Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu ja pieni vauva, kokemuksia?

Vierailija
27.09.2013 |

Saitko lapsen kun vielä opiskelit? Miten järjestit luennoilla käynnit ja ajan lukemiseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu enimmän osan aikaa. Ja kotiin voi palkata hoitoapua.

Vierailija
2/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti oli äitiysvapaalla ja minä istuin luennoilla. Aika ei tosin enää riittänyt kotona opiskeluun jolloin vuorottelin että opiskelenko itse aineita vai istunko luennoilla. Nyt lapsi on jo melkein 14kk vanha ja käy paivähoidossa jolloin voi koulussa olla rauhassa. Lapsi nukkuu yöllä joten sehän on parasta aikaa opiskella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosella vaimo kotona eikä silti saanut opiskeltua??? Minä opiskelin .ja pyöritin firmaa, hoidin kaksi lasta ja mies kokopäivätöissä. Kolmonen on ehta vätys.

Vierailija
4/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen opiskeluaikana. Vauva ei todellakaan nukkunut enimmän aikaa!!! ja yöllä heräili niin paljon, että varmasti olisi vaikuttanut oppimistuloksiin, jos olisin yrittänyt kovasti opiskella.  Mutta siihen aikaan alallani saattoi venyttää opiskelua ja niin olin ajatellutkin tehdä. Suoritin vain vähän ensimmäisen vuoden aikana, hiukan enemmän seuraavana ja 2-vuotiaana lapsi meni hoitoon. Jos et halua venyttää opintoja tai se ei ole mahdollista, älä ota riskiä. Minulle tämä sopi. 

Vierailija
5/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 lasta opikeluaikana. Ekan kanssa luin päikkäriajat ja illat. Yliopistolla ei luentopakkoa. Toisen kans tein gradun. Mies oli osan aikaa vanh vapailla. Ylempi tutkinto 5 vuodessa. Tyytyväinen olen itseeni kyllä ja käytin mielestäni pienetkin lukuhetket tehokkaasti.

Vierailija
6/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 08:48"]

Kolmosella vaimo kotona eikä silti saanut opiskeltua??? Minä opiskelin .ja pyöritin firmaa, hoidin kaksi lasta ja mies kokopäivätöissä. Kolmonen on ehta vätys.

[/quote]

Oot varmasti helvetin ylpee itestäs. Ehdit varmasti viettää paljon aikaa kersasi kanssa tai sitten et pyöritä mitään oikeeta yritystä

Vierailija
7/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä. Minulla on siis kaksi lasta ja paljon olen heidän kanssaan. Yritykseni tuottaa hyvin, kiitos kysymästä.

Ystävälläni on neljä lasta, mies matkatöissä ja hän luki koko tutkinnon parissa vuodessa.

Kolmonen on vätys.

Vierailija
8/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian synnytyksestä olitte taas luennoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi