Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kertoi, että heidän parisuhteessa sääntö: jos pierettää, mentävä vessaan

Vierailija
30.08.2020 |

Kaikkea sitä kuulee.

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 C lämpötilassa.

Ihmisen pierun lämpötila on sama kuin kehon lämpötila 36-37 C.

70-asteisessa saunassa "kylmä" pieru vajoaa lauteiden alle, eikä taatusti nouse nenän korkeudelle.

Kokeile, yllätyt 😂

Vierailija
162/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneet eivät piereskele muiden läsnäollessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 C lämpötilassa.

Ihmisen pierun lämpötila on sama kuin kehon lämpötila 36-37 C.

70-asteisessa saunassa "kylmä" pieru vajoaa lauteiden alle, eikä taatusti nouse nenän korkeudelle.

Kokeile, yllätyt 😂

Kokeilen ilman muuta nyt lauantaina illalla saunassa emännän kanssa. Saapi vaan nähdä, jääkö saunanjälkeiset nainnit väliin tällä kertaa.

Vierailija
164/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opetin miehelle, ettei tarvii mennä vessaan pieremään, vaan voi vapaasti päästellä. Hyvin on oppinut.

Vierailija
165/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tziiz, mitä juntteja olettekaan.

Vierailija
166/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on joskus puolison kanssa pierukilpailu. 

Me saatetaan joskus huomenet toivottaa pieremällä. 

Vierailija
167/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneet eivät piereskele muiden läsnäollessa...

Miksi oman perheen kesken pitää olla noin vieraskireää? Ei kukaan nyt työpaikalla tai kylässä piere muiden kuullen, mutta kotona pitää voida olla rennosti oma inhimillinen itsensä. Eritteineen ja hajuineen. En minä muiden syödessä paukuttele, mutta muuten en kyllä pidätä.

Vierailija
168/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa tuntuu, että sellainen syvältä kumpuava, märkä, puolioksennuksinen röyhtäisy on kuvottavampaa kuin piereminen. Sitä ei kyllä kielletä parisuhteessakaan, vaikka syödessä päästelisi.

Vierailija
169/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku muka, että töissä toimistolla ei piereskellä? 

Minä ainakin osaan pieraista hiljaa ja hajuttomasti. Mistä tiedätte, ettei kaveri piere? Ette mistään.

Vierailija
170/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin osaan pieraista hiljaa ja hajuttomasti. Mistä tiedätte, ettei kaveri piere? Ette mistään.

Ei se hajuton ole, luulet vain. Kun joku tulee raikkaasta ilmasta siihen lähettyvillesi, sen tunkkaisen makean katkun kyllä haistaa.

Vierailija
171/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sääntö. Ei parisuhteessa tarvitse kärsiä toisen pieruhajuista. Eihän yleisesti muidenkaan edessä piereskellä, niin miksi sitten kumppanin pitäisi haistella niitä hajuja. Hyvä, että on jotain kunnioitusta. 

Näin juuri. Ihme sikoja palsta täynnä. 

Vierailija
172/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sääntö. Ei parisuhteessa tarvitse kärsiä toisen pieruhajuista. Eihän yleisesti muidenkaan edessä piereskellä, niin miksi sitten kumppanin pitäisi haistella niitä hajuja. Hyvä, että on jotain kunnioitusta. 

Näin juuri. Ihme sikoja palsta täynnä. 

Olet takakireä myöhäiskeski-ikäinen nainen?

Vierailija
173/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei piereskely ole muodostunut ongelmaksi. Menen itse vessaan, kun huomaan aamulla, että alkaa pierettää. Samalla tulee tehtyä aamupaska. Mieheni toimii samoin.

Päivällä teemme pierukävelylenkin päivällisen jälkeen. Taidamme muutenkin syödä ruokaa, josta ei muodostu kovinkaan paljon suolistokaasua.

Aitomatkoilla voi käydä huoltsikan vessassa, jos nyt kävisi niin että ilma alkaisi kivistellä vatsassa. 

Mutta tosiaan pieruja meillä ei synny haitaksi asti.

Vierailija
174/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskely on nautinto

Ei lähellä olevalle.

Vierailija
175/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmoonisen parisuhteen merkki on se, että voi piereskellä täysin vapaasti.

Vierailija
176/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina pierettää tavarataloissa, kivijalkakaupoissa tai kirppareilla. Niissä pitäisi olla paljon vessoja, joihin hyvät opasteet.

Monta kertaa, joutuu äkkiä poistumaan kesken ostosten teon ulos! Myynti kärsii paikoissa, jossa vessat ovat hankalasti saavutettavissa. Tällaisia ovat mm. pienet liikkeet, kivijalkavaatekaupat yms. joissa ei ole lainkaan yleisövessaa, eikä henkilöstön vessaan päästetä. 

Ylipäätään ikävää kysellä ohjeita vessaan, kun voisi olla selkeät opasteet...

Vierailija
177/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei meilläkään päristellä estoitta toisen läsnäollessa. Pieretkö sinä työkavereidesi lähellä? Jos et, niin miksi ajattelet sen olevan ok puolisollesi? Minä arvostan puolisoani vähintään yhtä paljon kuin työkavereita, sukulaisia ja ystäviäni.

Meidän perheessä pitäisi olla yhtä monta vessaa ku asujaa. Ollaan niin kovia pieremään, että ei oo mahollisuutta piättää. 

Meillä ON kaksi vessaa ja kaksi asujaa. Molemmille oma, missä voi rauhassa piereskellä.

Vierailija
178/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman pierun hajuun tottuu. Housuskin haisee pierulle.

Vierailija
179/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö vessaan hajun takia vai äänen peittämiseksi? Monessa paikassa vessa on niin keskeisellä paikalla, että ääni on sama kuin vieressä päästäisi, haju toki jää vessaan.

Vierailija
180/194 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Onneksi pierut kykenee ajoittamaan sekunnilleen siten ettei ole työpaikalla, kaupassa, virastossa tai muutenkaan KENENKÄÄN ihmisen lähellä koska suolikaasut ja niiden ulostulohan tarkoittavat nimenomaan ihmisten epäkunnioittamista ja ikävää käytöstä, jollei suorastaan käytöshäiriötä. Hyi.

Muistan että lapsena tätini miehineen suuttui jos heillä kyläillessä pieraisi muiden läsnäollessa. "Vessaan siitä puuppaamaan" Ihan ihme touhua. Kotona sai kyllä kaasuttaa vapaasti. 

Pystyn kyllä pidättämään pieremistä ihan pakollisissa tilanteissa juu, mutta kun olen kotonani omissa tiloissani ja omassa rauhassani, pieren taatusti juuri siinä paikassa missä se kaasu sattuu reiälle tulemaan! Missä täällä elämässä sitten voi olla rennosti ja arvostelun ulkopuolella jos ei enää kotonakaan? Voi hyvä luoja. Sama kuin että jos aivastus tulee niin pitää jo olla nenäliina valmiina ( varmaan sitten 24/7 koska aivastuksilla nyt on vaan tapana räjähtää ilmoille milloin sattuu) Huoh. Kainaloon ehdin kääntää pään jos aivastus tulee, en muuta. 

Puolisokseni en ota ihmistä joka on noin rajoittunut ja ahdasmielinen. Kenenkään naamalle ei tuuttailla eikä tahallaan ängetä kainaloon kananmunapaukuttelemaan mutta jos pieru tulee niin sitten se tulee. Voi voi. Pienet on ongelmat maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi