki voi olla että jollain muulla se on ihan normaali käytäntö.
Onko sulla tapana mennä yökylään sellaisen miehen luokse josta olet kiinnostunut myös seksuaalisesti, mutta kieltäydyt kuitenkin seksistä sen miehen kanssa?
Mixed signals.
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Erilainen kiinnostus petipuuhiin on äkkiä suhteessa ongelma. Ihan sama kumpi haluaa enemmän, niin joku pettyy tai ärsyyntyy.
Suhteen alusta ei voi ihan suoraan päätellä millainen kiinnostus petipuuhiin on varsinaisessa suhteessa. Mulle ainakin seksi lähes tuntemattoman ihmisen kanssa on ehdoton ei mutta se ei tarkoita etteikö seksi suhteessa kiinnostaisi.
Luulen, että on noita miehiä jotka esittävät olevansa kiinnostuneita suhteesta, mutta oikeasti haluavatkin vain seksiä. Ja sitten kun saa, niin loppuu se yhteydenpito ja ei enää kiinnosta, paitsi seksin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilainen kiinnostus petipuuhiin on äkkiä suhteessa ongelma. Ihan sama kumpi haluaa enemmän, niin joku pettyy tai ärsyyntyy.
Suhteen alusta ei voi ihan suoraan päätellä millainen kiinnostus petipuuhiin on varsinaisessa suhteessa. Mulle ainakin seksi lähes tuntemattoman ihmisen kanssa on ehdoton ei mutta se ei tarkoita etteikö seksi suhteessa kiinnostaisi.
Jep. Itse haluan ja paljon, mutta en halua tuntemattoman kanssa enkä sellaisen kanssa, joka ei edes halua suhdetta vaan nimenomaan pelkästään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olisin varmaan itsekin tulkinnut niin, että et halua suhdetta vaan kaveruutta, jos olitte jo tuttuja ja toisellakaan yökyläilyllä ei seksi kiinnosta.
N44
Meneekö nainen yökylään sellaisen miehen luokse josta on kiinnostunut vain kaverillisesti? Ei mulla ainakaan ole tapana mennä, toki voi olla että jollain muulla se on ihan normaali käytäntö.
Onko sulla tapana mennä yökylään sellaisen miehen luokse josta olet kiinnostunut myös seksuaalisesti, mutta kieltäydyt kuitenkin seksistä sen miehen kanssa?
Mixed signals.
t. ohis
Yleensä ei, mutta jos syystä tai toisesta seksi ei siinä tilanteessa tunnu hyvältä, kieltäydyn. Keiltäytyminenhän ei aina tarkoita sitä että miehessä olisi jotain vikaa tai ettei hän kiinnostaisi seksuaalisesti. Varmasti suurin osa miehistä ymmärtää tämän.
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Ongelma on naisten miesmaussa. Yritätette saada panomiehiä sitoutettua ja annatte parisuhteen perässä oleville kaveripakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Ei minunkaan luo ole yksikään nainen halunnut tulla yökylään, ihan vaan keskustelemaan syvällisiä ja juomaan iltateetä. Jokainen, joka on yöksi tullut on ollut seksiä vailla. Olisin kyllä kovin ihmeissäni, jos joku nainen tulisi yökylään, mutta ei olisi kiinnostunut 'lähemmästä' tuttavuudesta.
Ja tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö joku voisi moistakin haluta harrastaa. Minulla ei vain ole sellaisesta kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Yleensä ei, mutta jos syystä tai toisesta seksi ei siinä tilanteessa tunnu hyvältä, kieltäydyn. Keiltäytyminenhän ei aina tarkoita sitä että miehessä olisi jotain vikaa tai ettei hän kiinnostaisi seksuaalisesti. Varmasti suurin osa miehistä ymmärtää tämän.
Toki miehet ymmärtävät että naiset joskus toimivat ristiriitaisesti, mutta ei sitä ole pakko aina sietää. Ei varsinkaan deittailuvaiheessa.
