Apua! Kuuma norjalainen mies tulossa yökylään. Mitä naposteluun/aamupalatarpeiksi?
Jotain syötävää on oltava ainakin aamuksi. Ajattelin ainakin muutamia hedelmiä pitää pöydällä sekä jotain leipätarpeita ja mehua (itse en juo oikeastaan mehuja mutta ajattelin nyt ostaa). Onko ok?
Kommentit (22)
Suosittelen että pidät hedelmien sijaan jalkojasi pöydällä.
Savulohta, hyvää juustoa, tummaa leipää, munakasta, tuoremehua, kahvi tai tee. Ja jotain vihannesta myös.
Kanssa keitettyjä kananmunia. Tai sitten kokkelia.
Kuivattua turskaa! Se käy molempiin tilanteisiin. Siitä sitten vuoleksitte puukolla siivuja ja syöttelette toisianne....niin ja kirkasta viinaa, se on Norjassa kallista.
Mitä merkitystä miehen kansalaisuudella on tässä asiassa?
Omituinen aloitus muutenkin.
Suuri virhe ottaa tuntematon mies yökylään ja passata sitä, etenkin jos kaipaat jotain muuta kuin kertapanon.
Leipää hyvien päällisten kanssa, norjalaiset syövät paljon hyvää täysjyväleipää esim lounaaksi.
Kahvia, laadukasta tuoremehua. Jogurttia. Ja niitä hedelmiä.
Aika pelkistetty aamiainen jos jotain hedelmiä, leipää ja mehua pelkästään on. Et sitten kahvia ajatellut keittää? Muutenkin, jokseenkin erikoista tuollaisessa tilanteessa pohtia jotakin aamiaista niin paljon että täytyy tehdä tänne siitä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä miehen kansalaisuudella on tässä asiassa?
Omituinen aloitus muutenkin.
"Kato ku mä oon nii intenätjönääl, eikä tarvii tyytyy suomijuntteihi"
Sitähän tämä aloitus taas kerran oli, ei mitään muuta
Miksi ihmeessä et voi kysyä mieheltä, mitä hän tykkää syödä aamuisin? Ihmisillä on usein aika vakiintuneet aamiaiset, eikä niitä voi arvata.
Ja itse mieheltähän ei millääntavalla voi kysyä, mitä haluaa aamupalaksi, koska...??
Miksi asioista pitää tehdä vaikeita?
No eikö muka norjalainen mies voi syödä ihan samanlaista aamiaista kuin suomalaisetkin?
Näen jo, miten ylipainoista mam maa painaa joku nuori norjalais kolli. Hyi stana.
Mitä olen Norjassa ollut niin samaa syövät kuin muutkin : kahvia/teetä leipää ja lisukkeet. Mukavaa iltaa!
Kylmän ruotsalaisen kohdalla olisin osannut neuvoa.