Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Mieheni on aivotieteen tohtori, valtiotieteiden desantti, ison firman toimitusjohtaja ja ÖY-komissiossa ja tienaa 450 000 000 000 euroa kuussa brutto.
Olen korkeasti koulutettu ja siksi parempi ihminen kuin muu täällä ja se riittää perusteeksi siihen, että minun tekemiseni on parempaa kuin muiden.
Jos ei osaa googlettaa, niin kannattaa lopettaa tietokoneen käyttö.
Mies on narsisti/asperger/adhd/erityislapsi/räppäri
Ei ole mitään oikeaa syytä siihen miksi lapsiperheessä ei voisi harrastaa seksiä vähintään 2 kertaa päivässä. Sitä voi harrastaa vaikka Pikkukakkosen aikaan, vessassa tai sanomalla lapsille että äiti ja isi menee vähän lepäilemään nyt, ei saa häiritä. Myöskään teini-ikäiset lapset kavereineen eivät haittaa mitenkään vanhempiensa lemmenleikkejä.
Mammat tuulipuvuissa.
Mammat ilman meikkiä.
Av-mammat sitä ja tätä.
Mutta minä sen sijaan....12 riviä itsekehua.
Vain WT sanoo/kirjoittaa/toimii/pukeutuu/käyttäytyy/ajattelee/syö/kasvattaa lapsensa noin.
Jos oikeasti välittäisit lapsestasi, tekisit toisin.
En ole koskaan ollut ap:n tilanteessa, mutta jos olisin, tekisin täysin varmasti toisin kuin ap.
Olet tainnut taantua teinin tasolle.
No myy se talo ja auto niin saat rahaa.
Kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet on arviolta 14-vuotiaita.
Mä en koskaan ota suihin koska en vaan halua. Imeminen on ällöä. En tykkää olla vastaanottavana osapuolenakaan. Itse asiassa en tykkää koko seksistä, en vaan jaksa eikä kiinnosta, olkoon mies ilman. Jos ei pysty olemaan ilman, niin runkatkoon, mua ei kiinnosta. Olkoon.
vrs.
Meillä on ihana seksielämä, me rakastellaan 3 kertaa päivässä ja 3 tuntia kerrallaan. No, se nyt on vain priorisointikysymys, et mitä niinku arvostaa. Ei tartte tehdä ruokaa eikä hoitaa lapsia, me vaan ollaan toistemme kanssa, kun arvostetaan tätä meidän suhdetta, ja ihanaa seksiä. Mun miehellä on niin iso kalukin!