Hanki tukiverkko. Hanki elämä. Opettelisit edes kirjoittamaan.
Opettele ensin yhdyssanat. Taisi upota. Taisi osua. Taisi kalikka kalahtaa. Pohjanmaalla ihmiset ovat sellaisia ja tällaisia. Kehä Kolmosen sisäpuolella vasta ovatkin. Järjen käyttö sallittu. Äly hoi älä jätä. Olen sanaton. JSSAP.
Kommentit (173)
Tällä keskustelupalstalla ei onneksi ole koskaan trolleja. Tämä on siitä mukava palsta.
Mieheni jätti minut, mitä teen? Olen opetellut vauva.fi:n ohjeilla pihtaamaan.Mieheni haki Thaimaaseesta nuoren hoikan ja kauniin naisen jolla on c-kupin rinnat ja puolipalloperse.....Jäänkö heidän kanssaan asumaan koska lasten etu on tärkein. Ja tämä ei ole provo.
No jaa itse kirjoitan kehä kolmonen. Piste. Opettele itse lukemaan rivien välistä.
AV;n paras viesti koskaan ja tässä on sanottu kaikki, mitä noissa sadoissa muissa viesteissä on. Paitsi, unohdit: "Mistä te oikein löydätte noita kusipäämiehiä".
Täydellisyyden nimissä tuon lisäyksen pitäis olla muodossa "mistä niitä sikiää".
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 16:37"]
AV;n paras viesti koskaan ja tässä on sanottu kaikki, mitä noissa sadoissa muissa viesteissä on. Paitsi, unohdit: "Mistä te oikein löydätte noita kusipäämiehiä".
[/quote]
ja olisiko kannattanut miettiä kaksi kertaa ennen kuin menit lisääntymään.
Ja sossussa kuitenkin juostaan hakemassa rahaa sidukkaan.
Menisit töihin. Kyllä töitä tekevälle löytyy.
Kannattaisko hiukan katsoa mitä suuhunsa laittaa.
Näytän ikäistäni nuoremmalta ja minulla on paksut, pitkät hiukset.
Minunko pitäisi kustantaa verorahoistani sinun palstailusi?
Minun lasteni keskiarvo on koulussa 9,8 ja he harrastavat liikuntaa, pianonsoittoa ja ovat kaikessa lahjakkaita ja parempia kuin muut.
Kannattaisi alkaa karppaamaan, niin diabetes paranisi, mutta ei kun sokeria vaan ja inskaa päälle. Syökää ihmiset rasvaa.
Selvä blakiaatti!