Työkaveri kertoi, että heidän parisuhteessa sääntö: jos pierettää, mentävä vessaan
Kommentit (194)
Miksi tahallani haluaisin kiusata toista pieruillani?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tahallani haluaisin kiusata toista pieruillani?
Meidän perseessä pieruilla ilahdutettiin toisia.
Tehtiin kärrynpyörä ja samaan aikaan turautettiin. Tai isä avasi jääkaapin oven ja turautti. Silloin hän vain kommentoi että pitäisi ilmeisesti rasvata saranat. Ja kaikki nauroimme iloissa suin tempaukselle.
Kuka se olikaan joka bb-talossa hyppäsi toisen naaman eteen ja töräytti pierun naamalle?
Joku politikko se oli.
Hieman tuntuisi keinotekoiselta säännöltä jos pitäisi kalastamasta tai metsätöistä lähteä vessaa etsimään että pääsisi piereskelemään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä voi pierrä ihan vapaasti. Joutuisin muuten asumaan vessassa.
T. Huonomahainen.
Pitäisikö pistää ruokavalio kuntoon. Housusi haisevat myös hirveälle
Vierailija kirjoitti:
Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 C lämpötilassa.
Jos saunassa ei saa pierrä, saako kuitenkin kusta kiukaalle?
Meillä ei tarvii joka pierulla juosta vessaan. Jos on vieraita meillä, ollaan kylässä tai töissä, silloin pieretään vain vessassa. Sauna on pyhä paikka, siellä ei piereskellä, eikä myöskään kusta kiukaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös lemmikit piereskelee. Loppuuko rakkaus omaan koiraan siihen?
Just siksi en koiria rakastakaan, eikä sellaista meille onneksi olla ottamassakaan, kun kukaan perheenjäsenistämme ei pidä koirista. Mutta kissat on ihan eri juttu.
Minä taas en pidä ihmisistä, jotka eivät pidä koirista. Sanoisinko jopa että ovat paskiaisia sellaiset ihmiset.
Koirista ei ole muuta kuin haittaa.
Mieheni sisko tullessaan kylään alkaa pieremään estoitta. Olen sanonut, että laita ruokavaliosi kuntoon, liiku enemmän ja mene vessaan, jos paskattaa.
Mikään ei auta. Juntti mikä juntti.
Meillä taas mummo pieree kuin viilitynnyri.
Hän leikkisästi laskee vitsiä että koira se oli. Aluksi uskottiinkin, mutta hän vaihtelee syypäätä. Syytteli esikoistakin välillä ja muitakin. Hän ei koskaan itse piereskellyt.
Lopuksi hän nauraa ja kertoo että se joka pieruja pidättelee, niin on kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Hieman tuntuisi keinotekoiselta säännöltä jos pitäisi kalastamasta tai metsätöistä lähteä vessaa etsimään että pääsisi piereskelemään.
Taidat olla aika yksi kertainen? Autistit Ai Akin ottavat kaiken kirjaimellisesti.
No kuule ulkona saa vapaasti piereskellä. Se on jopa suotavaa.
Tosi hyvä sääntö. Kuka haluaa haistella toisen pieruja. Todella epäkohteliasta piereskellä toisen läsnäollessa.
Ei me toimistollakaan piereskellä työkavereiden läsnäollessa, niin ihan samalla tavalla pitäisi kunnioittaa sitä omaa puolisoa eikä piereskellä hänen läsnäollessaan. Omaa puolisoa pitää kunnioittaa yhtä paljon kuin muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika yksi kertainen? Autistit Ai Akin ottavat kaiken kirjaimellisesti.
No kuule ulkona saa vapaasti piereskellä. Se on jopa suotavaa.
Sinähän se varsinainen älykkö olet siellä ulkohuussissasi piereskelemässä.
Ihminen on muuten ainoa eläin maailmassa joka kykenee ajatuksen voimalla päättämään milloin päräyttää.
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on nautinto
Voihan sitä noinkin markkinoida.
Markkinoinnistahan se on kiinni. Pitää saada myytyä joku älytön asia ihmisille että ne ostaa sen. Sitä on kapitalismi. Kapitalismi on pieruvideo jonka ostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 C lämpötilassa.
Jos saunassa ei saa pierrä, saako kuitenkin kusta kiukaalle?
Pasko lauteille
Pierutyttö, pierutyttö, piere sinä vaan