Alkoholisti-isän tytär valitsee itselleen alkoholistipuolison
^oletteko huomanneet saman?
Onkohan siinä jotain psykologista, että alkoholisti-isän raitis tytär hakeutuu aina juoppojen miesten seuraan?
Mä tunnen/tunsin pari naista, joita yhdistää se, että heidän isänsä oli alkkis, ja he aina rakastuivat renttuihin. Että kun yhdestä juoposta pääsi eroon niin hetken päästä oli vielä pahempi juoppo mies kuvioissa.
Senkin olen huomannut yhdistävän näitä naisia, että parisuhteissa heillä ei vaikuttanut olevan mitään omaa tahtoa, vaan he suostuivat kaikkeen mitä mies keksi ehdottaa, esimerkiksi yhteenmuutto, uuden yhteisen asunnon ostaminen, koiran hankkiminen, lapsen hankkiminen jne.
Kommentit (42)
Kyllähän tutkimukset puoltaa AP:n ajatusta, mutta eihän se sitä tarkoita et kaikki päätyvät alkoholistin kanssa suhteeseen, mutta siis suuri riski on.
Itse olen alkoholistin tytär, myös molemmat isäpuoleni olivat alkoholisteja ja siihen menehtyneet.
Minusta tuli ajan myötä myös alkoholisti. Yksikään kumppanini ei ole ollut täysin tavallinen. Narsistisia ja alkoon meneviä, vaikka eihän tuo piirre heti tullut esiin kuin ensimmäisen kanssa. Tämän vuoksi olen ollut yksin jo yli 20 vuotta, en usko ansaitsevani parempaa, joten mieluummin yksin. Melko surullista.
On paljon kivoja juttuja joihin addiktoitua.