Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (195)
Istun yksin terassilla, villasukat ja paksu takki päällä. Juon viiniä tylsyyteen ja luen av:ta. Kaikki tuntuu jotenkin niin tylsältä. Työt menivät ja masentaa tämä korona- aika.
Mä taas oon menossa yövuoroon ja se on ärsyttänyt koko päivän. Heräsin aamulla aivan liian aikaisin, enkä ole saanut nukuttua päikkäreitäkään.
Suututtaa jo valmiiksi ajatus siitä, että on vielä pitkä yö.
Jos ennen viimeinen tunti 6-7 on mulle ollut täyttä myrkkyä, niin nyt niitä myrkkyjä on kaksi.
Olen saanut viimeaikoina hienosti laihdutettua ja on ollut ihanaa kun housut mahtuu taas solakasti päälle, mutta tiedän että 5 yön valmomisen jälkeen olen hetken aikaa ihan turvoksissa.....
14kk vauvani tepasteli hetken aikaa ilman vaippaa, kun ihmettelin mitä hänen pyllystään roikkui. Onneksi otin vessapaperinpalasen avuksi, sillä vedin hänen pyllystään yli kymmenen senttiä pitkän ihon värisen madon!!!!!!!
Päästään tunnin päästä lääkärille. Mato on paperin sisällä ja minigrip pussissa. Nyt kun ajattelen niin taaperolla on ollut jo joitakin viikkoja vähän piukeempi masu. Voiskohan sillä olla yhteyttä tähän matoon?
Mutta siis hyi yök! Mua kutittaa joka paikasta ja ällöttää....
Yhdessä 20.v kirjoitti:
Lillun porealtaassa ja mies hieroo jalkoja. Nautin muutaman lasillisen black label viiniä. Suunnitellaan huomisia treffejä.
Mitä noi viinit on?
Vierailija kirjoitti:
14kk vauvani tepasteli hetken aikaa ilman vaippaa, kun ihmettelin mitä hänen pyllystään roikkui. Onneksi otin vessapaperinpalasen avuksi, sillä vedin hänen pyllystään yli kymmenen senttiä pitkän ihon värisen madon!!!!!!!
Päästään tunnin päästä lääkärille. Mato on paperin sisällä ja minigrip pussissa. Nyt kun ajattelen niin taaperolla on ollut jo joitakin viikkoja vähän piukeempi masu. Voiskohan sillä olla yhteyttä tähän matoon?
No niin, tultiin lääkäristä. Oli suolinkainen, mutta eipä sekään nyt niiin kauhea ole nyt kun se tiedetään. Kolmen päivän matokuuri lapselle ja kissat pitää myös madottaa. Oli muuten nähtävyys tuo suolinkainen, kun sitä ei ollut lääkäri ennen nähnyt. Eli vielä kun pisti sen purkkiin. Siis suolinkainen. Ja lääkäri toki myös.
Yksin kotona niinkuin aina. Katson telsuu ja olen netissä. Syön lohisalaattia ja karkkia. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona niinkuin aina. Katson telsuu ja olen netissä. Syön lohisalaattia ja karkkia. Yksin.
Sama juttu täällä.
Terkkuja sulle Pohjanmaalta!
Söin just puoli pakettia nahistuneita riisikakkuja.
Miks hemmetissä jotkut tulee tänne kirjottelemaan, kuinka kiva päivä ja elämä on? Jos ystävänne avautuisi kurjasta fiiliksestä, te varmaan vaan kehuskelisitte kuinka hyvin teillä menee. Oikeen empaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tultiin lääkäristä. Oli suolinkainen, mutta eipä sekään nyt niiin kauhea ole nyt kun se tiedetään. Kolmen päivän matokuuri lapselle ja kissat pitää myös madottaa. Oli muuten nähtävyys tuo suolinkainen, kun sitä ei ollut lääkäri ennen nähnyt. Eli vielä kun pisti sen purkkiin. Siis suolinkainen. Ja lääkäri toki myös.
Siis mistä niitä voi saada,miten kasvaa?
Päivät samanlaisia onpa lauantai tai ei
Olin torstaina ultrassa ja sikiöltä ei enää löytynyt sydänääniä. Olin raskaana neljännellä kuulla. Tänään olen ottanut esilääkkeen ja maanantaina menen sairaalaan synnyttämään kuolleen sikiön. Tuntuu niin pahalta, vauva oli toivottu ja odotettu. Toivoisin vain, että kaikki olisi jo ohi.
Taas täällä, sama tilanne kuin la 5.9. Istun ja palstailen perse puutuneena. Yöpaita vieläkin päällä, hampaat sentään olen pessyt ja laittanut ohraryynit piimään likoamaan rieskaa varten. Siinä yksinäisen aktiviteetit. Hurraa, hurraa, hurraa!
Vierailija kirjoitti:
Olin torstaina ultrassa ja sikiöltä ei enää löytynyt sydänääniä. Olin raskaana neljännellä kuulla. Tänään olen ottanut esilääkkeen ja maanantaina menen sairaalaan synnyttämään kuolleen sikiön. Tuntuu niin pahalta, vauva oli toivottu ja odotettu. Toivoisin vain, että kaikki olisi jo ohi.
❤️😭
Katson lapsen kanssa Pokemonia. Mies baarissa. Join yhden lonkeron päivän kunniaksi. Tylsää, ei keksi mitään puuhaa tai mikään kiinnosta. Ehkä kohta nukkumaan, lauantai-ilta ja ennen kello kymmentä. Tähän on tultu. Jos tarkastaisi vielä loton sitä ennen.
Istun yliopistoni kirjastossa Subwayta syöden ja Top Gearia katsoen. Naapurini on niin äänekäs että en saisi nukuttua joka tapauksessa ennen klo 02:00, eli noin 01:30 kannattaa vasta lähteä täältä kotia kohti
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole säälittävää, vaan valtavasti henkistä ja fyysistä voimaa vaativa ikävä asia. Voimia ja kaikkea hyvää teille!
Lapset lukee sängyissään ja mä yritän olla löhettämättä viestiä mua paskasti kohdelleelle narsistiselle miehelle, jota ikävöin niin että sattuu.
Todella tylsä päivä, yritin saada lenkkiseuraa ystävistä/siskosta siinä onnistumatta joten kävelin yksin ja loppupäivä sohvalla/telkkarin edessä. Somesta kadehdin muiden menoja (yleensä kyl itellä ihan hyvä meno) ja mietin mun todennäköisesti saavuttamatonta ihastusta