Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Niin me ihmiset ollaan erilaisia
Vihervasuripiiperot ovat tuhonneet Suomen kasvissyönnillä. BKT laskee, koska kasvissyönti.
Tämä ketju ehdottomasti talteen!
Ei mulla muuta. :)
Uimahallissa ui vastaa rämemajava!!!!
Suomalainen nainen on karvainen femakko, joka ei ylemmän tason miehelle kelpaisikaan. Sitä paitsi minä olen naisia parempi, koska Nobel-voittajista suurempi osuus on miehiä.
Kirjoitusvirhe! Ap on siis väärässä ja se kirjoitusvirhe sen todistaa kiistattomasti! Niin!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 19:06"]
Suomalainen nainen on karvainen femakko, joka ei ylemmän tason miehelle kelpaisikaan. Sitä paitsi minä olen naisia parempi, koska Nobel-voittajista suurempi osuus on miehiä.
[/quote]
Poikuus tallella! Eihän sitä muuten miesasiamieheksi pääsisikään! Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista....
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:57"]
Niin me ihmiset ollaan erilaisia
[/quote]
No, kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:20"]
Kuuden viikon budjetti 15e, mitä nyt?!
[/quote]
Koko rahalla porkkanaa ja yksi peruna. Meillä 63 henkilöä kattava suku elää tuolla kuukauden.
- Sun pitää syödä enemmän proteiinia!
- Joku mamu oli tyhmä!
- Mamut pois Suomesta, koska Australiassakin aboriginaalit ovat yliedustettuina vankilassa!
- Katsoisit peiliin!
- Lapseni kaveri ärsyttää. Lihavakin on.
- Ulkosuomalainen ihmettelee, miten suomalaiset voivat olla niin tällaisia!
- Ulkosuomalainen: Suomen systeemi on paska, ulkomailla on kaikki hienosti, suomalaiset ei vaan osaa!
- 3000 €/kk ei riitä stadissa mihinkään!
- Läskit, ottakaa itseänne niskasta kiinni! Minäkin laihduin 20 kg 2 kuukaudessa, kun jätin vain herkut pois ja kävin lenkillä!
Kyllä yhden tukiverkon kutoo hetkessä jämälangoista samalla aikaa kun paloittelee tuoretta lanttua nakkikeittoon, imuroi huonekasvit ja silittää lapsen alusvaatteet. Nakit on tietysti itse tehty naapurin porsaasta tänä aamuna. Tämä on vain järjestelykysymys. Jos et pysty, olet laiska tai tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 19:35"]
Hanki tukiverkko!!
[/quote]
Hanki sinä tukisukat!
Tulin juuri asken dinnerilta. Nyt olen menossa ystävättärieni kanssa nauttimaan lasilliset punaviinia. Cin cin!
Muistan, että itsekin olin vähän epävarma, kun lapsia oli vasta muutama.
t. kuuden äiti ;)
Olemme suomalais-ugrilainen perhe. Kumpi olisi parempi lapsemme nimeksi; Suoma vai Ugri?
Näin eilen naisen, jolla oli huivi päässä. Se puhui pakkoruotsia, oli varmasti jokin helvetin mamu.