Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Juuri tuon takia muutin pois Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 19:28"]
Siis mitä, asuuko teillä 18-vuotias vielä kotona? Heitä se pellolle. Minä muutin 700 km päähän yksin opiskelemaan 12-vuotiaana.
[/quote]
Ja ajattele jotkut ostavat lukiokirjat tai jopa ajokortin lapselleen. Tuohan on täysin edesvastuutonta. Lapsesta tulee pummi koko elämäkseen eikä opi ymmärtämään rahan arvoa. Omilla kesätyöansioilla ne kirjat pitää kustantaa. Niin minä tein. En todellakaan anna lapselleni senttiäkään. Uudet vaatteet ja harrastuksetkin ovat kauheaa pröystäilyä. Lapsi/nuori menköön elokuviin ekan kerran sitten kun on itse tienannut rahat lippuun.
Se on vain priorisointikysymys. Kyllä sen rahan jostain oikeasti repii, jos lapsesi on sinulle tärkeä.
Kuuden viikon budjetti 15e, mitä nyt?!
Minulla sijoitusrahastoihin menee 5 keuria kuussa. Lisäksi muutama keur osakkeissa. Lisäksi pari sijoitusasuntoa bulevardilla.
Yhden vauvaikäisen kanssa uloslähteminen on idioottihelppoa, mutta odotas kun niitä lapsia on kolme.
Ärsytti synnärillä ne muijat, jotka kiljuivat. Itse olin harjoitellut synnytyslaulua ja kaikki meni hallitusti.
Mistä te noita kusipäitä oikein naaraatte!? Minun mieheni ei ainakaan sitä ja tätä/ minun mieheni ainakin sitä tai tätä.
Tuolla maksimisykkeellä et tule saamaan mitään tuloksia.
Voi kultapieni mussukka, ymmärrät sitten kun...
Viikonlopun menu? Aamiaiset, välipalatkin eriteltynä ja ruokajuomat... :-) Omat suunnitelmat esim. kaalikeitosta kalpenee.
Menit sitten lisääntymään tuollaisen idiootin kanssa, turha tässä vaiheessa vinkua. Oma vikasi.
Kyllä jotkut ihmiset sitten jaksavat miettiä muiden asioita. Täytyy olla oma elämä köyhää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:11"]
Juuri tuon takia muutin pois Suomesta.
[/quote]
Vain Suomessa! Vain Suomessa!!
Kannattaa miettiä ennenkuin hankkii lapsia tuohon tilanteeseen.
Olisit säästänyt ensin miljoonan heti ensimmäisestä palkastasi valmistuttuasi niin ei tarvitsisi nyt vinkua rahabn puutetta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:14"]
Mitä mieltä olet nimestä Limpa?
[/quote]
Mitä mieltä olette nimestä Pimpa? Mieheni on bolivialainen, ja tämä on siellä perinteinen nimi. Mielestäni kaunis.
Nyt on metsät täynnä puolukoita. Menkää poimimaan siitä ettekä vain netissä roiku! mars mars!
Miten köyhää voi jollakin elämä ollakaan!