Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Ota asioista selvää ennenkuin kirjoitat!
Kauheeta! Näin uimahallissa sheivaamattoman puskan! Pitääkö tehdä ls-ilmo?
Näin kaupassa miten wt-perhe osti sipsejä ja olutta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 16:54"]
Näytän ikäistäni nuoremmalta ja minulla on paksut, pitkät hiukset.
[/quote]
Hei, tää on hauska ketju, enkä ota asiaa vakavasti, mutta mua aina hämää näissä ulkonäköjutuissa se, että yksi asia tai kaksi asiaakaan ei kerro kokonaisuudesta. Esim. muhun pätee nuo molemmat seikat ja varmaan kirjoitettuna niistä välittyy sellainen mielikuva, että olen (tai kuvittelen olevani) kuvankaunis ja laitettu nainen, jolla on kuulas hipiä ja kaunis, täydellisillä laineilla selkään laskeutuva tukka, mutta oikeasti olen aika vaatimattoman, jopa ruman näköinen nainen, joka ei takuulla herätä ulkonäkökateutta kessään, vaikka nuo kaksi piirrettä muhun sattuvat sopimaankin (kuten myös "paksut reidet", jenkkakahvat", "roikkuluomet" ja "olemattomat poskipäät").
Mutta joo, koska kalikka kalahti, meen nyt sossun rahoilla (=teidän verorahoilla) ostamaan siideriä mistä vitusta siinneen mieheni kanssa, ja sitten illalla vietämme laatuaikaa yhdyssanoja ja järjenkäyttöä opetellen sekä tietenkin toisistamme nauttien. Näin meillä, heräsikö kateus?
Joko tämä aihe on käsitelty? Opettele ensin yhdyssanat.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 17:07"]
Joko tämä aihe on käsitelty? Opettele ensin yhdyssanat.
[/quote]
ai se olikin jo....
Mutta mikä nimeksi kaksosille?
Se tunne kun joku/kukaan ei tee niin kuin kuuluu. Haluatko kysyä jotain?
Näin tänään *tähän joku pitkä selitys hyvin paheksuvalla tyylillä*
Millainen ihminen...?
Palstamammat ovat vain kateellisia.
Porvoosta päivää. Mutta trollihan tämä on.
Onko eka lapsi? / Taidat olla lapseton.
HS-syntyneitä tänään: Helmi Lilja Kanerva
Mitä ihmettä sä odotat vastaukseksi?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 16:56"]
Minun lasteni keskiarvo on koulussa 9,8 ja he harrastavat liikuntaa, pianonsoittoa ja ovat kaikessa lahjakkaita ja parempia kuin muut.
[/quote]
Minun lapsellani oli 10,0. Hän suoritti keväällä peruskoulun, kesällä lukion ja väittelee tohtoriksi marraskuussa.