Mies toivoi seksiä jo tokalla deitillä. Ap tarvitsee useampia deittejä. He eivät sovi toisilleen. Kummankaan toiveet seksin suhteen eivät ole yhtään sen huonompia tai parempia, heillä on vain erilaiset toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Miksi sitten jäät sellaiseen yöpaikkaan? Ajattelitko, että josko aamulla tuntuisikin toiselta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin lopettanut. Vaimon kanssa kun tavattiin ensimmäisen kerran silmä silmään, 15 minuutin päästä nussittiin ja niin on 3 lasta syntynyt, naimisiin menty ja taloa rakennetaan. Miksi kaikki hyvä alku pitää pilata pihtaamalla?
Koska nykyään on niin paljon miehiä, jotka esittävät haluavansa suhdetta, mutta oikeasti haluavat vaan panna ja sitten lähteä.
Halusi ihminen nopeasti tai hitaasti petipuuhia, niin ongelmia tiedossa jos kiinnostus eroaa deittikumppanin kiinnostuksesta. Tässäkin olisi hyvä, jos ihmiset voisivat keskustella toiveistaan. Meistä kukaan ei ole ajatustenlukija. Viime viikolla oli keskustelu, missä aloittaja pahkesui kun treffikumppani oli baarissa koskenut aloittajaa reidestä. Luultavasti oli koitettu viritellä aloitetta suutelemiseen, mutta oli kuulemma ennenaikaista. Tosin epäilen olevan myös paha, jos toinen joutuu useammat treffit odottamaan tekisikö toinen aloitetta johonkin.
Mä en menisi yöksi miesehdokkaan luokse, jos en haluaisi seksiä. Kotona kyläily ylipäätään ei tulisi kuuloon, jos seksi ei olisi mahdollista. Erilaiset seksihalut olisi iso turn off minulle ja jos mies vaikka kieltäytyisi ekalla yökyläilyllä, niin se juttu jäisi siihen. En odottaisi, että kukaan haluaisi minuakaan nähdä, jos en miestä haluaisikaan (näinkin siis voi käydä ja se on ok, ei tietenkään väkisin pidä panna). Toki voi olla jokin syy miksi seksi ei sitten olisikaan agendalla, jos vaikka toinen tulisi kipeäksi tms.
Yllättävän moni mies on satunnaisesta suhteesta vain seksiä vailla. Vielä suurempi yllätys minulle on ollut se, että moni mies on pitempiaikaisessa suhteessa vain kodinhoitajaa vailla.
Mies ei ollut sinun suhteesi kiinnostunut muusta kuin p**lusta. Ilo on sinun puolellasi, jos sinä et ollut vastaavasta kalustosta kiinnostunut vaan olit ajatellut jotain vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mixed signals.
t. ohis
Miksi sitten jäät sellaiseen yöpaikkaan? Ajattelitko, että josko aamulla tuntuisikin toiselta?
Ai kiinnostavan ihmisen luokse ei voisi jäädä, jos ei halua hänen kanssaan seksiä? Että sängyssä ei voisi olla yhdessä ilman seksiä?
Pro tip, älä mene toisen kotiin treffeille, äläkä ainakaan vaan yökylään.
Treffaile julkisilla paikoilla riittävän kauan, kunnes olet valmis.
Kun tapasin vaimoni reilut 20vuotta sitten, aukesi haarat ekana iltana. Oli varmaan auennut tietysti muillekin. Mutta minä hänet sain, ja jalat aukeaa vieläkin päivittäin. Ja aina kun haluan. Toki hänkin haluaa. Lapsiakin on, mutta aina on paikka löytynyt, eikä pää ole koskaan kipeä.
Siis jos ei halua pihtaavaa eukkoa, niin ei semmoista kannata ottaa. Kyllä tuo eka yö jo kertoo jotain tulevaisuudesta.
M41