Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi oikeesti tärkeetä ?

Vierailija
27.09.2013 |

Jos on yksin pitkään eikä harrasta seksiä vuosiin niin eihän sitä tee edes mieli.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mua ainakaan vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on minulle ainakin tärkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama!

Vierailija
4/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä, mutta kyllä elämästä silloin puuttuu sitä läheisyyttä, jota voit kokea vaan toisen kanssa. Itse en pystyisi olemaan vuosia ilman!

Vierailija
5/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se niin että mitä enemmän sitä saa niin sitä enemmän sitä haluu.

Vierailija
6/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Joku ei kaipaa seksiä, toisen elämä ei tunnu elämältä ilman seksiä.

Minulle se on erittäin tärkeää. Kuukauden tauko vie jo todella sressaantuneeseen tilaan.

Vierailija
7/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Olen ollut nyt joku vuoden ilman seksiä. no myönnän että sitä ajattelen usein mut ei se mua stressitilaan vie eikä hajota päätä tai muuta sellaista.

Onhan seksi ihanaa.

Vierailija
8/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vuosikausia yksin niin olisin tosiaan mielummin yksin kuin harrastaisin huonoa seksiä puoliväkisin jonkun randomin kanssa....siis jos elämässä ei olisi oikeasti ketään jota aidosti haluaisin.

Toki hoitelisin itse itseni ihanasti pari kertaa viikossa ;) joten ihan ilman nautintoa en eläisi.

Vierailija
9/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se tärkeää, todellakin.

Meillä miehen halut hiipuvat pikku hiljaa. Oltu 3 vuotta yhdessä. Ensin oli mooonta kertaa viikossa / päivässä. Kun muutimme yhteen, niin kas, tuli esiin, että meillä saattaakin olla erilaiset halut...mentiin pitkään siten, että seksiä oli vain viikonloppuisin, mutta useamman kerran. No, sitten seksiä oli tasan tarkkaan kerran viikossa. Nyt viime kerrasta on 3 vkoa.

Minusta tulee kärttyinen ja olen puhelakossa tällä hetkellä. Joo, tiedän, että se ei auta asiaa, mutta kun tästä on puhuttu ja puhuttu ja aina tarina toistaa itseään. Nyt alan olla sitä mieltä, että pitää hankkia aktiivisempi puoliso. En jaksa tämmöistä. Vituttaa tuo haluton vätys, en näe häntä edes miehenä silmissäni enää...

Ja lopuksi, en ole vonkaamassa koko ajan. Jo 2 vuotta sitten lopetin aloitteiden tekemisen, jotta mies saisi olla rauhassa. Hiipuu ja hiipuu ennen kuin loppuu.

Vierailija
10/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis omat kädet vaikka loppuelämäksi. En tiedä miksi siinä joku muu tyyppi pitäisi olla. En ole koskaan pitänyt seksiä tärkeänä asiana, sillä ei ole mulle mitään henkistä vaikutusta/merkitystä. Tiedän kyllä, että toisille on.

Vierailija
11/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa, joten seksi todellakin on iso osa elämää. Se on koko ajan arjessa läsnä jollakin tavoin, koska olen kimpassa hyvin seksuaalisen miehen kanssa. Hänellä on tapana puhua seksistä ja kosketella paljon, ja hän myös tekee aloitteita lähes joka ilta ja usein aamullakin haluaa pikapanot.

En siksi pysty hahmottamaan, paljonko itse haluan tai en. Mutta jos jostain syystä on mennyt useampi päivä ilman, olen itsekin levoton ja ärtyisä. Täten päättelen, etten selviäisi pitkäänkään ilman. Ajatus randomkumppaneista ei kiehdo yhtään, joten ehkä seksittömyyteen tottuisi, jos jäisi joskus yksin eikä löytäisi mieluisaa kumppania.

Vierailija
12/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys ja hellyys on nro 1, seksi siihen piste i-n päälle. Eli mulle on tärkeää. Tällähetkellä kun on koululaisia kotona ja valvovat illalla pidempään ei ole paljoa mahdollisuuksia kahdenkeskisiin hetkiin paitsi kun ovat kavereillaan.

