Täysin pimeet keskustelut
Miks täällä ei ole nappulaa mistä voi luukuttaa täysin aivovammaset keskustelut alas?
Kommentit (99)
Olkavarret on erityisen tärkeät painelussa. Puhalteluun ei niin hyötyisät mielestäni.
tää on mahdollisesti tärkein keskustelu täällä ikinä.
T: veteraani vuodesta 2004
En koskaan anna tämän kuolla. En koskaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:07"]
tää on mahdollisesti tärkein keskustelu täällä ikinä.
T: veteraani vuodesta 2004
[/quote]
Äh sorge, tietty sen "miten reagoit jos näet kaverilla leipälaatikon jossa lukee bread?" vaimikäsenyoli threadin jälkeen.
eiku se oli valkonen teelaatikko. annoin oman osuuteni siinäki keskustelussa
Veteraani voi painua vaikka sinne itteensä jos ei kiinnosta. Täällä on nyt untuvikko kehissä. Pari kuukautta takana.
ap
Mä olen veteraaneista -raanein, code name: juustonpunnitsija.
Miksei ole nappulaa jolla pimeimmät keskustelut saisi ylös?
Asiaa on puhuttu ihan tarpeeksi töissä ja kotona.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:11"]
eiku se oli valkonen teelaatikko. annoin oman osuuteni siinäki keskustelussa
[/quote]
No näinhän se olikin!
mutta missä on SAUNARAIKASMIES?? onhan kuitenkin perjantai
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:15"]
Muistutan teitä: pilluilkiö!
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/117714/ketju/miten_saatte_kolmevuotiaan_pilluilkion_ruotuun
Tuntuuko teistä koskaan, että olisitte joku muu/jotkut muut?
Ottakaa huomioon mitä sanoin: UNTUVIKKO, monet täällä tunnetut fraasit menee yli!!!
ap
http://www.vauva.fi/keskustelu/1376998/ketju/nopea_olo_lapsella_mita_on
Klassikkokamaa myös!
Mun on pakko puuttua tohon Ap:n idiotismiin.. Tajuatko sä yhtään mitä noi numerot tossa jokaisen kommentin oikeassa ylälaidassa meinaa?
Se ensimmäinen numero kertoo kommentin järjestysnumeron ja se toinen / jälkeinen numero kertoo kaikkien kommenttien määrän.. Eli sun ei tarvitse kirjoittaa 4/4 tai 6/6 vaan ihan se pelkkä ensimmäisen numeron kertominen riittää!
Olen täällä vain sen vuoksi, että pysyn hereillä siihen asti kunnes tulee aika lähteä kuppilaan, joka on helvetin myöhään nykyään. Mutta missä muualla vastakkaista sukupuolta voi tavata? Päästään pikku hiljaa asiaan...