Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Meidän 14 v nisopetterillä ei ainakaan ole mitään kotiintuloaikaa. Älkää kasvattako teineistänne mitään nössöjä, jotka eivät pärjää yksin eivätkä osaa ottaa vastuuta!!! Naurettavia mammoja nuo, joiden teineillä on kotiintuloaika jo esim klo 02 yöllä!!
Mikä pakkomielle jollakin on noihin kaksiosaisiin nimiin?
Siis mitä, asuuko teillä 18-vuotias vielä kotona? Heitä se pellolle. Minä muutin 700 km päähän yksin opiskelemaan 12-vuotiaana.
Minä kyllä katson lastani koko ajan, eikä mitään pääse tapahtumaan. Valvon sen sängyn vieressä ja pidän koko ajan kädestä kiinni kunnes täyttää 18. Mihinkään ei mene ennen sitä ilman minua ja minun valvontaani, nih.
Voiko joku olla oikeasti niin köyhä ettei ole varaa hankkia lapselle suksia tai luistimia?
City Marketissa saa luistimet plussa kortilla hintaan xxeur. Turha vinkua.
Varmasti teillä kuluu viikossa se summa tupakkaan, viinaan ja einesruokiin!
Ei meillä vaan. Tiedätteko ihmistyypin, joka...? Syytön mä siihen.
Olen sellainen ja tälläinen, haluatko kysyä jotakin?
En tajua äitejö jotka eivät imetä! Mikä siinä imettämisessä on niin vaikeaa? Ei kai joku oikeasti syötä lapselleen nugetteja/kaupan lihapullia/valmis soseita?
Meillä syödään vain itsekasvatettuja luomukasviksia, pakkanen on täynnä metsästettyä hirvenlihaa ja metsän on täynnä sieniä/marjoja!
Syyrian pakolainen maksaa veronmaksajille niin ja niin monta euroa.
Mitä mieltä tästä asunnosta?
Öö mikä sun ongelmas on?
En ymmärrä miten sulla voi olla noin vähän rahaa.
Oletko yh?