Silloinkin jää usein tunnin pikaisiksi, haluaisin itse nautiskella pitkän kaavan mukaan. Täytyy varmaan tehdä kuten kaverini joka kertoi heidän lähtevän "ajelemaan", auto sivutielle ja siellä pikku sessiot:) Sanoi että tulee ihan nuoruus mieleen - aika hyvin yli 30v yhdessä olleelta parilta:D

Mutta kerran viikossa vähintään!

n 20v yhdessä

Vierailija
13/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ottaisin sellaisen puppy love -suhteen, jossa on paljon fyysistä läheisyyttä ja suutelemista muttei seksiä. No, miehen kanssa tällainen ei näköjään onnistu. Ehkä tapaan itselleni sopivan henkilön jonain päivänä, mutta nyt olen jo vähän luopunut toivosta saada sellaisen suhteen jonka oikeasti haluaisin. Tuntuu, että 99% ihmisistä on tosi seksuaalisia.

Vierailija
14/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Täysin yliarvostettua.

Seksi on kirosana.

Vierailija
15/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tärkeää, se on se liima joka pitää rakkaussuhteen koossa, jos seksiä ole parisuhde on parhaimmillaankin ystävyyssuhde. Ja kyllä siihen seksittömyyteen tottuu, ihminen tottuu mihin vaan kun on pakko, hyvää se ei ihmiselle silti tee. Sehän on ihan tutkittu asia että seksi, ja nimenomaan orgasmit tuottavat "rakkaushormoneja". Minä olen huomannut kyllä karvaasti sen, että kun kaksoset syntyivät, ja seksielämä hiipui yhteen kertaan kuussa, kerran viikossa tahdin sijaan, niin mun seksuaalisuus on vuosien myötä myös hiipunut ja samoin rakkauden tunteet miestä kohtaan, aika arkiselta tuntuu tunteet verrattuna 8 vuoteen jonka ehdittiin olla yhdessä ennen lapsia.

Ilman seksiä me ollaan vaan isi ja äiti, ei rakastavaiset.

Vierailija
16/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko tärkeetä... Parisuhteessa mielestäni tärkeää, mutta ei tärkeintä. Esim. jos tulee joku sairaus tai muu minkä takia seksi/halut joutuu hyllylle, niin ei suhde saa siihen kaatua.

Vierailija
17/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsemurhat ainakin liittyvät seksin puutteeseen.

Vierailija
18/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi tärkeää, miestäni ei kiinnosta ollenkaan. Ollaan 26 vuotiaita ja seurusteltu viisi vuotta eikä seksiä juurikaan harrastettu. Nykyään sellainen 3 kertaa vuodessa ja silloinkin se kestää jonkun 5-10 minuuttia. Esileikit ovat miehelle vastenmielinen ajatuksenakin ja suuteleminen viimeisin asia mihin suostuu. Jotenkin sitä itsekin on oppinut elämään näin eikä seksiä enää niin tee edes mieli. Pussata olisi kiva edes välillä mutta ymmärrän mieheni kannan asiaan enkä sitä vaadi. Lapsia ei juuri nyt olla hankkimassa, saa nähdä miten käy sitten jos pitäis yrittää niitä hankkia.. Ilman seksiä kun on vähän hankalaa :D Miehellä on kyllä edellisestä suhteestaan jo 2 lasta ja enempää ei välttämättä edes halua.

Vierailija
19/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa energiaa ja tuntee itsensä vahvaksi.

Vierailija
20/22 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle seksi on tärkeää. Ikää 32 ja miehen kanssa yhteisiä vuosia 14, lapsiakin on. Sellainen 2krt/vko on noin arkena hyvä määrä, lomilla useammin. Mulle laatukin on tärkeää, vaikka joskus uninen pikapano aamuyöllä on ihanaa. Meillä panostetaan esileikkiin ja myös jälkeenpäin mies tykkää helliä ja maataan sylikkäin pitkään. Siinä tulee usein myös hyvät keskustelut. 

On tärkeää että seksi on leikkisää eikä urautunut. Joskus pitää keksiä uusia juttuja ja piristyksiä. Samaa kaavaa ei kauaa jaksa vääntää. 

En voisi olla ilman seksiä parisuhteessa ainakaan. Mutta uskon, että jos on pitkään ollut yksin ja ilman seksiä, niin ei sitä kenties enää osaa niin kaivatakaan. Mulle omat kädet ei koskaan voisi korvata kumppania, orgasmitkin ovat täysin eri tasoa masturboidessa kuin jos kumppani ne sulle antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi