Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kertoi, että heidän parisuhteessa sääntö: jos pierettää, mentävä vessaan

Vierailija
30.08.2020 |

Kaikkea sitä kuulee.

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lemmikit piereskelee. Loppuuko rakkaus omaan koiraan siihen?

Just siksi en koiria rakastakaan, eikä sellaista meille onneksi olla ottamassakaan, kun kukaan perheenjäsenistämme ei pidä koirista. Mutta kissat on ihan eri juttu.

Vierailija
102/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa on, jos käytäntö on molemmille ok. Itse en tuohon suostuisi, koska minulla on pienestä pitäen ollut vatsavaivoja (ibs) ja ilmojen pidätteleminen aiheuttaa pahaa turvotusta ja kipua. Ja olisi liian raskasta jatkuvasti mennä vessaan. Huonoina päivinä saisin olla siellä jatkuvasti.

Kannattaisiko kokeilla käydä pierukävelylenkillä? Siellä voisi päästellä kaasuja pihalle. Kannattaa, myös sitä ruokavaliota tarkastella kriittisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kuin jossain 1700-luvun viktoriaanisessa kartanossa. Jokainen tyylillään.

Minun asunnossani ei sitten jätetä kenkiä eteiseen, en itsekään jätä.

Sulla on kyllä nyt väärä vuosisata yhdistettynä viktoriaaniseen aikaan.

Vierailija
104/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini käy paskalla ovi auki. Nainen. Porsaat on porsaita. Itselläni kuolisi kaikki halut tuollaista ihmistä kohtaan.

Antiikin Roomassa ihmiset istuivat porukalla paskalla julkisella paikalla joen varressa ilman häpeän häivääkään niiko aamukahvilla ois istuttu. Paskalla käynnistä keksi häpeällistä joku kahjo kuninkaallinen tai vastaava ylimystön edustaja, jolla ei ollut muuta tekemistä siellä linnassaan ja sen jälkeen paskalla piti käydä piilossa muilta.

Vierailija
105/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lemmikit piereskelee. Loppuuko rakkaus omaan koiraan siihen?

Just siksi en koiria rakastakaan, eikä sellaista meille onneksi olla ottamassakaan, kun kukaan perheenjäsenistämme ei pidä koirista. Mutta kissat on ihan eri juttu.

Minä taas en pidä ihmisistä, jotka eivät pidä koirista. Sanoisinko jopa että ovat paskiaisia sellaiset ihmiset.

Vierailija
106/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikin Roomassa lisäksi yleisessä vessassa kaikki putsasivat pyllyn yhteisellä pers-harjalla. 

Vierailija
107/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosista en tykkää, kun ne kulkee pieruvoimalla eteenpäin.

Vierailija
108/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sääntö. Ei parisuhteessa tarvitse kärsiä toisen pieruhajuista. Eihän yleisesti muidenkaan edessä piereskellä, niin miksi sitten kumppanin pitäisi haistella niitä hajuja. Hyvä, että on jotain kunnioitusta. 

Tää on vähän huono vertaus. Minä ainakin teen puolison kanssa montaa muutakin asiaa, joita en todellakaan tee muiden edessä/kanssa.

Vierailija
109/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suolistosairaana todellakaan rupea ravaamaan joka kerta vessassa kun krampit ja kaasut iskevät. Se on voi voi sitten..Mutta toisaalta, minun kanssani seurustelevan pitääkin tietää sairauksistani : p 

Vierailija
110/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi seksi olla estottomampaa kun pierut ei olisi tabu.

Vierailija
111/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pierrettävä silloin kun se tulee. Ei ole hyvä pidättää sitä. Töissä voi katsoa missä pieree. Kotona ei tarvitse.

Vierailija
112/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus puolison kanssa pierukilpailu. 

Vierailija
113/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan sairasta että kotonaan pitäisi hävetä omia pierujaan ja pidätellä niitä tai juosta vessaan kuin häpeämään. 

Alkupään pieru-natzit kuulostavat todella rasittaville ja kontrollifriikeille. 

Vierailija
114/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta ei kukaan vahingoille mitään voi eikä ne kiinnosta, tai jos vaikka seksissä pääsee. Pointti on se että pieru ei ole mikään hauska juttu jota vämmanen ilme naamalla väännetään oikein asiaksi asti. Vessassa saa pierrä vaikka housunsa rikki, ei ole mikään tabu

Vierailija
115/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sääntöä mutten koskaan kuullut mieheni p---kelevän ja itsellä kenties tuli vahingossa, vessa on sitä varten. 

Vierailija
116/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihan sairasta että kotonaan pitäisi hävetä omia pierujaan ja pidätellä niitä tai juosta vessaan kuin häpeämään. 

Alkupään pieru-natzit kuulostavat todella rasittaville ja kontrollifriikeille. 

Mites yöllä sitten, eivät ilmeisesti unissaan piereskele

Vierailija
117/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, mutta ei kukaan vahingoille mitään voi eikä ne kiinnosta, tai jos vaikka seksissä pääsee. Pointti on se että pieru ei ole mikään hauska juttu jota vämmanen ilme naamalla väännetään oikein asiaksi asti. Vessassa saa pierrä vaikka housunsa rikki, ei ole mikään tabu

Jos katsot kodissasi vaikka leffaa sohvalla ja yhtäkkiä iskee pieruntarve niin tuskin lähdet sen takia ravaamaan sinne vessaan? Tässä ei ole puhuttu mistään tahallisesta naamalle vääntämisestä vaan siitä että kotonaan ei saisi edes piereskellä silloin kun on tarvis, pitäisi heti hyppiä vessaan kun toinen käskee. 

Vierailija
118/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, odottakaapas kun kuulette meidän perheestä!

Äitini motto on "pierua ei saa pidättää".

Isäni piereskelee hiljaisia hiihtäjiä kaupassa samalla kun kävelee, jotta ei jää kiinni.

Minä olen lapsena pieraissut juhlasalissa ja ravintolassa, ja makeasti nauranut siihen päälle.

Aina ollaan kuule töräytetty ilosanoma ilmoille! Jälkikatku vain naurattaa! XD

Vierailija
119/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on hyvä akustiikka joten sinne minäkin menen mielelläni piereskelemään. Tuomiopäivän basuunat kajahtavat.

Vierailija
120/194 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi