Työkaveri kertoi, että heidän parisuhteessa sääntö: jos pierettää, mentävä vessaan
Kommentit (194)
Ei meilläkään kyllä tehdä sitä toisen seurassa. Olisi aika noloa.
on tärkeää, että kumppanin seurassa on hyvät käytöstavat ,eli vessaan yritetään keritä jos on vatsaoireita. aina ei ehkä kerkiä, mut pyrkimys olla ,asiallisesti kumppanin seurassa.
nälviminen, haukkuminen, ym.muutkin pahat tavat, ei sovi mielestäni elämänkumppanin kohteluun.
oikeasti hyvä aloitus, miten pitää käyttäytyä kumppania kohtaan.rakastavasti,kohteliaasti ja kunnioittavasti mun mielestä.
suvussa on tapana käyttäytyä kauniisti kumppania kohtaan ja on ollut onnellisia aviolittoja.kotona pitäisi opettaa myös avio onnea ja kumpanin hyvää kohtelua.
Kyllä meillä saa pöristellä vapaasti muuten paitsi ruokapöydässä tai naidessa.
Kylläpä on tiukkapipoa porukkaa. Kyllä kotonaan pitää voida pierrä kun pierettää. Ja jos pääsee muualla kuin vessassa, ei se nyt mikään kauhistus ole!?!?
Parempi olla kokonaan kaasuttelematta. Vaalit lähestyy ja ilmasto muuttuu
Onhan se kohteliasta. Seurustelin viisi vuotta, enkä koskaan pierryt kumppanin kuullen. Kun sitten menin naimisiin, ajattelin, että kyllä minun on otava oma itseni siinäkin asiassa, eikä siitä kumpikaan koskaan ole mitään numeroa tehnyt, Ja onhan olemassa vanha sanonta: Sillä, joka pieruansa pidättää, on jotakin muutakin salaamista.
Joka pierua pidättää niin on hänellä jotain muutakin salattavaa.
Itse menen kyllä vessaan piereskelemään ilman mitään sopimuksiakaan. Miehelläni on sama tapa. Mutta ei meillä meteli nouse, jos vahingossa pääsee paukku. Emme sauno yhtäaikaa, kun on vain yksi suihku.
Kotona pitää saada olla oma itsensä. Eli pierrä jos pierettää. Ihan älytöntä, jos joutuu aina ja ikuisesti teeskentelemään. Ei sellainen hienosteluavioliitto ole ollenkaan vaivan arvoista. Siksi erosinkin ärsyttävästä hienohelma-miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naidessa voi mitenkään pidättää. Kumpikin reikä soi tauotta. Varsinkin kun vielä toinen on päällä ja painaa vatsaa.
Varmasti moni mies (ja nainenkin miesten kanssa) voi samaistua seuraavaan tilanteeseen:
Tyttöystävä on juuri poistunut asunnosta/deitti on päättynyt tms. ja suuresti helpottuneena päästät isot pierut ilmoille pitkän pidättelyn jälkeen.
Sinkkuelämän herkkuja tuokin.
Meillä on tästä ihan toinen ääripää. Päästetään hiljaa toisen vieressä ja otetaan etäisyyttä. Seurataan koska toinen huomaa. Nauretaan ja juostaan toista karkuun :D Ihan parasta on myös, kun toinen koittaa olla super romanttinen ja toinen vastaa vaan äänekkäällä pierulla :D
Ja kyllä ollaan molemmat käyty vähän liikaakin kouluja.
Meillä kans piereskellään vapaasti puolison kanssa. Ei mitään yritetä pidätellä, ja tämä on molemmille ok. En ikinä töissä tai kylässä piereskelisi muiden läsnäollessa, silloin pidättelen. Onneksi ei kotona tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 C lämpötilassa.
Hyi hemmetti, saunapierut on kaikista kuvottavampia. Lämpö ja kosteus see ne haisemaan 10 x pahemmalta! Vaikka tykkään nuuskia omia pierujani, niin saunassa jopa omat pierut haisee pahalle.
Saunapierut ei haise miltään.
Onhan se romanttisempaa, että pierut päästetään salassa. Meillä vain kakkosta rassatessa saa piereksiä yleisissä tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naidessa voi mitenkään pidättää. Kumpikin reikä soi tauotta. Varsinkin kun vielä toinen on päällä ja painaa vatsaa.
Vaikka emäntääni rakastan niin en minä 69:ssä halua sen rupsuja naamalleni ja tuskin sekään mun.
Jos minulla olisi tyty yde niin antaisin hänen piereskellä. Muttei ole. 😢
M29
Minua kyllä pierettää kaikki terveellinen ruoka. Jos söisin vain filettä, suklaata, jätskiä ja karkkia, niin ei pierettäisi ollenkaan, kun niissä ei ole minun vatsalleni mitään vaikeasti sulavaa. Nuorena minulla olikin tämä ruokavalio aina ennen baariin menoa, jotta maha oli littana ja mahtui paremmin baarivaatteisiin. Sen sijaan vihannekset, hyvät rasvat, kuidut, puhumattakaan ihanista pavuista pierettävät aivan hirvittävästi. Terveellisestä ruuasta en kuitenkaan luovu. Toimistolla on monesti loppupäivästä niin tuskallinen olla kireän pullottavan mahan kanssa, että työteho laskee ja on ihana lähteä kotiin piereskelemään. Onneksi voin tehdä paljon etätöitä ja silloin olen koko päivän energinen. Eipä paljon nähtäisi miehen kanssa, jos minun pitäisi elää eri huoneessa ja sitten voisin aina kymmeneksi minuutiksi tulla tapaamaan miestäni yhteiseen huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös lemmikit piereskelee. Loppuuko rakkaus omaan koiraan siihen?
Käypä joskus ratsastustunnilla! Itselle oli shokki kuinka paljon kaasua hevoset oikein puskevat, tuntuu että ekojen lämmittelyjen aikana hevonen kulkee lähinnä tuulivoimalla...
😅 Hauskasti sanottu. No vähän liioittelua
Suhareita voi päästellä. Jostain syystä paskanhajua ei mielletä yhtä vastenmieliseksi kuin prööt ääntä.