Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi oikeesti tärkeetä ?

Vierailija
27.09.2013 |

Jos on yksin pitkään eikä harrasta seksiä vuosiin niin eihän sitä tee edes mieli.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle seksi on tärkeä, mutta pärjään ilmankin. Exäni oli todella seksuaalinen, jopa liikaakin. Seksiä hän halusi lähes päivittäin, eikä mikään tylsä "perusseksi" kelvannut, vaan piti tehdä useissa asennoissa, piti pukeutua seksikkäästi, leikkiä fantasialeikkejä yms. Aluksi minäkin tykkäsin, mutta vuosien kuluessa alkoi tuntua, ettei minun seksuaalisuudelleni jäänyt tilaa. Erottuamme elin melkein vuoden ilman seksiä, enkä oikein osannut edes kaivata sitä. Nyt olen löytänyt kivan miehen, jonka kanssa meillä on hyvää seksiä. Tapailu on satunnaista, mutta olen huomannut, että kiinnostukseni seksii on herännyt taas ihan uudella tavalla, kun olen vaihteeksi saanut myös "toteuttaa itseäni". Nyt ajatus vuodesta ilman seksiä tuntuisi ihan kamalalta.

Vierailija
22/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei voisi vähempää kiinnostaa, miehen mieliksi pakko suostua noin kerran viikossa. Voisin hyvin elää ilmankin tai siis tekisin sen jopa varsin mielelläni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan