A- Studio TV1 21
Käännytyslakia ja Ranskaa - mielenkiintoiset vieraat. Haukutaan nyt heinäkuussakin kaikki.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Koskenniemi yrittää rautalankaa. Jokohan ihmiset ymmärtäisivät.
Hän puhuu ME sitä ja ME tätä, puhuisi käppänä vain omasta puolestaan.
Mä valitsen mielummin Koskenniemen suomalaisuuden, kuin persujen version.
Vierailija kirjoitti:
Hänellähän ei ole mitään vastuuta maan turvallisuudesta.
Tiedoksi muillekin, varsinkin kommarihuutajille, että Koskenniemi on kuulunut kokoomukseen.
Vierailija kirjoitti:
Te voitte molemmat suksia ihan vapaasti vttuun.
Mitä enemmän lähi-idästä ja afrikasta tulee nuoria salskeita miehiä maahan sitä parempi on.
Tulijoita ei suomalaiset ukot saa estää.
Hybridisiirtolaisten vapaa oikeus saapua maahan mitä tahansa kautta ja millä tahansa keinoilla jättämään turvishakemus lukuisine valituskierroksineen ylittää siis Suomen itsemääräämisoikeuden sekä oikeuden turvata rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Koskenniemi on vaarallinen mies suomalaisille, kuten kaikki turkulaiset. Mauno Koivistokin toi maahan 70 000 venäläistä joita hän kutsui inkeriläisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koskenniemi yrittää rautalankaa. Jokohan ihmiset ymmärtäisivät.
Koskis mainitsi, että eurooppalaistaa löytyisi muita pykäliä joita käyttämällä tilanne saataisiin ratkaistua, mutta hallitus ei niitä käytä. Petteri Orpon kommentti oli kuvaava: "hallitus on tehnyt omasta mielestään hyvän esityksen"...kun ei ole.
Jani Mäkelä on Suomen tyhmimpiä poliitikkoja, ilmankos kuuluu persulahkoon.
Turvataan siis ulkomaalaisten oikeudet, joista emme tiedä mitään, mutta ei kotimaisten turvallisuudesta tarvitse välittää. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelä on Suomen tyhmimpiä poliitikkoja, ilmankos kuuluu persulahkoon.
Sinä puolestasi olet Suomen tyhmin ihmisoletettu, ja vieläpä varsin suurella marginaalilla.
Persujen Jani Mäkelä nolaa itsensä ja puolueensa taas kerran. Aamulla uhkaili taas asiantuntijaa, saa nähdä kenen kimppuun nyt hyökkää.