Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Mungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungogetalifemungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungomungo
Äitini/anoppini käytös ihmetyttää.
Elikkä tilanne on siis se että elikkä...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 19:04"]
Uimahallissa ui vastaa rämemajava!!!!
[/quote]
se mikään majava ollut. Naapurin pertin tupee se siinä kellui.
Kyllä oikealla naisella on naisen eikä pikkutytön muodot. Ja miehet tykkää ;)
N37, H80
P.s. Ja niille jotka aikovat nyt huudella lihavaksi: olen hoikka ja tiimalasivartaloinen.
Ketju 1:
Ap: Olen ihan rikki, mieheni pettää minua.
Av: Laihduttaist sinäkin ja pitäisit huolta ulkonäöstäsi, niin ei tarviis miehen käydä vieraissa.
Ketju 2:
Ap: Ihquu, mulla on ihana mies ja ihana rakastaja. Rakastan molempia ja olen onnellinen.
Av: Horatsu. Toivottavasti molemmat jättää sut; se olis tuollaiselle ihan oikein että jäis yksin. Miettisin vähän miehes tunteita.
Milloin lapsesesi on oppinut lukemaan?
-Meidän Matti oppi lukemaan 5-vuotiaana ja Liisa 7-vuotiaana.
-Aina tänne tulee noita ennen ekaaluokkaa lukemaanoppineita kehumaan. Ei meidän Pertin luokalla osannut lukea kuin 2 ja täällä niitä on vaikka kuinka paljon. Lapsen kuuluu olla lapsi, eikä opetella äidin kanssa pakolla lukemaan ennen kouluikää jotta äiti saa päteä av:lla.
-Oikeesti toi on joku WT, jonka lapsi ei vieläkään ole oppinut lukemaan. Tai sitten se lapsi on asperger.
Luuletteko että av:lla oikeasti olisi akateemisesti koulutettuja? Ei varmasti ole. Joku wt vaan valehtelee olevansa lääkäri. Ei oikea lääkäri tekisi tollasia kirjoitusvirheitä.
Jaa, mutta minun mieheni / lapseni tms. teki sitä sun tätä / ei ole koskaan tehnyt sitä sun tätä.
"Terveisin sairaanhoitaja/lääkäri/filosofi/astronautti"
"Meillä ei koskaan ole sotkua, en ymmärrä miten teillä voi olla"
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 10:36"]
Tero
[/quote]
Tero ei ole kyllä ollut täällä pitkään, pitkään aikaan. Sääli, koska Tero oli enimmäkseen ihan kiva.
...mutta nykyisellä miehelläni on vähintään 25cm pitkä ja kaljatölkin paksuinen ja paneskellaan ainakin 3 kertaa päivässä, näin meillä ;)
Kaikki naiset ovat rumia ja lihavia. t. "Mies"