Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Guggenheimista hyödyttäisiin taloudellisesti Lahdessa asti

Vierailija
25.09.2013 |

Ilmeisesti guggenheimin avulla myös rammat kävelevät ja sokeat näkevät.

 

 

"Säätiön mukaan museosta hyödyttäisiin taloudellisesti Lahdessa asti."

 

http://yle.fi/uutiset/guggenheimin_rahoitus_levallaan/6848667

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löysää rahaa guggeen, vaikka se hyödyttäisi Äkäslompoloa.

Vierailija
2/3 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

take it or leave it, sanoi guggenheimit.

ja joku niistä kertoi, että uusilla laskelmilla saatiin hanke "seem" siis näyttämään helsingille paremmalta.

jotain tässä on nyt lahjottu ja huolella kun taas ollaan uutta yritystä tekemässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinin Guggenheim lopetti toimintansa kannattamattomana, miten se sitten Helsingissä tuottaisi tai toimisi taloudellisesti kestävällä pohjalla, jos kerran Berliinissä ei onnistuttu?

 

Ehkä olen junttisuomalainen, mutta en todellakaan mene New Yorkissa Guggenheim-museoon, vaan shoppailemaan, ravintolaan ja puistoon, ehkä teatteriin. Mutta en mihinkään modernintaiteen museoon, kiitos ei. Ja taidan olla suuressa enemmistössä. Enpä juuri luule, ettu suurin osa turisteista olisi kiinnostunut Guggenheim-museosta, vain harvalukuinen joukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi